![]() |
1ding veranderen aan vriend(in)
Stel je mocht 1 ding aan je vriend(in) veranderen wat zou het dan zijn?
|
Dat ie altijd eerlijk zou zijn tegen mij. Dat zou me echt zo'n fijn gevoel geven..
|
Wat minder "druk,druk, druk" zijn, hij is altijd bezig en kan geen minuut stilzitten hehe
|
als hij wat meer met me zou praten
|
Wat minder schreeuwen, dat kan soms heeeel irritant zijn.
|
helemaal niets :)
|
mijn vriendin is perfect :)
toch zou ik graag willen dat ze nog iets meer van me hield :( :bloos: |
Iets minder koppig zou soms wel fijn zijn. Ik ben ook wel eens koppig (soms ook wel heel erg) maar als ik fout zit heb ik dat snel genoeg door. Hij heeft nogal eens de neiging dat niet te willen inzien dat hij fout zit zodat ik hem altijd maar gelijk geef op die momenten omdat hij toch niet van gedachten gaat veranderd tot hij er op de harde manier achterkomt dat hij fout zit.
|
eh, dat ze bestond ;D
|
Z'n woonplaats.
|
Citaat:
|
Dat ie het wat belangrijker zou vinden om op tijd te komen..
|
Of dat hij iets slimmer zou zijn of dat hij iets volwassener was... en meer praten, maar hoeveel jongens doen dat in werkelijk nou...
|
Ik vind dit dus echt de meest foute stelling die god onder de zon heeft. Als je op iemand verliefd bent of je houdt van iemand, heb je degene toch genomen zoals hij/zij is? Of zie ik dat nou verkeerd? Natuurlijk heb je altijd dingen die je niet helemaal bevallen, maar om dan al gelijk van veranderen of aanpassen te gaan spreken :s Ik kan daar dus echt niet tegen he. Je neemt iemand helemaal met alle trekjes of niet. Klaar.
|
Citaat:
Daarnaast zijn er altijd dingen die je ergeren. En dit topic zegt dan niet meteen dat je het heel graag veranderd zou willen zien, maar als er dan toch de mogelijkheid zou zijn, zou je dat en dat wel fijn vinden.. |
Citaat:
Telt dat niet een beetje heel erg zwaar mee in hoeverre je van hem houdt? :s |
Wat minder snauwen tegen me..
( doet hij alleen de laatste tijd hoor maar voel me er toch niet prettig bij) |
Citaat:
Ik ben blij met m'n vriend zoals ie is, maar iets vaker een initiatief van zijn kant om samen iets *hoe-noem-je-dat* (samen iets leuks doen iig) te doen zou ik wel leuk vinden. :) En dat zeg ik hem dan ook wel eens (wel zo eerlijk ook). ;) |
Citaat:
Hoe langer je bij elkaar bent hoe beter je elkaar leert kennen. En daardoor ook ziet waar jij tegenaan loopt in het karakter van je partner. Dat is niet een slecht iets, maar wel iets wat opvalt. En dat heeft iedereen. In het begin zeg je: ik zou niets aan hem veranderd willen, maar naarmate je relatie langer duurt heb je zoiets van: als hij nou maar bv iets vaker het vuilnis buiten zou zetten of weet ik t ;) Maar uiteindelijk neemt iedereen de ander zoals hij is. Het is nu een paar weken uit met mijn ex en ik mis hem af en toe nog wel hoor, en dan niet alleen zijn leuke dingen, maar ook het feit dat hij me altijd zo zwaar irritant aan het kietelen was, dat hij zo ongelooflijk koppig en eigenwijs is en ga maar door :) |
Dat hij minder zou blowen met als gevolg dat hij meer zou onthouden...
|
Dat ie wat minder lui was :D
|
Citaat:
Maar verder, nee ik zou niks aan hem willen veranderen. Ik ben verliefd geworden op de persoon die hij is :bloos: :) |
1) zijn moeder
|
zn woonplaats
maar daar komt binnenkort verrandering in:cool: hij mag van mij wel iets spontaner zijn, iets romantischer |
Niks. :)
|
Citaat:
|
Dat-ie rookt, want daar kan ik niet tegen..
Maar dat weet-ie dus hij is aan het stoppen (of proberen iig...) :) |
Hij heeft chronische bronchitis, en dat kan echt heel erg zijn. Dat zou dus best weg mogen. En ook zijn allergiën. Gewoon een helemaal gezond mannetje.
En daarnaast vind ik dat zijn werk ook wel wat rustiger mag, zodat we wat meer dingen samen kunnen ondernemen.. Dat doen we nu namelijk gewoon vrijwel nooit. (Dus ik zou niet zozeer iets aan zijn karakter willen veranderen, of zijn uiterlijk.. Meer zijn gezondheid en andere omstandigheden.) |
Dat hij dichterbij woont (eigenlijk hoef ik niet te zeuren; Arnhem-Nijmegen, maar dezelfde woonplaats zou het leukst zijn) en dat ie iets dikker zou zijn..;)
|
Ik heb nu geen vriendje, maar ik hoop dat als ik er een krijg, ik niets aan hem wil veranderen. Hij moet perfect zijn. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
voor de rest: Citaat:
|
ik ook dat ie altijd eerlijk zou zijn en niet meer als ik ergens achter kom een lulverhaal daaromheen draait ( ik kom toch altijd achter de waarheid vroeg of laat:P)
want aan dat gedrag heb ik een schurfthekel!!! |
Citaat:
|
zijn verleden
|
kijk ik ben af en toe best wel jaloers en me vriend NIET! als hij nou eens een keer jaloers was... beetje... dan wist ie ook es hoe dat was :P maar verder.. nada
edit: alleen ze broertje mocht wel eens wat aardiger doen, whaha. maar dat heeft verder nix met hem te maken! |
zijn woonplaats
|
Compleet perfecte mensen bestaan niet...en gelukkig maar, want perfecte mensen zijn eng (lijkt mij iig ;)). Als je iemand kunt nemen en kunt accepteren met zijn positieve en negatieve kanten, dan zegt dat wat over je relatie, denk/vind ik.
|
hij kan heel koppig zijn...maar ik ook... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
of dat ie zich wat vaker aan zn afspraken houdt |
Citaat:
|
Dat hij minder close omgaat met andere meisjes
|
Niets eigenlijk.
Nouja misschien zijn leeftijd als ik echt iets moet kiezen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze mag wat minder preuts zijn.. ze is echt hét toonbeeld van een jonge conservatieve Amerikaanse.. echt verschrikkelijk!
|
Klinkt weer lekker cliché, en dat is het natuurlijk ook, maar ik zou niks aan haar willen veranderen eig :) Heb hard zitten denken, maar nee, helemaal niks eigenlijk :p
|
Uhm nouuuuu eigenluk dus helemaal niks....nja als ik iets móét kiezen dat ie soms wat praktischer doet...dat ie bijv belt als we m ergens moeten ophalen hoe laat we dr moeten zijn :P :rolleyes: hahaha
|
Woonplaats, en hij is ook wel een beetje dun :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |