![]() |
screenshot maken?
Hoe moet dit met photoshop? om een of andere reden wil het niet lukken, terwijl het toch wel zou moeten kunnen (wil dus gewoon een screenshot maken van bijv. m'n bureaublad)
|
Je hebt een geweldige toets op je toetsenbord, genaamd 'Prt Sc', rammel hier op en ga dan naar Photoshop. Kies 'File -> new' en duw dan op 'ok'. Even op ctrl + v drukken en ziedaar uw eerste screenshot! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yep want hier staat print screen op en op het keyboard achter mij staat Prt Sc op :P
|
Ik heb nog een andere..jee!! :p Print Scrn
|
Ik gebruikte Hypersnap DX toen ik nog reviews schreef. Echt mooie software. Maakt een bestand van elke screenshot die je maakt. Je kan er dus oneindig achter elkaar maken. Je kan ook heel mooi vensters capturen. Echt mooie software (y)
|
print screen deed het niet, daarom startte ik gisteren dit topic (ik bent niet helemáál achterlijk :P), maar toen ik vandaag de computer weer aanzette was er niets aan de hand :confused:
|
Uuhm,..en als je nou een screenshot maakt en hem plakt bij ms paint? :s
|
Citaat:
Ik heb een Microsoft Multimedia toetsenbord, die de functietoetsen en ook de prntsrc toets een andere functie geeft, totdat je op de f-lock toets drukt, die er weer 'geone'toetsen van maakt. Jij ook misschien? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |