![]() |
Wat draagt Hij/Zij vandaag
Weer een lekker nutteloos, maar leuk topic uit de oude doos.
Iemand gespot? Je vriendje/vriendinnetje? De ideale look?! Ik nomineer mijn collega... Leren donkerbruine instappertjes met bescheiden punt Licht linnen pantalon Brede donkerbruine riem Lichtroze blousje RL Donkerbruin colbertje met fijn streepje Zilveren sieraden (waarschijnlijk) Fossil horloge (voor Hongarije een goede look (y)) |
Mijn vriendje
-Spijkerbroek D&G OMG :eek: er zit een eekhoorn in de boom :D :cool: maar ok.. -lichtblauw overhemd Zegna - Licht bruine gucci moccasins -Breitling horloge -een hele mooie chanel zonnelbril Ik vind hem wel rrr :o |
Ik heb vandaag nog niemand gezien op m'n 2 hondjes na..
|
Ik heb vandaag alleen mindlezz gezien en wat die aanhad weet ik niet meer :P
|
ik ben net uit bed, ik heb dus nog niemand gezien
|
pff, huismussen :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog niemand in het echt, waar wel even snel via de webcam:
zwarte broek zwart shirt pprrr :o :rolleyes: |
toenet een meisje wat op de bus stond te wachten:
- zwart krijtstreep colbert - wit shirtje daaronder - mooie spijkerbroek eronder met lichte wassing - brede witte riem - mooie zwarte laarsjes maar ik zal niet veel indruk hebben gemaakt in mijnpyamabroek+witte longsleeve :p |
Citaat:
|
Mijn vriendje:
- lelijke broek (ja, jammer) - groen shirt (waarvan ik even dacht dat het een polo was) - hanekam (y) - skablokjes schoenen |
Mijn vriendje:
-Blauwe broek -TFP tshirt -Rood vest -Adidasjes Mmh (y) |
Ze was poedelnaakt, toen werd ik waker :(
|
Ik weet wel dat ze haar haar paars heeft geverfd (y) :cool:
|
Geen idee :o
Heb em wel gezien maar ik heb niet op zn kleding gelet eigenlijk. :p |
Toen ik ze vanochtend voor het laatst zag had ze enkel een deken rond zich, dat zat wel snor dus!
|
Citaat:
|
Een jongen die voorbij mijn huisje liep:
- zwart net pak - witte blouse - stropdas - zwarte schoenen Jongens in pak--> mmm |
Me vriend droeg een baseball shirt, wijde spijkerbroek, bruine riem, witte all stars basketbal dingen, een soort van bandana en pet erover. Verder ketting, ring, oorknoppies en horloge.
|
Uhm..
Gokje: zwarte broek wit overhemd das En een geel/oranje Vomar-pakje (meneer moest werken) |
ik heb hem vandaag niet gezien. maar woensdag droeg ie leuke kleren. :)
|
spijkerbroek, zwart metal (?) shirt, kisten en zn haar in een staart :bloos:
|
whahaha :D
ik kreeg even een beeld voor me van mijn vader in een metalshirt en kisten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik nomineer:
lichtbruine baggy broek A&F rood shirtje uit Israel die ik altijd in pik :evil: donkerblauwe trui RL met rood paardje (ja het matcht :o) rode gympies aaah <3 |
Haha beukje toch :nono: :cool:
|
toen ik mijn vriend voor het laatst zag op donderdag ochtend: in pak :cool:
|
baggy spijkerbroek
groene riem groen-zwart-wit gestreept shirt zwarte allstars. :bloos: |
Citaat:
|
een zwarte spijkerbroek, kistjes en satanic warmaster shirt. Hij was sexier zonder het shirt (y)
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
een Japanner in een strak siouxsie-shirtjee. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic ik heb geen Hij/Zij dusja.. |
Citaat:
|
Hij ziet er altijd heel netjes uit en nu gaat hij skateschoenen kopen, en dat vind ik sexy :)
|
ik heb geen Hij
maar mijn hij moet wel hot zijn. |
net 't vriendje even gezien op de webcam;
lage lichte spijkerbroek wit overhemd donkerblauwe capuchontrui en ik gok blauwe timbs eronder, maar dat zie ik zo wel <33 |
Ik heb alleen mijn zus en een vriendin van haar gezien. Beide type ik-ben-geen-alto-maar-mezelf. Dus wijduitlopende broek, truitje in een fel kleurtje en veel gekleurde armbandjes/riemen/sjaal/etc.
|
mmm. Hij nog niet gezien vandaag.
donderdag wel. baggy broek rood carharrt t-shirt. maar dat was te groot. & niet mooi. later heeft hij het veranderd naar een blauw,niet-zo-groot t-shirt,met iets printachtigs erop. dat was mooierder. en dvs schoenen. :| |
Citaat:
|
Een vriendje van me:
versleten beetje baggy spijkerbroek wit shirtje donkerblauwe polo RL afgetrapte bootjes nonchi warrig kapsel <3 |
Meisje gespot op het station:
Roze sjaal Licht spijkerjasje Haar in knotje Zwarte stretchbroek En de hele tijd maar flirten :o :D |
Vriendje:
- Streepjespolo - ribbroek carhartt - alstars zwart Wel ok :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
en ik had gelijk, hij had blauwe timbs aan.. Jammer genoeg is ie er net weer vandoor, net nu ie er zo lekker uitzag natuurlijk :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |