![]() |
cant live with or without you, hoe gaan jullie daar mee om?
Zie boven.
|
Citaat:
waarom dan een nieuwe? :rolleyes: |
dan toch maar without, want je kan best zonder iemand leven, je moet het alleen willen.
|
Mens, vraag toch een permban aan, ban die kerel uit je leven en get a life ofzo :s
|
*Rent gillend weg.*
|
*flashback* :eek:
|
heb je ook hobbies?
|
ja tekenen.
|
maar gewoon ff in het algemeen,
je hebt vast welis gevoeld dat jenietmet iemand kan leven en niet zonder. Dus hoe kies jij ? |
ik heb volgens mij iets gemist :o
|
zat andere mensen
toch ? |
Citaat:
Anders kun je dit probleem denk ik wel in je andere topic bespreken. |
Citaat:
|
Citaat:
Boven mij zit een saai plafond .. en daar heb ik helaas voor hem geen relatie mee. :o |
Dump die gozer nou maar gewoon, ben jij (en wij!) ook eens van dat gezeur af (aangezien dit topic nummer x is).
*start boycot* |
Citaat:
Laat ik meer eens serieus reageren (waarom?): Dan maar zonder. Uiteindelijk blijkt dat je alleen maar dacht je niet zonder hem kon, maar natuurlijk kan het wel. Je moet afkicken van de liefdeshormonen. Klinkt makkelijk en dat is het niet. |
hoe kan je serieus reageren op de naieviteit (naifitieit :confused: ) van de TS..
tering :rolleyes: |
Citaat:
|
Dit gaat echt nergens heen.. als het een algemene stelling was, leg dan uit wat je precies wil horen van anderen. Stuur me anders een privébericht om het uit te leggen, dan kijken we wel ff wat we doen. Maar zo gaat het niet.
Oh wacht.. ik zie dat je ook al zoiets vroeg in je andere topic.. daar staan bovendien serieuze reacties (wat ik graag zo wil houden) dus het lijkt me sowieso beter om met dat topic verder te gaan.. xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38. |