![]() |
Vakantiewerk/Bijbaan Amsterdam
Ik ben op zoek naar een baantje in Amsterdam. Ik vind het best moeilijk om iets te vinden. Heeft iemand iets slims over dit onderwerp te zeggen? Zoja, pleur het hier neer en help me.
|
uitzendbureau :rolleyes:
|
ja of langs grote bedrijfen winkels enz
ik noem maar: hema, ah, v en d, kruitvad, praxis, carpetland, gamma, computerzaken (zoals dixons,megapool, dynabyte)... er is altijd wel íemand nodig! |
Citaat:
|
persoonlijk hou ik absoluut niet van uitzendbureau's.
waar woon/zoek je ergens in Amsterdam? (dan zou ik misschien wat specifiekere bedrijven kunnen verzinnen) en wat voor werk je wilt doen? in de horeca is altijd wel werk, net als bij schoonmaakbedrijven. kijk eventueel in plaatselijke krantjes (Amsterdams Stadsblad, Westerpost, oid) voor advertenties |
Citaat:
|
Citaat:
Ehm, tja watvoor iets wil je zelf doen? Bedenk gewoon wat je wil en ga vervolgens bij een winkel/bedrijf langs. Of als je iets in een bepaalde sector zoekt is er vast wel een vacaturekrantje van ofzo. |
offtopic: je bent op dezelfde dag jarig als ik én je woont in Amsterdam.
ontopic: ik heb hier in Amsterdam 2 baantjes. Allebei via via en gewoon langsgaan. Ik werk in het Vondelpark op een terras en ik werk 1 avond in de week op een fysiotherapiepraktijk, beetje niksen en mensen helpen. Vooral het baantje in het Vondelpark is in de zomer echt heerlijk. Gewoon ergens binnenlopen. Als je goed overkomt heb je verder niet echt werkervaring nodig. Had ik nl. ook niet. Gewoon enthousiast zijn. Succes |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |