![]() |
Pim Fortuyn neergeschoten
bron: radio 1
Wat vinden we hier nou van? :S |
ik hoorde het ook net, ik kan het niet geloven...heel vreemd om zoiets te horen.
|
fuck ik wou net een topic beginnen!
Jammer je was sneller:( Het is erg maar ja moet hij maar beter opletten op zijn tong is toch zo. |
maar is hij dood, of gewond, en hoe is dat gebeurd?
|
Ja inderdaad..Hij is een echte flapuit..
Maar wat ik zo stom vind..Dat tvmaak-terrein (zoiets? :D) zal toch wel streng beveiligd zijn enzo..?!?! |
Citaat:
|
waarom weet ik van niks????
|
ach ik mag die knakker niet maar dit gaat te ver:S
|
Citaat:
herman siezen was in de war,hij kreeg het door toen ie wilde afsluiten. |
Citaat:
Luister radio1 |
hmm, waar moet het heen met de wereld..
|
ik zit verdomme in de bieb, hou me op de hoogte aub.
dader(s) bekend? |
Godver....... nou heb ik een hekel aan die vent qua ideeen, maar ik begin langzaamaan mijn mening over de doodstraf bij te stellen :mad:
|
Pim Fortuyn neergeschoten
Pim Fortuyn, de lijsttrekker van de Lijst Pim Fortuyn, is vanavond achter het 3FM-gebouw in Hilversum neergeschoten. Hij is gewond, maar niet overleden. De dader kon ontkomen. Later meer. Van: http://www.omroep.nl/nos/nieuws/index.html |
Citaat:
kijk maar om 8 uur naar het nieuws,dan weten ze meer. ze hebben wel 1 of meer mensen zien wegrennuh... |
nee...
Ban Mohammadjalal ff btw Hij leeft nog, 6 kogels, toen hij uit de 3FM studio kwam werd hij neergeschoten, er is al een ambulance, daders onbekend |
:eek:
Ik hoor het ook net ja.. JEZUS! Niet dat ik nou fan van hem was, maar mijn god! Je schiet iemand toch niet in zijn hoofd?! |
NU op RTL 4
zal dalik wel komen is net aangekondigd |
nu op ned 2 iig ook
|
die journalist op het NOS journaal is zwaar overstuur...
hij schijnt dood te zijn dit is een zwarte dag voor de democratie... :( |
Ik zie nu het extra journaal...Ik was het niet met hem eens, maar dit gun je toch niemand?
Wie doet er nu zoiets?? Ik bedoel dit vind ik meer Amerikaans dan Nederlands..Echt stelletje gekken! Ik vind het echt heeeel erg :mad: |
Tis een klootzak, maar dood hoefde ie niet...
|
t zou echt erg zijn als hij dood is :(
en ja, ik ben tegen hem |
"het lijkt er sterk op dat hij is overleden" aldus ned2 :/
|
jezus.... vind ik echt erg....... Ik bedoel, ik mocht em ook niet, maar dit gaat echt veeeeeeel te ver (natuurlijk)... jezus, heb je eens een afwijkende mening (nee, ik ben het er ook niet mee eens) krijg je dit...ik bedoel, dit is nederland, dit KAN toch niet hier... het kan natuurlijk nergens, maar juis hier...
|
op tv2 is net gezegd dat ie vermoord is, dus dat zou betekenen dat ie dood is, dit si echt ziek, ben echt vel tegenstander van zijn ideeen, maar dit is echt ziek!
|
Goh iedereen gelijk met z'n klootzak en al z'n andere vooroordelen...
het is een mens wat is vermoord... en dit kan niet in onze tolerante maatschappij... |
Citaat:
dat is pas BAH maar het is vast ongepast om daar nu aan te denken..arme pimpampet :rolleyes: |
Ik vond zijn idee-en fout. Maar dit verdiende hij niet..:mad: :(
|
dit gaat gewoon te ver
veel tegenstand was er maar zoveel |
Dat dit in Nederland kan gebeuren zeg..
Noem me naief (<met puntjes), maar dat verwacht je toch niet! |
Citaat:
|
dis echt te erg... politiek was ik t no way met m eens, maar dit soort acties gaan echt veel te erg. dood hoeft hij echt niet, gotver..... die jongen van nl1 is echt van slag ook, en terecht, ze zeggen nu dat hij dood is, en als je hoort hoe hij geraakt zou zijn lijkt me dat ook t meest voor de hand liggende :(
echt een matige actie... |
Dit is dus té erg voor woorden.
Ik zou niet op 'm stemmen, en hoe extreem z'n ideeën ook mochten lijken, het geeft NIEMAND het recht zijn leven te nemen. Alweer 'n stap in de richting van meer geweld... 't Gaat lekker met de wereld :( |
dit is echt te gruwelijk voor woorden..
:( |
die hufters ieder een mag zeggen wat ie wil maar schieten nee dat gaat voor mij te ver
kloot zakken eindelijk een politieke revolutie word het weer verkloot dat zijn die mensen waar die het over die gewoon bang waren dat e het land uit gekicked werden :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
dit leidt tot martelaarschap. Bovendien is dit niet normaal. er is een schouwarts gearriveerd :S |
ik vind het zeer sneu en zeer zielig..
:( |
heik heb het ook net gehoord. op radio 1 is net gemeld dat hij volgens ooggetuigen het niet heeft overleefd, maar dat ze dit niet zeker weten: het is dus niet zeker of hij dood is....
|
Citaat:
zo zie je maar weer, het kwaad is reeds geschiedt, en nog aangewakkerd ook. |
Citaat:
dus ze nemen aan dat hij overleden is... |
ik ben het niet met hem eens, maar om hem nu neer te schieten. Triest, diep triest :(
|
Citaat:
|
6 kogels, ziet er naar uit dat hij het niet overleven zal..
Verdomme! :mad: Ik was het niet met zijn ideeen eens, maar dit verdiende hij niet! |
Citaat:
Maar 'tis inderdaad.. *ril* |
jep ernistig gehoor!! IK hadt weer van iemand gehoort dat het om een marokaantje ging.....is dat waar? En ze hebben hem niet he? Lekker hoor dus die gast kannu dus langs mij huis lopen.......damn!! Ik mocht die gast idd ook niet maar dit is niet goed... en wat moet die gast hebben ged8? Zo kom je niet van zijn ideen af......
|
hijs dood.......:eek: (n) :eek: :(
|
Citaat:
|
ik hoorde het net
belachelijk dat er mensen met vuurwapens overstraat lopen hij is dan wel de politikus, maar als je daar in de buurt staat, zou hetzelfde jouw kenne overkomen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |