![]() |
stelde ik me aan?
jah, muh vriend belde me dus vanmiddag. En ik zei als grapje of ie me niet kon komen ophalen vanavond, en hij zei ja, ik zei, weet je het zeker, hij zei ja..
Ik was dus helemaal blij dat ik hem onverwachts toch zou zien vanavond enzow, en ook omdak vanavond mn portomonnee, die ik daar had laten liggen, bij een vriend van hem moest ophalen en daar heel ver voor zou moeten fietsen, maar dat nu met de auto met hem kon doen en dan bovendien hij dr bij was omdak ut toch beetje raar vond, die vriend van hem zo zien zonder mij drbij.. Belt ie een uur later op, ja, ik heb nog even nagedacht, en ik vind het toch een beetje teveel gedoe.. Toen moesk huilen, ten eerste omdat ik teleurgesteld was maar owk omdat ik een beetje pissig was dat ie dan niet nadenkt voor ie ja zegt. Hij vond het teveel gedoe omdat ie vanavond nog van alles had willen doen en dat nu niet allemaal kon omdat ie dan mij moest ophalen. Maar die dingen die hij wil doen kan hij net zo goed donderdag doen. Hij zei dat het nix te maken had met dat ie me niet wou zien, dat hij dat juist heel erg graag wou, en daarom zo snel ja zei.. Nu komt hij me dus alsnog halen, niet omdak ik dat van hem vroeg ofzow, maar omdat hij zich schuldig voelde en vond dat ik eigenlijk wel gelijk had.. Maar nu voel ik me toch weer een beetje lullig dat ie die dingen nu niet kan doen, want we hebben dan alleen vanavond want morgen moet hij weer heel vroeg naar zn stage.. Vinden jullie dat ik me nou aanstelde dak boos was enzow (dak huilde gebeurd bij mij gwoon echt ontzettend snel).. Ja kweetniet... kwou ut gwoon ff kwijt.. khaat dit soort dingen |
Ik kan niet zeggen dat je je aanstelt, want ik ben zelf ook kei snel emotioneel..
Ik snap ook wel dat je pissig wordt, of emotioneel, als ie afspraken maakt en niet nakomt, of dat ie te snel dingen zegt enzow... Zou ik waarschijnlijk ook niet tegenkunnen. En ik snap ook dat je je kut voelt als je je helemaal hebt verheugd om hem te zien en dat dat opeens niet doorgaat.. En ik snap ook dat je je schuldig voelt, ook al ben je wel blij dat ie toch nog komt... Heel raar, ik snap je precies, maar ik zou niet weten wat je er aan kunt doen... Als je dat weet, mag je het mij ook melden.. Kheb namelijk ook last van dit soort dingen.. Dat snel emotioneel worden enzo :S naja iig komt het vast wel goed meis :) |
Dit is heel herkenbaar!! Zoiets had ik gisteravond nog... Ik begrijp je reactie zeker wel. Ikzelf ben ook behoorlijk snel emotioneel! Najah, sluit me dus verder bij ~Dark Voice~ aan! :)
|
Citaat:
|
nee vind ik niet..je verheugde je erop, en dan zegt hij het af...zou ik ook niet leuk vinden...
|
ik zou precies hetzelfde gereageerd hebben, echt precies....
maar ik heb altijd van mezelf het idee dat dat fout is... dat ik hem dan dwing om dingen te doen die hij niet wil ofzow... maar ik ben het iig met je eens.... hmmmz love suxxxx bigtime :( |
Citaat:
maar goed, ben blij dak niet de enige ben die dan zo heftig reageerd.. Ik zit nu bij em op schoot en tis wel heel fijn bij hem te zijn nu, en khad em owk nog ff smsje gestuurd dat ik niet boos meer was en van em hou enzow.. Hij zei later owk dat ie zich toen wel weer beter voelde enzow.. Tnx voor de reacties iig!! |
np ;)
|
ik vind het eik wel een beetje iemand een schuldgevoel aanpraten, terwijl het nergens voor nodig is, ok het is klote maar als zijn verhala klopt, is ie toch alleen maar kei lief...
|
Citaat:
|
ff tussendoor, ben t met je eens dat het niet netjes was (achteraf afzeggen), maar onthoud wel dat je em genoeg vrijheid geeft.. als hij nog wat dingen moet doen, ga niet voor hem bepalen wanneer ie dat doet bijvoorbeeld...
|
Citaat:
en hij is dus de hele avond gewoon wel bezig geweest met wat ie moest doen alleen zat ik dr bij.. dus dat lijkt me wel goed te zitten |
Citaat:
|
ik kan je reactie goed begrijpen, zou hetzelfde gedaan hebben in jouw plaats...
als jan mij [impulsief] belooft me in 't midden van de week te komen ophalen en een uurke later belt om te zeggen da het toch niet kan doorgaan... had ie maar niet ja moeten zeggen zonder eerst fatsoenlijk na te denken... *blue* |
ik had precies hetzelfde, me vriend belde me op dat ie uitging met zn vrienden, en ik vroeg heel impulsief of ik mee mocht.. maar hij wilde liever met zn vrienden (had er een tijd geleden nog een topic over geopend) en ik vond t zo jammer.. dat ik begon te huilen. Uiteindelijk stond ie op de hoek van me huis toen ik uit me werk kwam die avond. Dat we samen iets zouden gaan doen. Maar.. ik vond t wel leuk, maar voelde me ook wel een beetje schuldig..
alsof ie iets niet deed omdat IK moest huilen.. en dat was waarschijnlijk ook zo ik hou ook niet van die situaties.. Chanel |
Citaat:
|
Citaat:
*~xXx~*Druppel*~xXx~* |
Ja, dat heb ik ook heel erg.
Dan spreken we iets af, en dan belt hij toch nog op het laatste moment af. En dan word ik vaak erg pissig op hem, terwijl hij er ook niets aan kan doen (Dat hij opeens ziek is geworden o.i.d.), maar dat neem ik hem, soms onbewust, wel kwalijk. En daardoor beszorg ik hem weer een rotgevoel. :( Maar het komt altijd wel weer goed :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |