![]() |
Wat kreeg jij voor je 18e verjaardag?
Je 18e verjaardag is toch wel iets bijzonders, anders dan andere verjaardagen voor de meeste denk ik wel. Kreeg je ook iets bijzonders of niet? En wat kreeg je dan?
kan ik gelijk ideetjes opdoen voor mijn verjaardag :) |
Ik kreeg een schop voor mijn kont!
|
kben nog 15 :p
|
Ik kreeg een Jaguar DB7.
|
Nog 4 maandjes wachten *zucht*
|
Euh mijn rijbewijs. :)
|
Citaat:
|
M'n eerste rijles. Helaas was ik toen ziek. (n) Verder niet veel boeiende dingen.
|
Een meet & greet met Johan Derksen.
|
Geen idee.
|
Hee wacht! Ik ben nog geen 18!
|
Citaat:
|
Een rijbewijs..
Nou ja... Geld om die te halen dan. |
Nog 3 maandjes wachten...
|
De rest van mn computer (ik had eenderde al voor mn studie gekregen, de rest zou ik zelf moeten betalen maar nu dus niet meer) en een paar schoenen.
|
ik ben allemaal aan het denken, maar ik heb werkelijk geen idee wat ik heb gekregen :o
een tv dacht ik, maar die heb ik voor mij examen gekregen... nee, ik weet het echt niet meer, wat erg... ik kom hier nog op terug ;) |
ik kreeg een twee matras, zodoende heb ik nu een twee persoonsbed
en van mn 'schoonouders' kreeg ik een mantjes met 18 cadeautjes een van de leukste verjaardagen die ik me kan herinneneren |
Weet ik niet meer, geld oid.
|
Mijn rijlessen (en dus m'n rijbewijs :p )
|
Niet echt iets heel bijzonders... eigenlijk niets :P Ja, bonbon's van mijn vriend en snoep van zijn ouders... oh ja, en een t-shirt van mijn zus.
Hopelijk krijg ik dit jaar iets leukers :P |
ik ben in juni 18 maar ik krijg me rijbewijs ja en eventueel daarna nog wat centjes voor autootje :p :D maar merendeel moet ik toch zelf wel verdienen.........
|
Ik mocht kiezen tussen rijbewijs of vakantie.
Zonder twijfel voor vakantie gekozen (y):D En van de rest van familie kreeg ik veel boeken en een make-up spiegel (met vergrootglas en licht). |
Ik heb rijlessen gekregen van mijn ouders, van vrienden en vriendinnen de standaard dingen die ik elk jaar zo ongeveer krijg
|
Nog een paar maandjes voordat ik 18 wordt, maar ik krijg sowieso mijn rijbewijs van mijn ouders (y)
|
Citaat:
|
dvd's, tijdschriften,cd-bonnen en later nog geld voor mn rijbewijs, ook een deel zelf betaald
|
Geld
(mijn rijbewijs was al geregeld voordat ik 18 was) |
Ik krijg een auto
|
Ik hoop lenzen te krijgen :|
|
ik ga lessen en 1 rijexamen krijgen
|
robin van persie :D
|
Citaat:
On topic: geld. |
Ik kreeg de helft van m'n rijbewijs....ben nog wel bezig
|
een goude ketting met een hartje (y)
|
Van mijn ouders een horloge (die ik nog steeds met tros draag :rolleyes: ) voor mij 20e hoop ik een dvd speler te krijgen.
|
Ik ben vergeten wat ik voor m'n verjaardag heb gekregen :|
Geld, bloemen en parfum (zoals gewoonlijk) denk ik. |
Nog een paar maandjes te gaan...
|
Rijlessen
|
rijlessen en rijbewijs
|
dat weet ik niet meer :o
|
Als ik mijn 18e verjaardag nog haal...
|
Een cruise-schip van 18 meter lang.
|
Citaat:
|
ik kreeg niks,behalve 2 buizen op mn rapport :(
kryg nooit iets |
ik kreeg rijlessen voor mn verjaardag inclusief examen (voor 1 x). ik moet binnenkort afrijden :s
en ik heb ook nog een ring gekregen :) |
rijbewijs :cool: die ik ondertusse alweer 1,5 jaar heb
|
Rijlessen + examen + rijbewijs van m'n ouders.
|
De eerste 20 rijlessen en de eerste rijles ook op mijn verjaardag zelf. Verder kreeg ik een hele mooie ring van witgoud.
|
Ben ik nog niet, maar ik krijg van mijn vriend - als we dan nog bij elkaar zijn - een piercing ;)
|
ik mocht mijn rijbewijs gaan halen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |