![]() |
fitness-apparaten
werken die fitness-apparaten waar je buikspieren eme zou moeten krijgen van de tv eigenlijk of kan je net zo goed zelf oefeningen doen zoals sit-ups?
|
die fitness-apparaten zullen best werken bij regelmatige training en opbouwen van gewichten. Ik ben van mening dat je houding ook beter is dan sit-ups.
:) Tenzij je die tril dingen bedoelt die je om je buik doet... dat weet ik niet te zeggen :confused: |
Sit-ups kan je inderdaad ook gewoon doen, is alleen niet altijd even fijn voor je nek.
Die rare apparaten van telsell werken niet allemaal. Ik geloof dat die Ab-swing echt een ontzettend waardeloos apparaat is. (gehoord van een vriendin). Maar als je er eentje wil gaan kopen ofzo, kan je beter eerst even op internet zoeken naar ervaringen. |
de abroller hebben wij ook in de fitnesszaal..t werkt wel als je maar een goeie houding hebt en goed uitvoert.
|
mjep, sit-ups werken.
mjep, abroller werkt mjep, body-bow is ook handig ...en ga anders gewoon even naar een sportschool bij jou in de buurt dan kan je de verschillende apparaten gewoon even checken :) Owja, de dingen waar zogenaamd geen zweetdruppeltje aan te pas komt... geloof me, die werken sowieso niet ;) :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |