![]() |
Hooikoorts versus weggesnoven neusbotje?
Werkt een weggesnoven neusbotje nadelig voor hooikoortserige menschen? ik had er overigens voorgaande jaren ook last van, maar ditmaal is het intens heftig :|
Lijkt me an sich niet eens geheel onlogisch.... anybody? Jojzz |
Afwijking van het neustussenschot (en dus ook het ontbreken daarvan ;) ) heeft geloof ik wel iets te maken met (intensiteit van) hooikoorts.
kijk eens op http://www.dokterdokter.nl zou ik zeggen, daar moet wel iets opstaan... |
misschien dat je pepgebruik wel garant staat voor een loopneus
|
Citaat:
|
Citaat:
Loop- en bloedneus kan ikzelf eveneens verklaren ;) |
Je neus zal er ook wel gevoeliger voor zijn geworden omdat je slijmklieren flink zijn aangetast door de speed, denk ik.
|
Okie, that make sens ^
...Herkenbaar voor medeforummers? |
ik heb er wel es last van idd. :)
de ene keer meer, maar de andere keer juist minder. |
Citaat:
Wel veel loopneus en jeuk aan mijn neus |
hooikoorts is voor mietjes!
|
Citaat:
en snuiven voor de echte |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja wat dacht je :cool: |
njuh misschien niet zoveel snuiven :p
|
Citaat:
|
echte mietjes zonder neusbotjes... Maar heeft dat nou iets met hooikoorts te maken?
Want dat was de vraag, weet je nog ;) |
als dat andere topic open bleef, was dat geheel duidelijk geworden, maar NEEN! Nu zal het voor eeuwig een mistery blijven!
|
Citaat:
lief lief lief zeeheeehondje zwom in een groen groen alg- alg- algenbadje. Daar zag hij-ij een neusbotje groeeeeien! Daarna startte hij een neusbeenbotjes-transpantiecentrum welke hem Bill gates deed verdreeheeven van de eerste plaaats ...Micheal Jackson is zijn 1ste cliënt welke tevens promotieeeee maakt.. Nja, ik kan wel een lame verhaal ophangen, dat dient echter het topic hieronder te gebeuren :) |
Citaat:
Maar het is jou lichaam ,ben benieuwd hoe je er over 30 jaar uitziet.. Ik zeg je nu, kap met die troep, anders ga je later spijt krijgen dat je niet naar de wijze oude shoarmaschaap hebt geluisterd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |