![]() |
Meerdere werkgevers: loonbelastingverklaring
Hej,
Ik werk voor meerdere werkgevers via verschillende uitzendburos en ga waarschijnlijk ook nog bij een supermarkt werken. Hoe kan ik het beste de loonbelastingverklaring invullen. want als ik overal invul dat ze de heffingskorting moeten toepassen word er veel te veel belasting ingehouden, of heb ik het nu mis? Robbert |
Je moet bij een werkgever invullen dat ie er rekening mee houdt....Anders is de kans dat je aan t eind moet bijbetalen...
|
Dus de korting niet toepassen?
|
Alleen bij 1 werkgever.
|
idd bij een werkgever (degene waar je t meeste werkt zeggen ze altijd) de heffingskorting toe laten passen bij de rest niet..
|
Thnx!
|
Citaat:
|
Je kan de heffingskorting maar bij 1 werkgever toepassen. Je kunt dit het beste doen bij de werkgever waar je (op maand/jaarbasis) het meeste verdient. Dan wordt er namelijk het minste belasting ingehouden.
Niet vergeten om aan het begin van elk jaar je belasting terug te vragen, want dat kan aardig oplopen, namelijk 1/3 van wat je verdient bij de werkgevers zonder heffingskorting (tenzij je boven de loongrens van meer dan €5000 uitkomt, want dan krijg je niet alles terug) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |