![]() |
[foto] bijtje
twas mooi weer vandag..
ik zit in de tuin, kzag bijtje vliegen, *zz*zzzz* ik dacht, daar ga ik es een foto van maken :P http://www.vandieken.demon.nl/bijtje.jpg |
gefeliciteerd, artistiek hoor
|
Bespeur ik daar nu enige vleug van sarcasme? ;)
|
het is geen bij maar een zweefvlieg :o
|
Citaat:
ben vandaag nog de bijen in geweest :cool: :D :p |
Citaat:
ik vind em leuk :) misschien kan je nog wat aan de achtergrond klooien? Het is jammer dat die niet recht is enzo |
:|
|
post er eindelijk niemand bos foto's meer, gaan ze aan insecten en planten beginnen (n)
|
saai
|
ik vind em wel vet
vliegbeestje staat er lekker scherp op, met een blurry achtergrond :) |
Hm nee, ik vind het niet echt iets. Ik vind die bij een beetje te klein.. (ja ok, het zijn ook geen grote beesten, maar je snapt wat ik bedoel)
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij is een zweefvlieg een zweefvlieg en geen solitaire bij oid. dit is btw een eristalis pertinax of een eristalis tenax maar dat kan ik niet goed zien want zn ogen staan er niet goed op. over de foto: leuke zweef maar de achtergrond is euh.. jammer. en de zweef staat er veeeeel te klein op. |
Citaat:
straks komen de auto's en bewegende lichtjess |
nee dat is te hoog gegrepen, dan moet je je tuin uit :rolleyes:
|
Citaat:
|
hehe
ja, het was nog niet zo makkelijk om een foto van zo'n vliegend bijtje te maken :p bos foto's? ik mag de tuin niet uit met m'n pa's camera :P nouja, ook omdat ie em net heeft. bosfoto's ga ik ook nog wel is maken :p |
tis geen bij tis een zweef!!! :(
:bloos: |
ik dacht dat het fotosoep was:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel grappig :)
|
Citaat:
|
ik vind hem wel cool :p mij lukt dat niet om een vliegende bij scherp te fotograferen..
|
dat komt omdat bijen niet de hele tijd stil in de lucht kunnen zweven, en zweefjes wel. en dit is een zweef. :)
|
klopt die foto wel?? :confused:
|
nette photoshop .. maar ik zou toch meer gaan voor een nettere cut-out
|
ja...die cut out..
ja netter moest die he? :| .... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |