![]() |
een liefdesgedicht
ik heb zin om me te hullen in pindakaas
met op mijn neus een m&m en mijn hart draag ik in mijn handen misschien kan je je naam erin zien staan besef je dan dat je alles voor me bent? kijk, op die foto trek ik een veer uit de kont van een verontwaardigde pauw nu ik die veer aan jou heb gegeven en dat beest me kapot heeft gepikt besef je nu dat ik echt van je hou? toen ik op de Dom wilde verfen had ik op z'n minst wel pech van de toren afgevallen, desalniettemin ga jij niet bij me weg het einde is nog niet zoals het moet |
Citaat:
|
Elke strofe begint mooi en blijft dat tot en met de vierde regel, maar waarom eindig je iedere strofe met zo'n cliché regel? Dat vind ik zo zonde. Laatste strofe vind ik inderdaad wel minder, maar het idee is goed, volgens mij kun je dat nog wel beter verwoorden, ook qua ritme. Ondanks deze puntjes vind ik hem toch wel wat hebben, je brengt een dwaze, liefdevolle sfeer over, dat vind ik mooi.
|
Citaat:
|
wat een lief, grappig gedicht nikki! misschien een beetje een droevige sfeer, maar wel heel lief.
(Y). voor glenn:). |
ik heb zin om me te hullen in pindakaas
met op mijn neus een m&m en mijn hart draag ik in mijn handen misschien kan je je naam erin zien staan en misschien is die op het eerste gezicht verborgen kijk, op die foto trek ik een veer uit de kont van een verontwaardigde pauw nu ik die veer aan jou heb gegeven en dat beest me kapot heeft gepikt hebben we gelukkig de foto's nog na het kijken in het water en het kussen van een vis ben jij mijn nieuwe gekte zo beter? |
Veel beter (y) .
|
Citaat:
|
ik vind de eerste mooier :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |