![]() |
zoenrelatie;)
wat vinden jullie van het idee om een zoenrelatie te hebben met iemand, dwz alleen zoenen verder niks geen verplichtingen niks.
waarom moet er altijd verliefdheid bij komen?gewoon alleen lekker zoenen als je er allebei zin in hebt is toch ook soms genoeg?reactiessssss reactiesssss waarom zijn er wel echte relaties en seksrelaties, maar geen zoenrelaties? idee?:p;) |
omdat zoenen op een gegeven moment altijd leidt tot seks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb weleens 4 maanden lang ongeveer elk weekend met dezelfde jongen gezoend maar we hebben nooit seks gehad. Dus zoenen hoeft niet altijd tot seks te leiden.
|
Als je dan toch een vrijblijvende relatie wilt zou ik meteen gaan voor de seksrelatie.
Zoenen zonder gevoelens stelt echt niks voor. |
zonder gevoelens kan het best
|
Citaat:
|
Citaat:
Of je het nu van plan was of niet, dus net zoals ik al zei, jij bent 1 van de weinige. En trouwens waarom maar 4 maanden, wilde hij meer of wat? Waarom ben je bij hem weggegaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
geef mij maar een relatie met alles erop en eraan... ;) :p
|
Ik vind zoenrelaties prima. Heb er 2 gehad en het is gezellig op zaterdagavond zonder het gezeur door de week. Wel vervelend als hij dan verliefd word, maarja, dat is het risico.
Overigens wil ik helemaal niet altijd seks met jongens met wie ik zoen... helemaal niet als ik niet verliefd op hem ben, dus dat argument gaat niet op voor mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga voor een fiets relatie, lekker de hele dag fietsen zonder extra gevoelens voor elkaar te krijgen, en is de kans ook nog eens klein dat je 'perongeluk' met elkaar het bed in beland!
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
ik kan het je echt niet aanraden!!! :| |
Nah, dat noem ik dan niet eens een relatie, dan is het gewoon regelmatig zoenen. Zoenen vind ik toch echt niet ingrijpend genoeg om dan van een relatie te spreken. Daar hoort seks bij.
|
mjah echt een zoenrelatie heb ik niet gehad, want het was niet van lange duur, maar ik heb wel twee keer "gewoon" met jongens gezoend zonder enige verdere relatie of kans op relatie.
Mjah t is wel leuk en het kan fijn zijn als je al een tijdje alleen bent en even behoefte hebt aan iemand om je heen. Dat had ik op die momenten, alleen het probleem van verliefd worden ligt op de loer.... |
Mjah neej. Echt niet. Een ex vriendje heeft dat wel eens voorgesteld. Omdat de lichamelijke aantrekkingskracht vrij groot was, maar t verder niet helemaal goed zat. Zegmaar, gewoon een goede vriendin waarmee je wel eens zoent. Maar omdat ik nog verliefd was (en hij ook) wilde ik daar niets van weten. t Is alles of niets.
|
Een zoenrelatie...is dat een soort van sexrelatie voor beginners?
|
jah idd meestal leid dat toch naar sex jah....
dan verlang je toch steeds meer naar elkaar (als t zoenen echt zo lekker is tenminste :P ) |
Citaat:
Maar ff serieus.. het slaat toch nergens op? Hoezo zou je iemand willen om alleen maar af en toe mee te zoenen? Ik zie 'r het nut niet zo van in.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 1,5 jaar een sexrelatie gehad, maar zonder de sex. Ik weet t, klinkt vreemd, maar zo was het. Het zat wel in de planning, maar we gingen gewoon niet zo snel. En op het moment dat we het zouden gaan doen, toen durfde ik niet. Daarna nog wel geprobeerd, maar het was het toch niet.
Een zoen relatie, mmm, klinkt als net niks |
Citaat:
Kun je net zo goed je rechterhand neuken hoef je ook niet moeilijk te doen |
Citaat:
|
Lijkt me niets. Zoenen vind ik soms nog veel intiemer dan sex, dus dat doe ik echt liever alleen met iemand met wie ik een relatie heb, of wil hebben :)
|
Citaat:
|
Ik vind zoenen met een jongen het lekkerst als ik echt ontzettend verliefd ben op zo'n persoon. Dan geeft het iets extra's.
|
Ok, ik heb heir ook absoluut niets op tegen.
Mr wat te doen als hij/jij met ander zoent? Opbiechten, of gewoon doorgaan.... |
Hmm...of je van een zoenRELATIE gaan spreken...
Oke, je zoent regelmatig met een en dezelfde persoon, maar verder ook helemaal niks. Dan kun je het niet echt een 'relatie' noemen...Dat is net als die mensen die elk weekend met een ander zoenen, die doen hetzelfde alleen steeds met andere personen :p Maar op zich heb ik er niks tegen. Waarom niet? Als je van elkaar weet van je aan mekaar hebt dan kan er weinig misgaan (of het zoenen loopt gewoon niet lekker) ;) Seksrelatie moet ook kunnen vind ik Maar goed, iedereen heeft hier zijn eigen mening over. |
Citaat:
|
Ik vind dat als je zoent, je ook verliefd moet zijn, maar goed, dat vinden heel veel mense niet, maar je gaat niet zomaar met iemand staan zoenen. dan moet er volgens mij ook wel een aantrekkingskracht zijn.
En waarom alleen het leuke doen in een relatie, en vor de minder leuke dingen weglopen. Ik wil dus alleen maar een echte relatie. met alles erop en eraan. Als ik niet verliefd zou zijn, zou ik niet lekker en gepassioneerd kunnen zoenen, wat ik de lekkerste manier van zoenen vind |
ik ken dus een jongen.
en dat is ook gewoon een goeie vriend en daar zoen ik dus ook wel mee. Ik wil geen vriend en hij geen vriendin. En we hebben de grootste lol. Ik kan met hem alles doen een serieus gesprek hebben maar ook lomp bier drinken aan de bar. Wij zijn gewoon op het zelfde niveau. Zoenen, geen verplichtingen. Dus gewoon lol. |
ik zou t geen relatie noemen als t enige wat je samen doet zoenen is...
reˇlaˇtie (de ~ (v.), ~s) 1 betrekking waarin personen, zaken, begrippen tot elkaar staan => band 2 duurzame liefdesverhouding => verhouding 3 persoon tot wie men in betrekking staat oja toch wel... hmmm als je lekker zoent mag je me best een een kusje geven hoor :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is wel lekker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |