![]() |
Westlife
Hoe denken jullie over Westlife?
Ik vind het toch geen onaardige muziek dat ze maken, neem nou Mandy of flying without wings. Ik vind dat gewoon mooie liedjes, zo heeft Sarah O'Conner ook wel mooie liedjes maar die houden we even buiten beeld. Dus alles wat jullie kwijt willen over Westlife POSTEN MAAR :P Mag zowel positief als negatief zijn (natuurlijk liefts positief) |
Beetje slap aftreksel van een boyband
|
Waar is de optie, ongelofelijk klote?
|
Klopt het dat jij een 17-jarige jongen bent...?
|
ik zou er best positief over denken als ze een schietschijf op hun voorhoofd hadden
|
Mandy is een cover poppedop.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en dat slaat op?...
|
Ik vind westlife best cool, vooral dat liedje 'when you're looking like that' ofzo.
|
Tja... ben je gay?
Oh sorry, dat mocht ik natuurlijk niet zeggen. Ontopic: ze hebben nog al veel covers die hits worden, niet dat daar iets op tegen is ofzo. |
ik heb er nooit wat aan gevonden.
al dat gebleur en gekreun (n) |
Citaat:
|
Het is niet mijn muziek, maar in het genre is het helemaal niet slecht.
|
Slecht komt het dichtste bij mijn mening...
|
Ik word er misselijk van (y)
|
Het is niet bepaald mijn muziek, maar ik kan er op zich wel even naar luisteren. Meer dan een paar hitjes ken ik ook niet..
|
ik weiger van het bestaan van westlife af te weten.
|
Citaat:
Heb je zelf btw op goed gestemt? Dan ben je de enige..:P |
Ach ieder z'n soort, de een houdt er wel van en de ander niet.
En of die liedjes nou een cover zijn of nie, dat doet me nix |
Citaat:
|
Slecht is nog zacht uitgedrukt..
|
Oh, t is niet mijn smaak en er zijn er zo tientallen maar ik vind niet dat iemand kan zeggen dat ze SLECHT zijn.. ze zijn goed in hun genre en het boysbandgedoe.. ze zijn ook ver geraakt en zingen juist enzo..
alleen is het helemaaaaal mijn smaak niet en bij een ander worden ze dan automatisch als SLECHT beschouwd.. |
Citaat:
Kheb persoonlijk nix tegen ze,maar de muziek vind 'k maar bagger.. Vooral uptown girl vinnik een k*tcover. |
Het zijn huppelkutters.
|
westlife rulezzzzzzzzzzzzzz
|
nou, studentje...je bent al met 2! :p
|
En wat voor 1, eentje met een avater van de foo fighters:s :s
|
hij kan toch van verschillende stijlen houden?
|
Ik heb uberhaupt niet gestemd, ik doe uit principe niet mee aan polls.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ben ik nu poep aant lullen? :p |
Ik ben niet zo weg van boybands
|
Citaat:
Ik luister ook vaak naar de Foo's, maar draai ook graag Jazz,Blues,Lounge en KLASSIEK.. dus :D achja, dan kan Reverend ook wel Foo's en Westlife liefhebben.. ;) |
Ik vind westlive onwijs goed!!!! Mandy is ook goed maar die andere cd is ook onwijs goed! Ook dat liedje met Mariah Carey is heel goed!!
|
Echt vreselijk klote! (n)
|
Jawel! Al 3 !!
|
Citaat:
Jij kent de beste reverend zeker niet he??? :D |
Zo zie je maar mensen, de westlife fans die komen wel.....
Alleen het duurt even voor ze deze topic gevonden hebben |
Citaat:
Way to go! (y) |
Citaat:
En jij kent mij niet eh? :D Nee, je hebt gelijk..mijn sarcasme straalt er niet echt vanaf ..:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |