![]() |
Webdesigners gezocht
Ben jij klaar met school of heb je heel veel vrije tijd over?
Hou je van uitdagingen,sta je open voor nieuwe trends, kan je meedenken en heb je een passie voor webdesign dan zoeken wij jou! Er is een grote wereld waarin "standaardisering" de boventoon voert, hier doen wij dus niet aan mee! Dus wil je webdesign een hele andere betekenis geven en met ons een hele andere weg inslaan dan alle anderen dan ben jij wellicht de geschikte persoon. Reageer en laat je skills zien en wie weet kiezen wij jou uit! Met vriendelijke groet, RR-Advies Webadviseurs |
Nee.
|
:d
|
en hoe moet je reageren? zou wel handig zijn als dat er bij stond.
|
Reacties kunnen gewoon worden gegeven op dit forum.
Een email adres erbij vermelden is wel handig zodat we contact met jou op kunnen nemen. |
|
Wat zijn Skills?
|
|
Citaat:
Ja. Citaat:
Juist. Citaat:
300 Alto-punten! (y) Citaat:
Ik ben, al zeg ik het zelf, best wel alto, ja. Citaat:
Nee. Citaat:
|
Heel goed kerels, Ik verwacht jullie maandagochtend om 10 uur in mijn kantoor!
|
Grapjas :D
|
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee.
|
Een spamtopic.:cool:
|
Citaat:
Maar dit is niet echt de bedoeling van DK. Gesloten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |