![]() |
Billen of borsten
wat is belangrijker een lekkere ass of grote boobs:rolleyes:
|
Allebei...maar liever prachtie heupen en een "lekkere ass"!;)
Tmeiske moet natuurlijk wel wat boezem hebbe... |
ik denk een lekkere ass :D
want ehhh een uitgezakte kont is volgens mij erger dan kleine borsten :D ghehehe sorry ik was echt melig Maar tis toch zow..? Net zo'n vraag voor meisjes: Wat is belangrijker, een lekkere ass of een grote lul.. :rolleyes: ik ga dan toch voor de lekkere ass denk ik :D shit ik ben té melig whahaha :D :o :o |
*gaat maar in op melige Alicia*
Maakt niet uit, als ut maar lekker is :D:D *is ook melig* |
Kontjes zijn wel errrrrug lekker.. Ik stem op billen!
|
Beide. :)
Maar echte liefde is niet afhankelijk van uiterlijk. |
Een lekkere ass, natuurlijk. Kheb het niet zo met borsten :D
|
Citaat:
|
ik vind trouwens een meisje zonder borsten bij uitstek niet mooi. Maar een meisje zonder kont ook niet.
En ze moet geen super dikke kont hebben en voor de rest heel ielig zijn, maar ook geen super borsten en keidun zijn.. Het moet allemaal in verhouding zijn. Maar borsten toch minimaal B, A is bijna alleen een tepel.. en sorry, het kan hard klinken, maar dat vind ik lelijk.. Moeten het allebei hebben :) |
Citaat:
Een mooi lichaam zegt niet veel, maar is wel lekkur :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind grotere borsten ook mooi mijne zijn ook maar klein maarjaaah het leven zuigt |
Kan me van allebei nix schelen eigenlijk.
|
Citaat:
|
hmz grote boops vin ik nou ook weer zoiets...het moet gewoon staan bij de grootte van de persoon en het figuur...Maar liever geen uitgezakt kontje nee ;)
|
Groot is ook weer niet fijn, maar te winig is ook weer niks...
|
Citaat:
|
beide! beide moeten lekker vol zijn, kan je ze goed beetpakken.
|
billen vink mooier
|
Billen!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zocht eigenlijk full-body pics (MET KLEREN AAN, JA), waar het op te zien zou zijn, maar de enige die ik had waren of te klein, of een foute houding... ik ga te weinig op de foto. D'oh, eigenlijk, magoe... |
:mad: Nah ik ben 14 en heb 70 a en ben 1.52 wat vinden jullie daar dan van?:confused:
|
Citaat:
|
geen slechte verhoudingen. uit jouw reactie begrijp ik dat jij het er niet helemaal mee eens bent, maar als je 14 bent is er een kans dat je nog een cupje er bij krijgt, wees niet bang
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En anders, als je aan de pil gaat ofzow, dan groeien die dingen ook zwaar veel!! :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat het gezicht belangrijker is ... dus de rest maakt nix uit.
|
Citaat:
|
als ik moet kiezen kont
|
hmm... lekker belangrijke vraag..
denk ik liever mooi heb dan lekker... en borsten of billen maakt me niet uit |
Citaat:
Uh ja.. Mijn borsten zijn nogal een obsessie voor mij! :o ;) Valt mee hoor.. :p Nee, maar ik vind grote volle borsten gewoon echt onwijs mooi!! Natuurlijk wel puur natuur hè?! Ik ben ontevreden over mijn borsten. Ik vind ze gewoon te klein nu en ik hoop echt dat ze voorlopig nog mooi ff doorgroeien! Nou zal dat vast wel, want ik lees net dat het tot je 18e doorgaat en soms zelfs tot je 21e. Iedereen vindt dat ik zwaar overdrijf! :confused: Zij zien het probleem bij mij niet. Ik vind kleine borsten gewoon heel lelijk! (*denkt aan de uitspraak* :D ) Ik heb 75C! Maar goed, ik ga dus voor de borsten!! Hoewel een blubber reet of juist geen kont ook helemaal nix is... |
ik vind dat er een groot verschil is met groot-mooi en klein-mooi etc... misschien kan k dat duidelijk maken met wat foto's..
wel mooi (vind ik) ook al zijn ze niet groot http://www.progsoc.uts.edu.au/~kalei...mma/bikini.jpg mooi , http://users.cybercity.dk/~ccc19045/bikini.jpg en deze vind ik dus echt ielh... http://images.google.com/imgres?imgu...%3Dnl%26sa%3DN Chanel |
Ik vind de bovenste dus echt veel te klein!
En bij de onderste staat het idd niet mooi. |
Zij heeft cup DD, wel door een borstvergroting maar ok...
Deze grote vind ik dus echt mooi: http://cosmeticsupport.com/visitors/dawn/pink_7.jpg http://cosmeticsupport.com/visitors/dawn/wet_seal.jpg |
ik zou t echt niet weten eiglek...
mjah ik heb cup 70D en ben pas 15... me vriend zegt dat t niet opvalt dat je het op C zou schatten en dat t wel klopt in verhoudingen....maar ik hoop niet dat t verder doorgroeit want ik heb nu al een btje pijn in me rug.....mjah...ik ben gelukkig niet heel dik ofzow want dat vind ik niet mooi bij een meisje van mij leeftijd...zo heel dik en van die grote borsten.... |
raar genoeg lét ik daar echt niet zo veel op als van meeste mannen wordt gedacht...
uiteraard kijk ik wel naar borsten, maar ik heb niet echt een vereiste bij meiden ofzow... en of ik ze daarop a afkeuren... neej ook niet... denk wel dat het bij ieder persoonlijk ligt, ik hoor van mijn vriendin dat ze echt niet tevreden is met dat uithangbord van der... terwijl piccola ze alleennogmaar groter wil... en ze heeft dezelfde maat als mijn vriendin... ik zou ze dan echt niet meer met 2 handen kunnen omvatten :eek: :D ;) :) |
Citaat:
|
een lief karakter!!!
|
een stevig rond achterwerk is voor mij genoeg :D
|
Citaat:
nep vind ik sowieso niet mooi trouwens.... of het zou supernatuurlijk eruit moeten zien en niet heel erg vergroot, maar of dat bestaat weet ik niet, geen verstand van :D Borsten die natuurlijk groot zijn vind ik nog het mooiste. Maar dan moeten ze wel weer bij het figuur passen... |
Je kan er zelf toch nix aan doen hoe groot je borsten zijn?
Mijn borsten zijn groot in verhouding met mijn lichaam maar heb er alleen nog maar complimentjes over gehad Ik ben 1.73 weeg 60 kilo en heb cup D Ik vind grote borsten wel mooier en wel heeeeel onhandig |
Citaat:
|
Citaat:
|
is er ook een optie 3: het innerlijk?
|
Citaat:
|
Het boeit me niet, als het er maar is. Ik kan ook niet kiezen, is voor mij net zo'n soort vraag als 'wat heb je liever,links of rechts'
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |