![]() |
doeookeensgek.
leg je hand tegen mijn wang
voel mijn huid, warm van de zon kijk me aan, recht in mijn ogen tel mijn sproetjes, kus mijn lippen ruik mijn haren, streel mijn nek heb me lief, doe ook eens gek. |
leuk gedichtje, lekker om te lezen. De woorden passen mooi bij elkaar. het enige vervelend vind ik dat je gen witregels hebt gebruik en alles achter elkaar plakt.
leg je hand tegen mijn wang. voel mijn huid, warm van de zon. kijk me aan, recht in mijn ogen. tel mijn sproetjes, kus mijn lippen. ruik mijn haren, streel mijn nek. heb me lief doe ook eens gek. ik vind het zo prettiger lezen en beter klinken. |
Leuk gedicht, ik word er vrolijk van :)
Ik vind de eerste versie de beste, het leest lekker weg en witregels hoeven hier niet vind ik omdat het een kort gedichtje is. De versie van anniemoppie vind ik maar niets, het leest ongemakkelijk door die vervelende onderbrekingen. |
ja, gaaf zoals je 'm schreef. Inderdaad geen onderbrekingen nodig. Ik vind 'm erg cool en apart (in de positieve zin van het woord).
|
jah ik vind het ook een leuk gedicht!!! ik vind het juist goed zoals het is en ik zou het niet veranderen!
kusss Lisette :) |
lief gedichtje ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |