![]() |
[MM]Marilyn Manson
HoT Or Niet heet?:p
Geef goede argumenten voor mening!:) [ik vind hem persoonlijk wel vet! goeie muziek:)] |
G.a.y
|
Dark is een battieboy...Pampidampidam.
Sorry, voor de missende ondersteunenings woorden. Het Lijkt mij al duidelijk genoeg. |
Neh 's nix.
|
Citaat:
Wat een ironie. Je zegt dat we goeie argumenten moeten geven, en wat zet je in je volgende zinn.. :rolleyes: |
Citaat:
|
hahaha...dope signature..:D :cool:
|
.........niet chatten!
|
danku :cool:
|
Citaat:
|
p o e p
en ja, das ook direct mijn mening over de muziek |
Citaat:
|
die vent van mm is creepy
|
Citaat:
OT: Ik vind het een provocerende infantiel die, mijns inziens, beroerde muziek maakt. |
Marilyn Manson houdt wel van 14-jarige kereltjes, aan jouw posts te zien houdt jij ook wel van 40-jarige leernichten.
|
Citaat:
|
omg :o
|
Citaat:
|
marilyn manson... moest vroeger zeker gedwongen in de leerfabriek van zijn paps werken ofzo. ik vind het maar een rare knakker.
|
Citaat:
|
ik vind m wel koel, hij is vet intelligent
z'n muziek vind ik niet speciaal |
Mag ik Dark^666 nomineren voor clown van het jaar ?
|
ik vind mechanical animals wel leuk.
|
ik vind dat dansje in die clip van obscene ofzo wel hip hottie :o
|
Och...
Vergeleken met een Coldplay is hij nog wel te hebben... Maar normaal gesproken deel ik de mening van Reel Big Nothin |
Wat ie met zijn uiterlijk doet moet hij weten, maar hij speelt gewoon beroerde muziek.
|
Ik vind hem bestwel dom, maar als ik een film kijk zoals (bijv.) "Bowling For Columbine" dan geef ik hem bestwel gelijk..
|
vreselijk fout (n)
|
ik drink nu cup a soup
|
Ik vind hem een rare gast. zn muziek is totaal ruk. hij moet er bij lopen zoals hij wil al vind ik t nogal vaag maar ja ik moet vooral mn bek dicht houden want ik heb een geluidswal op mn hoofd groeien dus sssst. maar ja hij zuigt gewoon ezeleikel
|
dorrrkkk
|
hijs wel grappig om te zien maar zn muziek is niet echt geweldig
|
Net zo homo als Him. Zucht..Die zwart opgemaakte quasi slechte homo's altijd..
|
pfff ville valo is geen homo :rolleyes:
|
Waarom is het in MMtopics altijd zo moeilijk om ONTOPIC te blijven :s
|
Ik heb een grote hekel aan de muziek die die vent maakt, en ik mag hem al helemaal niet, wat een mongool...
|
Citaat:
zelfs dan trekt hij aan het kortste eind. |
Citaat:
Ville Valo Homo Weet dat ie een vrouw en kind heeft Hij doet geen fans, hou op met hopen opmerkingen in mn hoofd, dat ik migraine kreeg. |
Dus bijna iedereen hier vindt Manson homo/mongool etc
En waarom precies? :s Omdat ie makeup draagt? Omdat je z'n muziek niet goed vind? Je kunt Manson niet beoordelen als je een keer een foto van hem hebt gezien of een nummer van hem hebt gehoord.. |
Citaat:
|
Kunnen jullie niet een keer gewoon ontopic reageren en alle kinderachtige opmerkingen achterwege laten? Vind je het niets zeg het dan normaal, maar dit slaat echt nergens op. Iemand zet zijn mening neer en wordt meteen de grond ingeboord, dat is echt enorm asociaal. Jullie verzieken het dadelijk voor jezelf, het zou mij niets verbazen als er dadelijk geen muziekforum meer is als dit zo doorgaat.
Ontopic: Ik vind sommige nummers wel grappig om te horen, lekker simpel. Hoe die gedraagd enzo, tsja, apart maar zelf voel ik er niet zoveel voor. |
|
Citaat:
En hoe kunnen we nou ontopic blijven als we er zo snel over uitgepraat zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
de muziek is slecht, maar 87.564% van de muziek is slecht, dus dat scheelt. En dat gezeik over hoe hij er uit ziet, wat maakt dat uit, hij mag toch wel lekker een beetje schoppen tegen 'normen en waarden' uit deze tijd?
|
De muziek is niet slecht maar je vind het slecht :p
|
Hij weet iig wel hoe die een vette show moet weggeven. (y)
|
zn muziek vind ik wel leuk, vooral het album mechanical animal
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |