![]() |
GP Imola???
Jongens, vergeten we niet een wedstrijd die morgen gereden wordt? Of heb ik zand in mijn ogen en staat er toch een topic al van op dit forum?
Hoe dan ook, hier kun je je verw8ingen neerzetten. Vandaag is de kwalificatietraining gereden, Button op pole!!! :cool: Hehehe, en Kimi had weer geen tijd, dat wordt dus weer een zware klus voor hem :D Uitslag kwali: 1 J. Button BAR 1:19.753 2 M. Schumacher Ferrari 1:20.011 3 JP. Montoya Williams 1:20.212 4 R. Barrichello Ferrari 1:20.451 5 R. Schumacher Williams 1:20.538 6 F. Alonso Renault 1:20.895 7 T. Sato BAR 1:20.913 8 M. Webber Jaguar 1:20.921 9 J. Trulli Renault 1:21.034 10 C. Da Matta Toyota 1:21.087 11 D. Coulthard McLaren 1:21.091 12 F. Massa Sauber 1:21.532 13 O. Panis Toyota 1:21.558 14 C. Klien Jaguar 1:21.949 15 G. Pantano Jordan 1:23.352 16 N. Heidfeld Jordan 1:23.488 17 G. Bruni Minardi 1:26.899 18 Z. Baumgartner Minardi 1:46.299 19 G. Fisichella Sauber Geen tijd 20 K. Räikkönen McLaren Geen tijd Mijn voorspelling van de race: 1. M.Schumi :o 2. Rubinho :o 3. Button :) 4. Montoya :p 5. Alonso 6. Ralf 7. Trulli 8. Massa En wat denken jullie? |
Erg leuke kwali.(y)
Ik verwacht dat Schumi weer gaat winnen en Montoya en Button beide op het podium komen. Verder denk ik dat vooral de Renaults nog wel gaan opklimmen. |
mooie kwalificatie inderdaad, hoewel Button wel geluk had dat schumi een flinke fout maakte.
Ik ben benieuwd wat de race gaat brengen, ik hoop dat Alonso ook weer voorin mee kan draaien (y) |
Achja.. Stiekem is het nu al saai... :( Jammer, na vorig jaar! En wat ze gisteren las wat men allemaal wil gaan veranderen :s Dat is eng
Mijn voorspelling 1. Schumi M. 2. Montoya 3. Button 4. Alonso 5. Schumi R. 6. Trulli |
Citaat:
|
Citaat:
In 2008 zou de wereld van de Formule 1 er anders uit kunnen zien. De FIA heeft namelijk radicale reglementswijzigingen voorgesteld. Motor De wijzigingen zouden onder meer betekenen dat de wagens gebruik moeten maken van een 2,4 liter V8 motor, die twee races mee moet gaan. Elke cilinder zal maar vier kleppen mogen hebben. De directe benzine-injectie onder hoge druk zal worden afgeschaft. Er komen standaard onderdelen voor alle teams. Coureurs Coureurs gaan over op handmatig schakelen en koppelen. Ook zullen de coureurs het moeten stellen zonder stuurbekrachtiging. Parc ferme Reservewagens mogen niet langer gebruikt worden door de teams. Teams mogen elkaars chassis' gebruiken. Dat kan via verkoop, lease of lenen. Maximaal verschijnen twaalf teams aan de start. Banden Ook wil de FIA terugkeren naar een bandenleverancier. Alle teams zullen twee identieke bandensets krijgen voor de kwalificatie en de race. Er komt een nieuw kwalificatiesysteem. En de racebolides zullen het hele weekeinde in het parc ferme worden gehouden. Testen Testsessies zullen drastisch beperkt moeten worden. Niet het aantal dagen, maar de afgelegde kilometers wordt de maatstaf. Vergadering Alle reglementen worden op 4 mei in Monaco met de teams besproken. |
Mijn voorspelling:
1. M. Schumacher 2. Barrichello 3. Button 4. Alonso 5. Montoya 6. R. Schumacher 7. Trulli 8. Coulthard |
handmatig schakelen? :cool:
voorspelling voor straks: 1. Montoya 2. Barrichello 3. Button 4. Alonso 5. M Schumacher 6. Sato 7. Raikkonen 8. Panis |
Citaat:
|
Voor straks:
1. Schumi I 2. Button 3. Rubinho 4. Sato 5. Alonso 6. Trulli 7. Webber 8. da Matta |
ehm, volgens mij schakelen ze handmatig al? of bedoelen ze nu met een pook ineens :D
|
ZOVAN: WHHOOHOOO, KIMI EN ZN 1E PUNTJE! :D
Het is misschien belachelijk, maar eihndelijk is ie van die nul af... EN Button was weer super gewoon.... en schumi, ach jah... :| |
Waarom stuurbekrachteging weghalen?
Lijkt mij niet echt goed voor het lichaam van een courour waardoor de veiligheid dus niet meer optimaal zal zijn tegen het einde van een race. Lijkt me gevaarlijk maar kan het ook mis hebben.. De FIA blijft trouwens wel kloten met de kwalificatie zeg. (n) |
Mja, volgens mij is Schumi in de vorm van zijn leven... Als je ziet hoe makkelijk hij die race rijdt en wat voor n race-pace hij neerzet... :eek: En Barrichello wordt met dezelfde wagen met moeite 6e... :|
Ik ben bang dat ie onklopbaar is dit jaar. :( Lichtpuntje was weereens Button. :) |
Eerste drie kwartiertje waren wel aardig, vooral in de eerste ronde gebeurde er best veel. De rest heb ik opgenomen want toen ben ik LBL gaan kijken. Vanavond nog ff kijken na Studio Voetbal :) maja heb al inmiddels gehoord wie heeft gewonnen... zeer verrassend... ;)
|
ik denk dat er wel verschil tussen de auto van Rubens en Schumi zit, zeker in de strategie. Button blijft het goed doen, net als de BAR trouwens. Zolang dit blijft door gaan vind ik het goed (y)
|
Vond het wel een leuke race, deze uitslag komt wel overeen met mijn verwachtingen.
Ben erg blij dat Ralf er eens afgeknikkerd is, hij is er in de drie voorgaande races in geslaagd elke keer iemand te raken. En Montoya stelt zich vreselijk aan. |
Ik vond zeker de eerste rondjes leuk met alle acties.
|
De eerste ronden waren leuk, daarna viel ik bijna in slaap.
|
Ik heb 10 rondjes gezien. En toen had ik geen zin meer. (n)
Citaat:
Dat moet leuk worden :). |
Citaat:
Maja typisch Montoya, het karakter van dat ventje sprak me al vanaf het eerste jaar dat hij in de F1 reed niet aan. (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |