![]() |
Het posten van de top-1000 in topics.
Graag had ik gezien dat slechts één persoon, met name Koen, gemachtigd is om op Onzin één topic te openen per week met de tussenstand in, aangezien sommige leden het aangenaam vinden om die lijstjes te posten in topics waarin bvb gevraagd wordt met wie je zoal omgaat op 't forum, of wie je in je msn hebt. En mensen die op naam zoeken, komen zo altijd in die topics terecht.
Bij voorbaat dank. |
hoe wilde je dat voorkomen dan? als Koen die lijst eenmaal post kan een ander 'm toch zo kopieren.
|
Zolang we maar gezond zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat hier inderdaad best voor geband mag worden...
|
Ik vind dat jij dingen opzoekt om je aan te irriteren. Waarom zou je er nou last van hebben als een aantal forummers is een keer zo'n lijst posten.
trek je er gewoon niks van aan. |
Ben 't wel met je eens. Sowieso begint met dat hele gebeuren van mensen die je nickname posten zodat je er later op terugzoekt, me behoorlijk te irriteren. Met name het feit dat het altijd dezelfde mensen zijn. Hoef geen namen te noemen voordat jullie weten wie ik bedoel.
|
kom op zo vaak gebeurt het ook weer niet
en 2 keer een topic krijgen met naam zoeken omdat daar zon lijst in zit ga je ook niet dood aan |
:D
Als je er niet op in gaat is de pret snel voorbij denk ik :o |
wat maakt dat nu uit.... als je wilt kijken in welke topics je gereageerd hebt typ je je naam toch in bij gebruikersnaam... en nu is de regel: als je de toppost lijst plaatst wordt je naam uit de lijst gewist...dus daarna kun je dat wel weer gewoon doen :confused: je naam is immers toch al uit de lijst...
|
Citaat:
Citaat:
|
Telkens hetzelfde topic posten is ook niet toegestaan en ik begin me er ook wel aan te storen. Dus het zou niet een hele grote ramp zijn als we op een zeker moment zouden zeggen dat de eerste die die hele lijst citeert een waarschuwing en daarna een ban krijgt.
En aangezien mensen blijkbaar toch in die lijst geïnteresseerd zijn kunnen we misschien wel een belangrijk topic maken op onzin met die hele lijst erin. De gek die daar zin in heeft kan die lijst dan zo af en toe eens updaten. :) |
Citaat:
|
dan moet je ook gaan bannen om flauwe verhaaltjes zoals "xxxx komt vandaag bij xxxx op visite, en die neemt xxxx en xxxx ook mee, en dat vinden xxxx en xxxx ook heel leuk" ... of mag dat nog wel
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de oplossing die er nu aan gegeven is, is voor mij ook afdoende. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik erger me er niet aan.
|
Het is wel storend, maar ik maak er verder geen drukte om.
|
Ik vind het bij tijden ook wel vervelend worden. Als het 'ontopic' is om de top 1000 te posten, vind ik het niet erg. Maar in een willekeurig topic wel, want veel mensen zoeken op hun eigen naam en dan krijg je zoiets. Ik zal er wat aan doen als bepaalde mensen vaak nutteloos dat lijstje posten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar staat die top-1000? :$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder is het toch ook niet echt storend je kan er ook wel voorbij scrollen |
Citaat:
Als je dan 20x ziet dat je naam ergens gepost is en er 20x achter moet komen dat het maar zo'n lijst is, dan kan dat vrij irritant zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |