![]() |
lonsdale.....
kan iemand me mss uitleggen wat dat precies is enzo?? het is toch racisme?? :bloos:
|
als je er een bomber overheen aandoet zie je alleen de middelste letters, NSDA
verder is het een gewoon merk |
Ja vet racisme, we zouden het meteen moeten verbieden.. weg met loNsDale nu het nog snel kan :p
eigenlijk is het geen rasicme, het heeft een zo n imago gekregen en daar willen de meeste van af, want wie wil dr nou raar angekeken worden |
zoek en gij zult vinden ...
er zijn al veel topics over geweest conclusie: lo-NSDA-le is zelf niet racistisch bedoelt, maar wordt vaak gedragen door mensen die het wel zijn. co-NSDAP-le daarentegen is ook nog racistisch bedoelt. |
co-NSDAP-le ===> wat is dat nou weer...
|
waar staan die afkortingen eigenlijk voor? :bloos:
|
dit word weer zo'n vage discussie..
ontopic: LONSDALE zelf is niet racistisch, het is nl een oud engels boksmerk en werd gedragen door zwarte boksers. er wordt alleen een verband gelegd met racisme omdat t tegenwoordig gedragen wordt door neo nazi's, en om bovenstaande |
nooit geschiedenis gehad?
|
Citaat:
Gaat er nu een lichtje branden? |
Citaat:
ik vroeg me af wat consdaple was maar dat is zo te zien ook gwoon een kleding merk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je het draagt, reken je jezelf tot een lagere sociale klasse.
|
Citaat:
dat heb je alleen als je truitjes met dbz erop heb staan of pokemon figuren dan pas sta je echt onderaan |
Citaat:
Lonsdale zelf is helemaal niet rascistisch, alleen veel fout volk draagt het :( [eigenlijk vind ik alle polo's met dat zelfde streepje in de kraag spuuglelijk] |
zoek maar even op de zoekfunctie en dan vind je genoeg topics hierover
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |