![]() |
Paardenvlees
Ik heb gehoord dat ze paardenvlees ook eten ........Is dat waar???????Wie eet er thuis???Nooit geproefd en zal het nooit eten
|
Ik heb 't in Japan wel eens gegeten.. maar alleen omdat ik niet wist dat 't paardevlees was! Nog erger: het was rauw paardevlees, alleen aan de randjes gebraden..
Moet toch zeggen dat 't best lekker was.. maar jah, 't idee he.. |
in kroketten/bitterballen zit ook paardenvlees :|
|
Jah, maar da's maar een klein deel volgens mij.. en vermengt met allerlei andere soorten..
Om nou bij de slager een pond paarden biefstuk te bestellen is toch net weer even anders he.. |
Ik vind het egt gek he paardenvlees ik eet kip,lams,koe vlees het liefst
|
Ik ben helemaal geen paardenliefhebber, maar het eten van paardenvlees (bijvoorbeeld paardenrookvlees) geeft mij geen lekker gevoel. Dat ligt niet alleen aan de scherpe(re) smaak, maar ik vind het gewoon raar om paard te eten.
|
Citaat:
|
Paardenworst is het enige wat ik ken, das wel lekker.
|
Ik heb wel eens paardenrookvlees gegeten maar echt bijzonder vond ik het niet.
|
In zuurvlees zit toch ook paardenvlees...?
|
in bepaalde blikjes stoverijvlees ben ik het ook al tegengekomen op het etiket. Ik heb 't wel opgegeten :o Het was best eetbaar :)
|
Wij eten het hier wel eens, maar ik heb het nog nooit op eigenlijk.
|
Citaat:
|
Bewust nog nooit gegeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: sorry, dat moest ff :evil: |
Ik heb wel eens paardenvlees gegeten, maar ik vind het niet super.
|
Bloedworst is gemaakt van paard. Zit vol met ijzer. Lekker en gezond! (y)
|
dr worden nog wel veel vreemdere diersoorten gegeten. In een restaurant heb ik ooit nog eens kangaroe gegeten. Smaakt trouwens ook best goed
|
Ik heb een keer schapen hersenen soep gegeten zonder dat ik het wist... smaakt een beetje naar kip. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis best wel lekker hoor :) je hebt toch ook gewoon paardenrookvlees en paardenworst? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb het wel eens met paardenvlees gegeten, niet echt bijzonder ofzo, ik dacht dat het gewoon rundvlees was..:) |
ik heb het ook nog nooit gegeten...bewust
ik denk omdat je een paard toch meer ziet als ´huisdier´ dan een koe ofzo. alhoewel ik ze stom vind :) |
Ach is goed te eten hoor, van dat draadjesvlees is alleen meestal iets droger dan van een koe oid...
|
paardenrookvlees, das lekkerder dan van koe vind ik, heeft een wat zoutere smaak zegmaar
|
vast wel eens gehad ja...
|
Eigenlijk slaat het natuurlijk helemaal nergens op om geen paardenvlees te eten en wel ander vlees, alleen maar omdat paarden een hogere aaibaarheidsfactor hebben/ je zelf paard rijdt. Boeren eten toch ook hun eigen koeien?
|
Ik zou nooit hond eten.
|
(y) paardevlees is bijna nog lekkerder dan hond (y)
|
VLEES = VLEES, dus eetbaar
|
paardenbiefstuk is erg lekker en heel zacht vlees. daarnaast eten wij ook weleens paardenworst en heel soms gesudderde paardenlappen.
Paardenworst is niet zo gek, heel veel mensen eten dat. |
toen ik nog vlees at at ik ook wel eens paardenvlees, en dan vond ik best lekker.
|
Wat is er zo vreemd aan paardevlees :confused:
Tis lekker hoor :) |
Ik eet het niet omdat de smaak me gewoon niet aanstaat, maar ik vind het geen punt dat het van een paard is, ik bedoel je eet toch ook kippen koeien en varkens.
|
Citaat:
|
Bij mij in de buurt verkoopt een slager paardenvlees. Ik heb het zelf alleen in de vorm van vleeswaren gehad, alleen dat hoorde ik achteraf pas.
|
nooit gegeten
|
Paardenvlees is erg lekker...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf is nou het verschil tussen een paar eten of een koe eten.
Je eet allebei dieren en allebei hebben ze geleden... beetje schijnheilig om geen paard te eten omdat je toevallig paardrijdt. |
Vind ik ook wel een beetje. Het wel raar vinden om paard te eten, maar niet om rund te eten. Terwijl het allebei gewoon raar is :p
|
Citaat:
Maar nog raarder vind ik om dan een onderscheid te maken in hoe lief je de diertjes vindt... |
Citaat:
Ik eet geen vlees dus ook geen paarden. |
Citaat:
|
Miljoenen beesten worden per jaar vernietigd vanwege overproductie (de prijzen moeten laag blijven nietwaar), de toestanden in de veestallen zijn nog altijd te slecht voor woorden en daar komt voorlopig geen verandering in; de dieren worden op vele manieren (ook psychisch) mishandeld, men gaat kortom mensonterend om met die dieren. Niemand die er wat tegen doet, maar als er een stukje paardenvlees in een zojuist leeggegeten blik blijkt te zitten is de geestelijke catastrofe bij jullie niet meer te overzien. Die geestelijke zwakte en totale willekeur moet snel eens uit jullie hypocriete koppen worden geslagen. Ontwaakt dan toch! De domheid van de massa is amper te overzien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |