![]() |
sacho recensies
Ik erger me er persoonlijk nogal aan als er weer een recensieschrijver z'n frustratie van zich af probeert te schrijven als hij/zij het moet hebben over een film die van tevoren al door iedereen als B-Film of lager wordt gezien, zoals bij sequels van succesfilms enzo...
Resident Evil bijvoorbeeld, vond ik zelf een behoorlijk goede film. Maar waarschijnlijk doordat die ouwe zeikerds van 50+ er niet genoeg culturele waarde aan konden ontdekken schreven ze die film helemaal de grond in. Als het hun soort film nou niet is, best. Maar dan moeten ze die recensie laten schrijven door iemand die er wat opener tegenover staat. Ik zelf zit er niet op te wachten om dat gechagrijn van zo iemand voor ogen te krijgen... So.. Who's with me :P |
Ik vond Titanic ook een ***film. Ook al waren critici heel positief over deze film.
|
ja dat is waar
|
Waarschijnlijk ligt het aan jou, want Resident Evil is toch echt een film die alleen de lagere socialen klassen kan bekoren.
|
Citaat:
|
maar het is wel vaak zo, de meeste hollywoodfilms worden de hemel in geprezen door bepaalde recensisten en filmen uit andere landen worden meestal minder gewaardeerd
|
Citaat:
Resident Evil is gewoon een slechte clichéfilm. Wat niet betekent dat jij niet leuk kan vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar om je vraag te beantwoorden, als die serieus was: Overal en nergens.. Internet vooral. Zal af en toe vast wel een "echte" recensent tussen zitten (y) |
een recensie is de mening van de recensent, niets meer, niets minder. een recensent is ook geen professional, misschien heeft het tijdschrift oid hem juist gekozen omdat ie zo kritisch is. dat het kenmerkend is voor het blad ofzo.
|
Citaat:
|
Schrijf die recensenten niet de grond in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne... als jullie dat nou serieus menen ben ik benieuwd naar wat je onder lager sociaal verstaat |
Mensen die films als Resident Evil goed vinden.
|
Citaat:
|
en de hogere klassen meer de VVD kant op?
|
Citaat:
|
VVD boven alles! En ze maken ook zulke goede films :)
|
I zou zeggen, mail ze om te zeggen dat je het er niet mee eens bent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie kan mij bewijzen leveren dat hogere klassen alleen maar hoogstaande films kijken :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben ik toch niet alleen. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: