![]() |
Wakeboarden
Zijn er mensen die hier ook wakeboarden :D ?
|
En wat mag dat zijn Wakeboarden :confused:
|
Citaat:
|
Wakeboarden is net als snowboarden maar dan op het water :D :o
|
http://www.water-fun.nl/wakeboarden/...akeboarden.gif
wakeboarden. :) Ik doe het wel eens ja. :cool: |
ben jij dat op die plaatje ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk de snelheid? dat die bij wakeboarden constanter is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT; Ja ik heb wel eens gewakeboard :cool: |
:( ik heb dus weer gewakeboard maar ken er niks meer van :( :s
|
plat op de smoel en kwallen happen?
|
:s
|
Het lijkt me wel :cool: . Ik heb net mn 1e kitesurf les gehad, en ik kan nog niet varen, eerst dat maar es :D
|
ja, ikke wakeboard, dit jaar zeker veel. abbonnement genomen bij de kabelskibaan hier in de buurt. Hoop dit jaar ook nog een aantal keer achter de boot te kunnen.
zit nu nog btje met 180- to blind te kloten, maar k ga binnenkort ook maar eens aan een backroll beginnen :) oh ja, krijg volgende week ook wakeskate binnen.. laatst een paar keer gedaan, best wel anders.. heel makkelijk surface tricks, zonder vinnetjes, wel heel technisch.. maar goed, doet de ts het zelf eigenlijk wel 'ns? |
Oeh ik wil ook de Back-roll kunnen :D maarja ken nu amper weg komen van de start :| terwijl ik vorig jaar nog wel makkelijk weg kwam :D
|
wakeboarden is :cool:
maar toch rijd ik liever op mn quad :) |
Citaat:
als je het vorig jaar ook kon, is het heel veel proberen te herinneren en veel doen gewoon, dan lukt het wel weer! |
Kabel doe ik :) maar ik ga woensdag maar weer eens proberen te wakeboarden :D
|
waar ga je dan? naaldwijk of alphen? k ga woensdag ook weer naar alphen, as always...
|
Naaldwijk natuurlijk :D
|
Ik wakeboard sinds kort ook :)
Vet relaxte sport, maar je kunt wel hard op je bek klappen |
Citaat:
de link van dat filmpje heet : http://www.water-fun.nl/wakeboarden/...akeboarden.gif Maar het is toch echt een frontflip? :) |
Geprobeerd, maar bakte er niets van :o
|
Almere is een fijne kabelbaan met 5 palen ipv 4. Ik wil ook weleens een baan hebben die de andere kant op gaat daar is er 1tje van in Nederland. Maar kunnen mensen al iets op hun board? Ik zelf kan nu tegenwoordig springen ^^ das echt vet om te doen. Ik kan ben nog niet van kickers of op een slide gesprongen daar moet ik iets beter voor worden en een helm voor hebben...
@ Punkiej-Fish je hebt ook maar gelijk een foto bij je profiel gezet van het kitesurfen is het niet? Is dat toevallig vlakbij Vrouwenpolder? |
Citaat:
|
achter een helicopter aan :cool:
zou het best eens willen doen, maar bij gebrek aan water hier in de buurt... :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |