![]() |
[GEZ] kamer in Den Bosch
Hoihoi, ik ga volgend schooljaar de opleiding bestuurskunde volgen in Den Bosch. Ik woon heel ver weg dus een kamer in die stad is wel handig. Wie o wie kan me helpen?
|
ben je al lid van kamernet.nl?
daar zijn heel veel kamers te vinden. probeer ook meerdere sites die kunt vinden via google ofzo |
ey me nichie en wat ooms van me hebben huizen daarzo die ze verhuren aan studenten, ik zal wel vragen voor je morgen ok. I'll let you know.
|
Citaat:
|
Uh ik ben het helemaal vergeten ey, maar me nichie komt me strax ophalen en dan vraag ik het haar. Ik ken pas morgen weer online, en als dat niet lukt pas vrijdag
|
Citaat:
|
Hmm ik had het aan haar gevraagd, maar ze heeft op dit moment nix. Ik heb ook nog een ander nichie die heeft 2 studentenhuizen in Eindhoven, daarin zat ook een vriend van me en die is er nu uit. Misschien is Eindhoven wat?
|
Hij heeft op het moment niets, mm ik zoek eigenlijk woonruimte vanaf augustus. Idd bedankt voor het vragen. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Op dit moment staat er idd redelijk veel leeg. Maar over een paar maandjes dan zijn kamers toch wel schaars hoor. Want dan wil iedereen opeens een kamer hebben en dat is nou net in de tijd dat ik er ook eentje zoek. :( ps: welke opleiding ga jij volgen???? |
Citaat:
Ik ga Food Design op de HAS doen. Jij? |
mmm ik bestuurskunde bij Avans
|
Citaat:
|
inschrijven in direct wonen. heb je zo een kamer. is wel in den bosch igg
|
Gister de sleutel gekregen van me kamer aan de Onderwijsboulevard (y)
|
Gefeliciteerd (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |