![]() |
Audioslave is beter dan Rage Against the Machine
Audioslave is beter dan Rage Agains the machine.
niet dus. die chris cornell moet niet zingen maar rappen. zoals zack de la rocha. ;) ik hoop nog steeds dat ze terugkomen :( |
Wat een topic (y)
|
chris cornell was toch de drummer van nirvana
|
Citaat:
|
Hij heeft ook nog even basgitaar gespeeld bij The Smashing Pumpkins voor hij naar Nirvana ging.
|
jonge
de beatles die moeten terug komen! |
misschien kun je de bedoeling van dit topic iets meer uitleggen?
|
chris cornell was de zanger van soundgarden..
stelletje barbaren :p |
Citaat:
|
wat is rage against the machine?
xxx |
Citaat:
ik begrijp dat dit topic er een van flauwe humor is en het spijt mij dan ook ten zeerste dat ik de cyclus van flauwheid met mijn opmerking onderbrak. dat geeft u echter geen recht uw stem tegen mij te verheffen, gelardeerd met kwade woorden. |
Citaat:
|
Poep is beter dan schijt.
|
en slipnot was toch in een ravijn gereden of niet ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godskolere... kan er eens een keer een bezem door het bestand muziekforummers gehaald worden? Of een selectie annex toelatingsprocedure ofzo? Dat scheelt een hoop 'leuke' topics :evil:
ontopic: RATM: 1 leuk album gemaakt, Audioslave: een half leuk album gemaakt, alleen is Chris een geniale zanger is die neger-dj in de clip van Show Me How To Live ook geniaal. Gelijkspel dus :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Audioslave, het album kan me gewoon niet zo vreselijk boeien allemaal. Live was het best leuk. Maar de RATM sound icm de stem van cornell, nee, het mist gewoon iets. Ben wel erg benieuwd naar het nieuwe album. |
moraal van het verhaal: audioslave is vette shit, terwijl rage wel okay is..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sja.. RATM doet 3 albums lang hetzelfde kunstje, terwijl Audioslave op een album afwisselender klinkt dan RATM op alle drie... niet altijd met even groot succes, maar de sound is wel een stuk gevarieerder geworden. Ik had na 3 albums dat geblaf van Zack echt wel gehoord.
|
Citaat:
|
wat een gezeik
|
ik vind dat audioslave echt bagger. Alleen die eerste clip al die ze uitbrachten. Beetje 2ehands glamourrockidee...
|
laat ik ook maar meezeiken want ik verveel me en ik ben hypocriet
audioslave heeft 3/4 liedjes die goed zijn. chris is hot, en dan bedoel ik hot hot hot hot hot. en hij heeft een sexy stem. daarom is audioslave wel hip rage against the machine maakt betere muziek zo |
mensen, kijk nou!!!
als ik niet al verliefd was zou ik het nu zijn op hem http://home.planetinternet.be/~pollk...ell_scream.jpg http://www.kenston.k12.oh.us/khs/con...riscornell.jpg http://www.aftonbladet.se/noje/0306/...s32cornell.jpg (l) |
Ik vind het een lelijke aap, maar ik hou dan ook niet van mannen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar slaat deze topic op.. :rolleyes:
ze lijken niet eens op elkaar.. net zoiets als Nirvana Vs Foofighters Kyuss vs Queens of the stone age |
Christina is beter dan britney, duidelijk.
|
K3 is veel hipperder dan CH!PS!!
|
die cd van audioslave duurt veel te lang, als je op de helft bent, ken je het kunstje al. Meneer Cornell zeurt ook iets te veel met zijn stem, kotm soms te geforceerd over.
Bij RATM was er dan wel alleen maar raps, maar die zack wist wel catchy zanglijnen te verzinnen en de aandacht er beter bij te houden middels teksten etc. |
Citaat:
|
Citaat:
waar zijn ze gebleven:( |
Citaat:
|
nou, de a*adults dan
|
Citaat:
hahahahahahhaahhahahahaahhahaahhaahahhahahaahhahahahahaha nee echt hahahahahaahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
Inside Out !
|
Citaat:
|
Citaat:
Live was audioslave boven verwachting leuk rage heb ik helaas nooit kunnen aanschouwen |
Citaat:
|
Ja hoor, totaal anders. Dat was het promotieverhaaltje. Audioslave is niet Rage gemixt met Soundgarden. En wat is het geworden? Juist...
De Rage gitaarlijnen met Soundgarden zang! |
ik vind de solo cd van chris cornell geweldig? :o
|
Citaat:
Qua wat doet me meer : Inside Out RATM Audioslave. In die volgorde. |
Het is onzin om te zeggen dat RATM en Audioslave totaal niet op elkaar lijken.
De Audioslave-riffs zijn gewoon slappe aftreksels van de kunsten die bij RATM werden gebruikt. Geen leuke bombastische refreinen die je mee wilt brullen, maar refreinen die gewoon te simpel zijn om te blijven hangen. Eerlijk gezegd had ik liever gezien dat Chris Cornell verder zou gaan op de solo tour, want die eerste Euphoria Morning is zeer goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |