Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Eerste vechtpartijen al uitgebroken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=82036)

mad operator 06-05-2002 21:22

Eerste vechtpartijen al uitgebroken

Bij mij in de buurt zijn al vechtpartijen geweest...

Mensen die meteen de buitenlanders aanwijzen als schuldige...
Hoe triest kan je zijn..
Ze hebben verdomme al een BLANKE man opgepakt die zegt dat hij heeft bekend...

Dit gaat toch nergens over... Het gaat erom dat de Democratie onderuit wordt geschopt en dat er geen recht meer is op vrije menings uiting!

Waar gaat dit land heen :(

Joostje 06-05-2002 21:24

:mad::mad::mad::mad:

Orion 06-05-2002 21:26

Citaat:

mad operator schreef:
Bij mij in de buurt zijn al vechtpartijen geweest...

Mensen die meteen de buitenlanders aanwijzen als schuldige...
Hoe triest kan je zijn..
Ze hebben verdomme al een BLANKE man opgepakt die zegt dat hij heeft bekend...

Dit gaat toch nergens over... Het gaat erom dat de Democratie onderuit wordt geschopt en dat er geen recht meer is op vrije menings uiting!

Waar gaat dit land heen :(

Dat tuig in Almere :mad: (check mijn profiel)

Maar je hebt helemaal gelijk... sommige reacties van mensen, voordat er nog maar wat redelijke informatie beschikbaar was waren tegen buitenlanders gericht

Idioten :( Ik heb met afschuw sommige Nederlande discussiefora gelezen... en hier was geloof ik ook iemand vervelend bezig.

mad operator 06-05-2002 21:28

Citaat:

Orion schreef:

Mensen beginnen GVD meteen te wijzen... Onze samenleving valt in elkaar....
Ik keur het niet goed dat iemand wordt vermoord om zijn ideeen.... maar ik vrees de na-sleur

Orion 06-05-2002 21:34

Citaat:

mad operator schreef:
Mensen beginnen GVD meteen te wijzen... Onze samenleving valt in elkaar....
Ik keur het niet goed dat iemand wordt vermoord om zijn ideeen.... maar ik vrees de na-sleur

Ik ben het helemaal met je eens!

Maar zou je aub geen dingen willen quoten die ik niet gezegd heb, staat zo raar :)

mad operator 06-05-2002 21:36

Citaat:

Orion schreef:

Ik ben het helemaal met je eens!

Maar zou je aub geen dingen willen quoten die ik niet gezegd heb, staat zo raar :)

;)

offtopic
K man... mn vriendin heeft btw vorig jaar in 6VWO gezete op de MEERGRONDEN

spacegirl 06-05-2002 21:37

ik dacht dat de politie zijn identiteit niet vrij wou geven:confused:

pietje63 06-05-2002 21:38

die mensen zijn gewoon blij dat ze nu een rede hebben om die zwarte te slaan....

GeritoDM 06-05-2002 21:41

Citaat:

spacegirl schreef:
ik dacht dat de politie zijn identiteit niet vrij wou geven:confused:
Wel dat het een blanke Nederlandse man was, is gezegd tijdens de persconferentie geloof ik.

ExeCute 06-05-2002 21:41

In Nederland mag je je mening niet uiten en als je dat doet krijg je een paar kogels

Als je nu dus ziet hoeveel mensen er de straat op gaan en zelfs de vlag op half stok hangen dan zie je dus wat mensen van hem vinden en hij was zeker minister precident geworden, en de peilingen van vandaag wezen er ook na uit

Joostje 06-05-2002 21:43

Citaat:

ExeCute schreef:
In Nederland mag je je mening niet uiten en als je dat doet krijg je een paar kogels

Als je nu dus ziet hoeveel mensen er de straat op gaan en zelfs de vlag op half stok hangen dan zie je dus wat mensen van hem vinden en hij was zeker minister precident geworden, en de peilingen van vandaag wezen er ook na uit

er zijn er ook een hoop die niet de vlag halfstok hangen en de straat opgaan. Daarnaast kun je ook andere redenen hebben. Zoals dat iemand is vermoord om zijn of haar politieke ideen.

mad operator 06-05-2002 21:44

Pim was populair...
Dat ontken ik niet... maar ik deelde niet compleet zn mening over een aantal zaken..

Maar had respect voor de manier waarop ie de politiek weer intressant maakte

pietje63 06-05-2002 21:44

Citaat:

ExeCute schreef:

hij was geen minister president geworden; dat hadden andere partijen niet toegestaan

logischte was coaltie met vvd en cda en dan die gast van vvd (ff naam kwijt :S) premier

GeritoDM 06-05-2002 21:45

Citaat:

pietje63 schreef:

hij was geen minister president geworden; dat hadden andere partijen niet toegestaan

logischte was coaltie met vvd en cda en dan die gast van vvd (ff naam kwijt :S) premier

Dijkstal :)

'EliteZeehond' 06-05-2002 21:45

Waar werd er gezegt dat het een blanke man was? op de politieconferentie werd verteld dat het een nederlands sprekende man was.

autodropje 06-05-2002 21:46

http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=81761

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.