![]() |
Weiss & Hickmann
Goedenavond allemaal :p
Ik ben een waanzinnige fan van Weiss & Hickmann, onder andere bekend van de Poort des Doods serie.. Nu heb ik dus maar 1 boek thuis, nml het eerste deel ( Drakevleugel ) Ik wil mijn " collectie " uitbreiden, maar ik heb geen geld :p Nu wil ik aan jullie vragen of IEMAND weet waar je online boeken kunt downloaden ;) De verhalen dus... Ik zou echt heeeeel en heeel erg blij zijn als iemand mij dat kan vertellen :D Kan iemand mij helpen? :confused: Bvd Miezza :D |
Dat lijkt me sterk.
|
Ik denk dat het downloaden van deze boeken illegaal is. Als je bij een Elf winkel kijkt (Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Den Haag), dan hebben ze daar bijna zeker alle delen. Maar dan betaal je natuurlijk ook de volle prijs.
LUH-3417 |
Boeken downloaden illegaal? ^o)
Das mp3's downloaden toch ook? :D en die kun ej toch ook overal downloaden? waarom zou dat dat niejt kunnen met boeken? 8-) |
Rot op met je msn-emoticons.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bejaarden door een vleesmolen stampen is illegaal.
Door rood licht rijden is illegaal. Dat gebeurt toch ook overal? Waarom zou ik geen bejaarden door een vleesmolen mogen stampen? Je zou ze misschien wel kunnen vinden, maar ik denk niet dat dit forum de juiste plek is om hiervoor hulp te zoeken. LUH-3417 |
heeft een bieb niet zulke boeken (lenen is ook gratis!)
ik hoop niet dat je die boeken dan ook uit zou willen printen, dat is zo duur, kun je beter zo'n boek kopen! (zoek het anders eens tweedehands in zo'n handeltje of op een markt! alle grote steden hebben wel ergens een boekenmarkt!) Charlotte |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |