![]() |
Tips voor een Sexmarathon...
Jaja je leest het goed... :eek:
Heeft iemand nog tips? Ik heb namelijk 5 maanden in het buitenland gezeten. Moest daar namelijk stage lopen. Ik zorg al dat ik een beetje de nodige uurtjes slaap bijtank aangezien ik terug rijd met de auto (ongeveer 8 a 9 uurtjes rijden). Want ik ben 'bang' dat ik direct word besprongen door m'n vriendin als ik thuis kom :bloos: :eek: :D !! Graag wat reacties (uiteraard wel serieus). Groet, The Gent :cool: |
hihi.
|
Sleep haar in ieder geval eerst mee de douche in, want je bent gaar na die uren rijden. En houd haar een beetje in spanning. ;)
|
Citaat:
|
Douchen lijkt me een goede en verfrissende optie :D
|
flink wat spaanse vlieg nemen (y)
|
Citaat:
Tja werkt die troep wel? Stond laatst namelijk in een Sexshop, maar er staat zoveel van die verschillende rotzooi. Iem. al ervaring met dat soort opgeil middeltjes? *kijkt vooral naar Pallas en Juno* |
Tip: veel Red Bull voor het uithoudingsvermogen :p
|
Het beste opgeilmiddeltje is je partner, en chemische rotzooi moet je niet aan beginnen. Wees jezelf, anders herkent ze je niet eens.
Goed uitgerust aan je autorit beginnen. Ik weet uit ervaring dat je niet meteen die partner bespringt. Ja, je valt in elkaars armen, maar de emoties laaien zo hoog op dat je aan de echte sex nauwelijks toekomt doordat je steeds wilt knuffelen en elkaar fijnknijpen en ronddansen. Blij en opgelucht en ik heb je zo gemist, huilen en lachen. Zorg voor genoeg eten in huis, en geniet van elkaar! Tussendoor heerlijk even een slaapje in elkaars armen, en daar geniet je nog meer van dan van de sex. Gewoon maar het feit dat je weer samen bent en dat je niet meer weghoeft is zo overweldigend fantastisch. En gefeliiteerd dat het er bijna opzit. De laatste week duurt een eeuwigheid! |
Jaaaa je hebt gelijk idd....meestal hoef je na zown lange tijd niet eens zo nodig echte seks, maar vooral knuffelen, in elkaars armen liggen, kleine kusjes...etc :) * herkent de situatie *
|
Klopt... 't duurt nu echt net een eeuwigheid. Bedankt voor de reacties die er nu al zijn.
Meer is altijd welkom natuurlijk. :) |
oke dan krijg je mijne er gratis bij
ik zou de sex bewaren tot je lekker met elkaar in bed ligt, en de rest van de tijd gebruiken om lekker te knuffelen blij met elkaar te zijn en te praten en vergeet het verhoor en de felle lamp niet..;) |
niet elkaar meteen bespringen.. Bouw de spanning nog wat hoger op als je elkaar ziet. Als het er dan van komt spatten de vonken er vast af.:) veel plezier!
|
eerst een dagje bijknuffelen en bijpraten, eventueel ook sex hebben maar dan gewoon één keertje, sexmarathon kan de volgende dag nog :P.
En dan ehm, genoeg drinken, anders droog je uit van alle inspanning (en krijg je een droge mond, en dat is niet fijn bij 't zoenen) |
Denk dat ik voor de zekerheid maar een flesje mineraal water bij me moet hebben anders gaat dat inderdaad dus niet goed.
Thnx Ms. - |
Citaat:
|
Sexmarathon
euhm glijmiddel suikerrijk eten en extra schone lakens |
Citaat:
Tja de Profs pik ik er direct uit natuurlijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't word Prof uitgelegd + tja ik kan natuurlijk niet zeggen of alles ook prof gebeurt. irl heb ik natuurlijk nog niet in actie gezien. ;) (kiddin') |
Sexmarathon..klinkt lauw :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |