Dit is meer bedoelt om even op te luchten dan echt advies vragen, alhoewel meningen altijd welkom zijn. ;)
Achtergrond informatie zodat dit niet al te vreemd overkomt: Zij is engels en we hadden een relatie over het internet (vandaar ook de engelse e-mail. ;p).
Okay, ik heb zojuist al het contact met m'n ex verbroken, omdat ik haar gedrag meer dan zat was. Wat deed ze? Hier volgt een (incompleet) lijstje van alleen de afgelopen week.
- Reageert niet op e-mails
- Reageert niet op dingen zoals posts die specifiek aan haar gericht zijn door mij (en die niemand anders kan lezen)
- Reageert op commentaar van iedereen, behalve op het commentaar van mij
- Doet soms ERG afstandelijk en zegt totaal niet wat er aan de hand is (dit is niet het ergste, hoor)
- Gaat zelf geen gesprek aan
Het is niet de eerste keer dat ze dit doet, en ik ben het zat genegeerd te worden, en heb de volgende e-mail gestuurd.
Citaat:
subject: I hope you're happy.
Hah, I thought I was so important and special to you, even though we're friends? Way to show otherwise. Well, as far as I'm concerned, you just completely destroyed whatever was left between you and I, even on a friendship basis.
Wanna know why? I'll tell you why.
I've completely had it with your ignorant behaviour towards me from the past week. First you don't bother replying to ANYTHING I direct at you, you don't bother talking to me AT ALL, you reply to everyone's comment but my own and now you kick me off your friends list AND delete my comment, and set your permissions in such way I can't say anything? Shows how special and important I am to you, huh? Way to go at destroying everything. If you wish you keep those friends you're making at greatestjournal, I seriously suggest you change your bloody behaviour, or else you'll lose all of them in the long run as well.
And don't you DARE and say to me that this is my fault for not talking to you yesterday. I ALWAYS initiate the conversation, and as I said, things have to come from both sides. So you can bother saying something, too. When you said a few days ago that I was annoyed and that you rather not talk then, that was probably an excuse as well.
Go ahead and don't reply to this, just like you do with everything else. I'm not bothered anymore. Whatever was left, is gone. Good luck at fixing this (if you'll even bother fixing this), you'll need it.
Goodbye,
Rob
|
Heh, ja, de e-mail is misschien een beetje slecht qua kwaliteit, maar als je kwaad bent let je niet op grammatica en spelling.
Ja, ik weet dat ik misschien iets te ver ben gegaan, maar dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, en ik ben het echt zat om zo door haar behandelt te worden. =\ Vorige maand gebeurde het ook al, en de maand daarvoor ook al. Ze wordt kwaad op me om geen enkele (of een hele domme) reden, maar het is vooral het negeren wat ik zat ben. Dingen zoals ik hierboven opnoemde doet ze gewoon zonder uitleg, en ergens hoop ik dat ik niets meer met haar te maken zal hebben.
*ademt uit* Zo, dat lucht op. ^_^ Kweet alleen of het hier of in psychologie moet... lijkt me meer een relatieprobleem, dus jah. =P