![]() |
wat is jouw favo zomernummer?
ikzelf vind
California - Phantom Planet Beautiful - Snoop Dogg ft. Pharrel (video versie) Powerless - Nelly Furtado :cool: |
Mad Caddies - Road Rash! :D
|
dit wordt de zomer van chemical warfare - slayer ;)
|
- the decemberists - july,july!
- Presidents of the USA - feather pluckn - bijna de hele plaat van ted leo (vooral 'tell balgeary balgury is dead') - The Clash - london calling (de hele plaat) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
front 242 - headhunter
ik lul ook maar wat |
Citaat:
(kots! heb ik dat gezegd :eek: ) ook lekker: [spunge] - Land down under Frenzal Rhomb - I went out with a hippie and now I love everyone Kemuri - Birthday Less Than Jake - The science of selling yourself short Propagandhi - Ska sucks :D |
je theorie klopt volges mij wel en daarom heb ik denk ik ook nooit last van een winterdip en wordt ik in de zomer altijd zo heppie (veel concerten van locals!!)
|
ik wil Mutant voor zijn, dus ik ga ook vast Lucky Boys Confusion - Bossman noemen :D
|
Citaat:
|
Rigga Ding Dong Song (y) :cool:
|
Citaat:
|
alles wat met Manu Chao live te maken heeft
|
Voodoo Glow Skulls - Here comes the sun :)
|
Darkthrone - Summer of the Diabolical Holocaust.
|
The Stereo - Just let go (Y)
Uber vrolijk nummer.. erg fijn om in de zon te luisteren.. |
hoe cool is the stereo !
maar voor mij is het natuurlijk dj jazzy jeff and the fresh prince - summertime laat die bbq feestjes maar komen (Y) |
veel.
iig the coral- dreaming of you |
Ska - P jaah, dat vind ik leuk voor de zomer
|
sowieso ska inderdaad ja van the Specials tot Ska-P
van the Skatalites tot Dance Hallcrashers van Roy Paci tot Don Drummond zolang t maar niet die lame ass reel big shit, less than jake of dergelijke slappe zooi is |
ataris
|
Aventura-Obsession zalig zomers nummer op dit moment !
|
Thin lizzy- dancin' in the moonlight :)
|
"We, ara jazz-jamaica, we've come here to boomshakalaka your soullll"
En natuurlijk,skatalites, Catch 22, Mad caddies, Living end, Goldfinger, en niet te vergeten alle Old Trojan Ska.. |
alles met het woord fuck erin
|
múm, enon, the bees ...ect
|
(y)!
the bees hebben nieuwe dingen uit gebracht dacht ik. Weet je daar wat meer van? ik kan die site zo snel niet vinden.. |
nee weet ik niks van
allmusic werkt ook niet echt mee ik zal eens gaan zoeken.. vorig jaar op lowlands was iig geweldig |
Citaat:
Was jij toevallig die irritante gast die koekjes stond uit te delen aan iedereen? en was je met een twee-enhalve meter lange gast met een oranje clownspruik? dan stond je voor me. ik kan me herinneren dat ik ooit die site van ze heb gezien, en dat ze iets met live dingen hadden uitgebracht. |
haha nee dat was ik niet
maar heb eigenlijk nooit een site kunnen vinden heb ze ooit op tv gezien en toen maar cd geleend bij de bieb. |
ja, was het die lola da musica ? die was erg tof (y). Lekker heutekneuterig, en gezellig. Deed me denken aan grandaddy.
ze hebben hun naam veranderd in band of bees, kwam ik achter via de rolling stones site.. Of is dat de VS release.. Nja, http://www.a-band-of-bees.com/ |
Citaat:
|
- phantom planet - california
heerlijk :o - moloko - sing it back vanwege de herinneringen - paar liedjes van catch 22 :) |
Hmm.. ben nu Orpheus van Ash aan t luisteren. Die s ook best wel zomers :) Ik word er iig best blij van :)
|
Citaat:
grandaddy link legde ik ook meteen ja :) zal die site eens bekijken > daar word je ook niet veel wijzer van helaas |
Finntroll - Trollhammaren
|
4 hero - les fleur. (y)
Toch ook wel lekkere dnb of hip-hop ala a tribe called quest. DnB uiteraard lekker funky (calibre). Owja, daft punk doet het ook altijd goed (y) |
atmosphere - nothing but sunshine :)
en icon the mic king - wildfire omdat ik die altijd grijsdraai in de zomer. weet niet zo waarom juist in de zomer. |
Citaat:
Is het dol? |
pff, op het moment
reggae bob marley - waiting in vain peter tosh - walk and don't look back beetje reggae: the strike boys - i am a witness of gewoon de beach boys, doet me vreemdgenoeg altijd aan het strand denken |
Citaat:
verder: Mad Season - Long Gone Day QOTSA - meeste spul eigenlijk wel. |
Citaat:
--------------- Mungo Jerry- In the summertime W817Band- Strand Safri Duo- Played Alive Kevin Lyttle- Turn me on Aventura- Obsession Scooter- Ramp! The logical song B*Witched- C'est la vie Peter Allen- I go to Rio (de Janeiro) Ace of Base- All that she wants Shakira- Whenever, where-ever |
dude
|
ik kijk echt van weinig meer op maar iemand die scooter echt vet vind ....... :confused:
|
Astrud Gilberto - Girl from Ipanema (en alle andere samba, cha cha cha etc. zoals van Sergio Mendez, Tito Puente, Buena Vista social club is extra goed aan te horen in de zomer)
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime The Frank Cunimondo Trio - Feelin' Good Wham - Club Tropicana Fun Lovin' Criminals - Loco Artful Dodger - Movin too fast Artful Dodger - Woman Trouble Barbara Streisand - Evergreen Moloko - The Time Is Now Minnie Ripperton - Lovin' you New Order - Blue monday Blue Nile - Tinseltown in the rain pffff ik kan wel uren doorgaan...maar dat doe ik niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Phoenix - If I ever feel better
Pink Floyd - Wish you were here Air - All I need Radiohead - Anyone can play guitar Fleetwood Mac - Landslide Incubus - Drive Tori Amos - A sorta fairytale Phantom Planet - California Mijn zomer wordt fijn.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |