![]() |
Dawn of the Dead (2004)
http://www.dawnofthedeadmovie.net/images/top_title_.jpg
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0363547 Trailers (Windows Media) Trailer 1: Small Medium High High Definition (130 MB) Trailer 2 Small Medium Large IMDB User Rating: User Rating: 7.3 (5,427 votes) Wat ik tot nu toe heb gehoord is dat het een erg goede remake is. Ik wil deze binnen kort wel gaa zien. Sneak previews Code:
Maandag 26 April |
Jeetje je hebt er wel een mooi topic van gemaakt zeg :P
Lijkt me ook wel grappig, es kijken of dat ding ergens te downloaden valt. (y) |
300 jaar geleden heb ik al het 1e topic over deze film geopend..nu opeens zijn er al 3.
|
Het heeft weinig tot niets te maken met het origineel. Het had een andere titel moeten krijgen. Erg vermakelijk, maar vol met eendimensionale karakters die stomme beslissingen maken. Film zit boordevol geslaagde morbide humor en is uiteindelijk niets meer dan een snelle aktiefilm.
Lees mijn recensie op: http://www.horrorcypher.nl |
Ik heb de film donderdag gezien ( sneak preview). De film is lekker grof en vooral (helaas) erg oppervlakkig. Wat legatus ook zei de personages in de film hebben geen diepgang. Qua acteerwerk is het ook niet bepaald briljant. Het is een film die je snel vergeet zodra je de zaal verlaat.
|
Waar is je signature ook alweer van?
|
Als het geen remake is, waarom heeft hij dan dezelfde naamals het origineel?
|
Citaat:
|
Lijkt me echt voor de volledige 100% kut.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die trailer beloofde inderdaad niet bijzonder veel goeds :( |
Ik vind niet dat een film echte diepgang MOET hebben..
LOTR heeft bijvoorbeeld ook geen diepgang.. Een reis van A naar B, beetje te vergelijken met The Trip op MTV. |
Citaat:
|
Ik zag 'm gister per ongeluk in de Sneak Preview.. :s
Het deed me denken aan 28 Days Later, maar die vond ik toch zeker veel beter. Maar ik hou ook niet van horrorfilms waar het alleen gaat om het afschieten van enge monsters. En ik heb er een nachtmerrie over gehad trouwens. :o |
Citaat:
Ik wou ff zeggen LOL en how about no. :P |
Ik downloadde gisteren de High Definition trailer, ik unzip m, zet hem aan. Vraagt hij eerst naar nieuwe speciale security update, vervolgens gaan mn boxen kraken en begint ie te spelen met 1 frame p/s... Vijf seconden later start mn computer spontaan opnieuw op -> primary hd fails. Na een reboot deed ie het gelukkig weer, maar ik vind het nu bij voorbaat al een kutfilm. :(
|
Citaat:
Hm, wel vaag dat mijn comp dit niet eens snel aankan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm wil hem denk ik wel in de bios zien, dan zijn dit soort films altijd wel vermakelijk (Y)
maar die eerste 10 minuten deden me wel erg denken aan 28 days later... |
Overigens zit er ook een game in de website:
http://www.dawnofthedeadmovie.net/ex...e/blackout.htm Je moet wel Shockwave hebben ;) |
Als George A Romero dood zou zijn, zou hij opstaan en aan het moorden slaan, waarschijnnlijk.
|
Citaat:
Hmm ik trek Dawn of the Dead nog wel een keer binnen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem mijn woorden terug. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Genoten van POWERPLAY?
|
ik heb de film vandaag gezien en vond m wel cool eigenlijk!
|
lijkt me wel een leuke film
|
Gister gedownload en gezien..
Beetje raar, zombies zijn niet eng meer als ze kunnen sprinten :o |
Ik vond hem wel leuk en vermakelijk eigenlijk :). En ik heb er een nachtmerrie overgehad dat wil toch wel wat zeggen (y). Ik vond de schaakscene eigenlijk wel brilliant.
De karakters waren misschien dan niet erg uitgediept, maar boeiend, het is horror en geen psychologische thriller. |
hoi,
ik heb de film ook gezien en ik vond m erg goed! wel ontzettend jammer dat het eigenlijk een open einde heeft :( ik vond het wel echte aanrader hooor! xxx |
Citaat:
Ga um dan ook niet zien... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hem gisteravond gekeken en vond hem stiekem een klein beetje tegenvallen. Heel slim van ze om de eerste 10 minuten op tv uittezenden , dit zijn namelijk ook meteen de spannendste 10 minuten volgens mij. Voorderest vond ik het een te hoog videotheek-gehalte hebben. Maar ondanks dat vond ik hem wel erg vermakelijk met dat ''we zitten met een groep verschillende mensen opgesloten in een Mall en worden zometeen opgegeten''concept. Wat ze wel iets beter hadden mogen doen: die zombie-baby iets mooier uitwerken :cool: |
waaaaaaT?! is er dan aftiteling?!!? wat gebeurt er? ik heb het me uuuuuuuuuren afgevraagd en kom jij doodleuk zeggen dat het geen open einde is haha. .zou je kunnen vertellen hoe het afloopt of is dat lullig voor mensend ie m nog neit gezien hebben?
xx assie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
okee ontzettend bedankt! ja ben idd sukkel dat ik dat niet gezien heb ... maar nu ben ik eindelijk van mijn n8merries af :P:P haha sorry lo hier .. dankjewel nogmaals!
|
Citaat:
|
Net geweest.
Ik heb de laatste tijd niet meer zo gelachen bij een film. Als horror is ie een beetje mislukt, maar vooral
Spoiler
Leuk, dus, vermakelijk (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb m ook gezien.
ik vond m wel cool :cool: soms best eng/spannend/schrikmomenten, maar ook echt veel gelachen (denk aan die dikke vrouw en die baby :D) alleen t einde vind ik een beetje jammer..
Spoiler
mja wel leuke/goede film iig (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |