![]() |
Everwood #2
Ben benieuwd morgen, ik heb net de voorstukjes gezien (Y)
|
nu al vol.
|
Ik hoop dat mn ouders het goed opnemen morgen..
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar mn vader wel gelukkig :) Alleen hebben we sinds kort een dvd-recorder, en hij vindt het leuk om vanalles uit te proberen, en dat gaat nogal eens mis :( Dus ik ga hem heeeel duidelijk vertellen dat ie dat met everwood absoluut niet mag doen :p |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is 100 per aflevering! over 5 weken weer een nieuw topic:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen is het dinsdag he? kut! ik moet trainen :(
|
ik hoop niet dat het te claustro wordt met die mijnen..
en als ze maar genoeg aandacht besteden aan Ephram en dat het geen Andyaflvering wordt. :D |
Citaat:
|
goed dat ik dit zie, ik ga straks weg en ben vanavond pas heel laat weer terug. Ik moet de video dus aanzetten,
Bijna vergeten, normaal doe ik dat altijd pas om 7 uur ofzo. |
Citaat:
Heb weer zin in vanavond! Nu maar hopen dat mn vriend t niet erg vindt om wéér everwood te kijken (hij vindt het maar een stomme serie waar geen verhaal in zit!). |
Hmm het wordt een vage aflevering volgens mij.. Maar ik dacht dat het afgelopen week ook anders zou lopen duss.
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd Andijvie :)
T wordt vast wel vette aflevering :cool: Maar ik hoop dat ephram dr idd beetje vaak in voorkomt :o |
Citaat:
maar ik heb in maastricht alleen een dvd-speler, en thuis hebben we ook geen videorecorder meer.. Ik ga gewoon 6x naar huis bellen vanavond om te zeggen dat ze het niet moeten vergeten op te nemen :p |
Vanaaf! :cool:
|
een nieuw topic ha:cool:
Citaat:
@Andijvie; gefeliciteerd:) |
Oh, ik heb t voorstukje wel gezien! Maar het verhult niet zoveel, vind ik. Gelukkig maar eigenlijk :) Ben wel benieuwd naar de aflevering.
|
Ik lees net op de site van everwood, dat ze vanaf 1 juni de serie pas vanaf 21:25 gaan uitzenden... everwood moet wijken voor herhalingen van meiden van de wit... pfff :|
|
Citaat:
Oeh, even zingen voor Andijvie :) |
Citaat:
en alle mensen die mij feliciteren; dank!! |
Citaat:
|
Citaat:
feli andijvie! |
Proficiat Andijvie!! hmm, vorig jaar heb ik everwood trouw gevolgd, maar nu heb ik het zoo druk dat ik gewoon een hoop afleveringen maar half heb kunnen zien, sommigen zelfs helemaal niet!! :( (n) :| Maar ik ben weer op het goede pad want vorige week heb ik het wel helemaal gekeken en vandaag ga ik dat ook weer doen!!! :) :D (y) :p
|
De voorstukjes leken wel heel dramatisch. Ik ben wel benieuwd naar de aflevering.
|
Citaat:
|
Vorige aflevering vond ik wel mooi. Ben benieuwd naar deze. :)
En ik vind de "Andy"-gedeeltes juist wel interessant. Ze moeten het dus maar goed verdelen..:p |
Toen ik thuis kwam lag de nieuwe tvgids op de tafel; ik gelijk kijken naar Everwood van volgende week :) Maar volgende week is natuurlijk 4 mei en komt t niet op tv! De film over Anne Frank komt erop (die ik volgens mij vorig jaar gezien heb)... Ik schaam me om dit te zeggen, maar ik vind t wel een beetje jammer:o :bloos:
Dus ik ga vanavond extra genieten!!! |
Citaat:
|
Nog 6 minuten! :p
|
:eek: wat een heftige aflevering..
lekker veel Ephram (tís nu wel duidelijk dattie niet zelf speelt :) ), Amy is een muts (ben ook blij dat ze een keertje niet zo vaak in voor kwam), geen Madison en Delia ... t'is nog te vers om een goede reactie te geven :s wie wil er beginnen??? |
Ik vond het eigenlijk te langdradig; de rescue-stukjes waren wel goed, maar die terugblikken duurden me echt te lang. Alleen Ephram bij die man, dat vond ik nog wel boeiend.
|
Die rescue operaties vond ik echt ranzig, kon er nie echt naar kijken. Het was wel leuk, maar ik ken vele leukere afleveringen!
|
Wie kan me even bijpraten over Everwood van 't begin? Van die jongen die is overleden? Dat was toch Amy's vriend? Toen volgde ik het maar half en weet dus niet precies wat er ook al weer is gebeurd toen.
|
Als ik heel eerlijk ben vond ik het deze week erg tegenvallen. Ik vond het ook in het begin een beetje verwarrend. Toch zaten er in deze aflevering ook weer heel mooie dingen, zoals bright die vertelde over colin enzo en die opname dat linda, andy en harold wegliepen onder die paraplu's.
Ook zit er altijd wel een soort van les in, maar deze week vond ik het meer sensatie dan een soort van levensles.. |
Citaat:
|
Ik vond m cool.
|
Citaat:
ik vond het niet zo'n leuke aflevering vandaag. Die stukjes dat Ephram piano speelde bij die man waren mooi :) |
Citaat:
|
jah, was zeker een leuke aflevering. Alleen die zus van Harold(hoe heet ze eigenlijk?) vind ik nog steeds zo ontzettend eng! Ik weet niet wat het is. Die extreem behandelde wenkbrouwen misschien :s Volgens mij was het de bedoeling dat aan het einde van de aflevering duidelijk werd dat Andy en zij misschien toch nog wat kan worden maar doordat ik haar om een één of andere reden niet mag zie ik haar echt als the Bitch van het verhaal.
Net zoals dat ze ging liegen over haar bloedgroep! :rolleyes: Die smoes die ze daarna aan harold vertelde was ook duidelijk een leugen. Dat Ephram zo helemaal into jazz is vond ik wel erg leuk om te zien. Jammer dat het bij everwood allemaal opzich zelfstaande verhaaltjes zijn dus waarschijnlijk horen we er nu nooit meer wat van (n) |
Ik vond dit eigenlijk de saaiste aflevering van het seizoen! Ik denk dat dat komt doordat Amy heeel weinig voorkwam en dat is meestal het leukst:)
Ephram was ook saai met die piano, tja En die hele ongeluk ook saai. alleen op school was wel leuk:) |
Ik vond het einde leuk! Dat iedereen werd opgetrommeld om die vuurtoren zo snel mogelijk af te maken! Echt zo'n dorp waar iedereen elkaar kent maar waar ze ook veel voor elkaar over hebben.
|
Oh ja, helemaal vergeten :)
Ik ga zo maar eens kijken, hopelijk is staat hij goed op de band... Ik ben benieuwd, helemaal omdat ik hier heel globaal gelezen heb dat het tegenviel. |
Madison is toch niet voor altijd weg he :(
|
Ik vond het een mooie ep :) Heel mooi zelfs :)
Fijne manier van een verhaal vertellen... Linda mag ik steeds minder graag... ze komt zo fake over, ik hoop zo dat ze niets met Andy krijgt. |
Citaat:
Citaat:
|
Tegenvallen? Echt niet! :nono:
Ik vond het een hele mooie aflevering. Ephram die die man leert kennen en op het eind die hond mee naar huis hefet genomen :) Bright die vertelt over Colin :( Harold en Andy :cool: De vuurtoren (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |