![]() |
Blazers
Blazers zijn nu in de mode dat weet denk ik iedereen wel, maar wat vinden jullie persoonlijk van die dingen en welke kleuren vinden jullie lauw en heb je er zelf 1 bla bla bla :D !
|
Wat is dat toch emt dat "Lauw" :rolleyes:
En als het mode is.. zie ik het wel verdomt weinig.. |
Citaat:
En ja in Rotterdam lopen echt veeeeeeeel mensen met blazers en winkels hangen er vol mee in allerlei verschillende soorten en kleuren! **********, kijk je Onderweg Naar Morgen? Zoja, Lizzy had laastst ook tijden dat grapje van Joost zo'n witte blazer aan met een paar groene strepen hier en daar! |
ok ik ga wel met een blazer uit de jostiband op straat lopen, ben ik helemaal lauw :P, grapje. Hoe ziet een blazer eruit? is het een shirt of zijn het sokken etc..?
|
Citaat:
Het heeft alleen hetzelfde niveau als Dushi.. Overigens vind ik Den Bosch en Eindhoven geen gaten, maarja.. En als iets in Rotterdam word verkocht is het geen mode.. En nee, ik kijk geen ONM, waar zie je me voor aan.. Ik heb vrienden waar ik heen ga als ik me verveel... |
Citaat:
|
Citaat:
En ja de winkels hangen er vol mee in Rdam en een kwart van de Rotterdamse meisjes/vrouwen lopen ermee..dus ja dat het in de mode is naar mijn idee is nog niet zo'n gekke gedachte dan toch! |
ik woon in Rdam en mijn vrienden en ik lopen ook in blazers rond. Och het draagt makkelijk, ik heb hoe kan het ook anders een bruine rib colbert. Tweede hands van de peek&cloppenburgh :cool: als ik weer van mijn armoede af ben koop ik een zwarte met lichte streepjes. staat geil :rolleyes:
|
ik ben geil want ik draag blazeeerrrrs
|
jij bent zowieso geil lieve schat :cool:
|
Citaat:
|
Ilsetjuhh beter wacht je een paar jaar met topics openen, dit kan natuurlijk niet he? :nono:
|
ooohh cassanovaaaa :cool: :o
|
Citaat:
Kun je even uitleggen alsjeblieft! |
Ilse probeert het wel , de lieverd <3
|
Geloof je in reincarnatie:
Een beetjuh Bestaan buitenaardse wezens: Serieuz, ik denk van wel als het hier kan waarom op Mars (of whatever) niet?¿ Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft: Nou mense...ut was geweldig:S :rolleyes: |
Citaat:
|
rrr cu2 :bloos:
|
Citaat:
Zelf heb ik overigens een staandaard Burberry. |
ik heb een jeans krijtstreep colbert.
oeh. :confused: |
hou eens op met dat gechattt
nu ben ik nog forumbaas, nu kan ik het nog (y) |
Citaat:
je stopt toch niet narie? |
Citaat:
|
Citaat:
en wie komt er in de plaats. :| |
Citaat:
Verder zijn blazers imho tijdloos. |
Citaat:
|
Citaat:
had dat nu betrekking tot mij? :s |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Blazers zijn wel hot ja, mits goed gecombineerd en het liefst een beetje simpele, opgefleurt met een strikje, bloempje of wat |
en ze moeten ook vooral niet te slobberig zitten. ik zie weleens mensen met een colbert dat meer wegheeft van een jutezak :s als je vormen hebt, laat ze dan ook zien!
|
en ze moeten ook vooral niet te slobberig zitten. ik zie weleens mensen met een colbert dat meer wegheeft van een jutezak :s als je vormen hebt, laat ze dan ook zien!
|
ik draag ze wel, maar volgens mij is het niet echt mode hoor.
Vorig jaar enz. hingen ze ook in de winkels. ik heb trouwens een spijker en een beige rib. Zit fijn en ik draag het inplaats van jas in de lente tevens zomer. |
Ik wil er ook eentje, maar ik ben een fashion nono, maar Bobby James moet mij helpen... heb ik besloten.
Wat doe ik eignelijk op LS, ik ben niet hip :( |
Citaat:
|
Geil :o
|
Citaat:
gekkie! natuurlijk ben jij hip! p.s., je sig is over datum :) |
Citaat:
|
blazertjes zijn leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:o
|
Citaat:
|
Doe eens ontopic; Blazers, niet onderbroekjes :nono:
|
Blazers (n)
Colbertje (y) Ik spaar ze (colbertjes, dan) :cool: |
Ik heb liever zuigers (y)
|
blazers zijn vet, ik wil misschien trombone gaan spelen
verder heb ik 1 colbertje dat ik enkel aandoe als ik op mn balkon n jointje ga roken, mn zogenaamde smokejasje. Dit omdat t nog wel eens koud wil zijn op mn balkon en er altijd vuur in dat jasje zit |
hmmz als ze gedragen worden boven een mooie spijkerbroek met een shirt eronder is het wel leuk hoor
als je er maar niet bij gaat lopen als zon corps bal iehlll dan zijn blazers vies ligt ook aan de blazer zelf |
zoals ik al zei, blazers zuigen en zuigers slikken
|
ikzelf heb twee colbertjes,1 zwarte met licht streepmotief en een bruin ribcolbert.
dit maakt mij lauw.tenminste,als ik in rotterdam had gewoond. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |