![]() |
curricilum vitae.
Oftewel CV. Kan iemand mij vertellen wat daar exact in welke volgorde in moet staan? Ik heb hopeloos gezocht door mn schoolspullen, maar tevergeefs. :)
Alvast bedankt. :) |
ehm.... alles wat je, op proffesioneel gebied, gedaan hebt, en dan bovenaan wat je nu doet, en onderaan waar je mee begonnen bent, of zoiets :P
|
Citaat:
Persoonlijke gegevens -naam en volledige voornamen -adres -postcode en woonplaats -eventueel telefoonnummer -geboortedatum en -plaats -burgerlijke staat -eventueel godsdienst Opleiding en diploma's periode schooltype, plaats, diploma: jaar diploma Praktijkervaring periode functie naam bedrijf/instelling Referenties naam (functie) adres (telefoonnummer) Hobby's/liefhebberijen In Word zit trouwens een CV-wizard, dus via die wizard kun je ook een schematische opbouw van een CV krijgen. |
Curriculum vitae
1. persoonlijke gegevens. Naam adres woonplaats etc etc 2. Gevolgde opleidingen. Laatste eerst 3. Werkervaring. Laatste eerst 4. Vrijwilligerswerk/bestuurswerk etc. Laatste eerst 2 en 3 kunnen evt ook andersom 4 kan, hoeft niet, kan soms in je voordeel werken Voordeel van laatste opleiding/werk als eerste noemen is dat het in een oogopslag duidelijk is. Maar waarom hier op MT? Waarom niet op bv WG&R? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet ook altijd even nadenken :p |
Als je de zoekfunctie gebruikt op WG&R dan vind je ook heel wat topics over sollicitatiebrieven / cv's
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |