Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   welke realtie? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=821152)

annetjuh 26-04-2004 19:07

welke realtie?

wat is volgens jou de beste relatie en waarop is die vooral gebaseerd?
Een kameraad-vriendje.
liefdes-vriendje.
Vertel maar.

kimmie 26-04-2004 19:18

mag het ook een vriend-kameraad-liefdes-vriendje zijn? :p

Cinamon 26-04-2004 19:30

Naah, ik ga voor het kameraad-liefdes-vriendje idd.
Eerst vrienden om elkaar wat beter te leren kennen enzo, dan verliefd worden, dan relatie. Niet dat het met al mijn vrienden zo loopt, maar mocht het ooit tot een relatie leiden met iemand, moet het vooraf een vriend van me (geweest) zijn. Must-be. ;)

ZerO 26-04-2004 19:39

Ik hoef niet zo nodig eerst beste vrienden met degene te zijn. Mocht de relatie mislukken dan raak je hem ook als maatje kwijt ( in de meeste gevallen).
Het is altijd leuk om eerst iemand een beetje te leren kennen, verliefd worden, een dan een relatie. Het is bij mij wel zo dat mijn vriend ook mijn beste vriend wordt.

droomkoningin 26-04-2004 19:41

Citaat:

ZerO schreef op 26-04-2004 @ 20:39 :
Ik hoef niet zo nodig eerst beste vrienden met degene te zijn. Mocht de relatie mislukken dan raak je hem ook als maatje kwijt ( in de meeste gevallen).
Het is altijd leuk om eerst iemand een beetje te leren kennen, verliefd worden, een dan een relatie. Het is bij mij wel zo dat mijn vriend ook mijn beste vriend wordt.

Zoiets ja :)

Myuki 26-04-2004 21:24

:D je ziet elkaar en boempats diezelfde gedachte die je niet meer uit je hoofd krijg: SEKS!

das t beste begin...

vriendjes worden kan altijd nog... :bloos:

Drez 26-04-2004 21:42

Citaat:

drinks@myplace schreef op 26-04-2004 @ 20:30 :
Eerst vrienden om elkaar wat beter te leren kennen enzo, dan verliefd worden, dan relatie. Niet dat het met al mijn vrienden zo loopt, maar mocht het ooit tot een relatie leiden met iemand, moet het vooraf een vriend van me (geweest) zijn. Must-be. ;)

ja, dat werkt wel :)

In_stilte 26-04-2004 22:38

Ik kan heerlijk met em lachen en die liefde is er ook volop :)

Leonoor 27-04-2004 06:41

Citaat:

drinks@myplace schreef op 26-04-2004 @ 20:30 :
Eerst vrienden om elkaar wat beter te leren kennen enzo, dan verliefd worden, dan relatie.

Ik geloof niet zo in iemand tegen het lijf lopen en dat je dan meteen een relatie hebt... Tuurlijk zal het wel eens goed gaan, maar in de meeste gevallen is het handiger als je elkaar kent, enz., dat zal vaak wat beter werken, denk ik.

Sade 27-04-2004 07:50

Citaat:

ZerO schreef op 26-04-2004 @ 20:39 :

iedje 27-04-2004 08:03

ik ga ook voor het kameraad liefdes vriendjes....
mn eerste vriend heb ik 2 jaar iets mee gehad alleen een liefdesvriendje zeg maar, toen dat uitging was ik er kapot van...

mn huidige vriend (zit nu ook op 2 jaar) die kende ik eerst 3,5 jaar via inet en vrienden (hij is de neef van de neef van mijn beste vriendin :P) en toen waren we supergoede vrienden, daarna zijn we wat begonnen en dat gaat gewoon helemaal toppie.... tis een keer een maandje uit geweest omdat ik last had van mn ex en omdat hij met zn sport zat (bodybuilding) en dat was wel klote maar we konden nog steeds goed met elkaar overweg, we konden gewoon vrienden blijven...

Andijvie 27-04-2004 10:24

Eerst goede vrienden, toen relatie... Dus vriend-vriendje.

kayce 27-04-2004 20:16

Mijn vriend en ik zijn niet eerst vrienden geworden, maar toen we elkaar leerden kennen vonden wel elkaar steeds leuker en werden we verliefd. (Zonder gelijk de gedachte: SEKS!!)
Het klikte gewoon en we zijn elkaars liefdeskameraadje.
Dolverliefd, maar we kunnen ook alles aan elkaar vertellen en dus ook kameraadjes. (2 jaar lang al)

:cool:

Denise84 27-04-2004 23:22

een daar-voel-ik-me-bij-op-mijn-gemak-"vriend-vriendje"-met-spanning-en-uitdaging

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.