![]() |
Heb jij spijt van een relatie?
Ik niet.
Zou ook niet goed zijn denk ik :s |
moh... jewel... ik heb een ex pijn gedaan door iets met m te nemen (n) terwijl ik niezo verliefd was vink nu wel zielig... en dat had beter niet kunnen gebeuren....
maarja ik heb er aan de andere kant welweer wat van geleerd nzo... dus echt spijt heb k nie :) |
Neej... hoewel ik het nu een domme actie vind dat ik met een jongen iets heb gehad. Maar ik vond het toen kei leuk enzo en toen was ik het er wel mee eens, dus echt spijt kan ik er niet van hebben.
|
aan de ene kant wel, ben er vaak slechter uitgekomen dan dat ik eraan begon. Maar aan de andere kant heb ik er ook veel van geleerd.
|
Tja je moet leren van je fouten, anders zal je nooit de goeie te pakken krijgen ;)
Maar persoonlijk heb ik tot nu toe nergens echt spijt van, wat relaties betreft. Als ik terugkijk denk l ik wel eens ach kon ik maar de tijd terugdraaien maar ik lig er niet wakker van. |
nope
|
Nee, ik denk dat ik veel geleerd heb van/in mijn vorige relaties en dat ik in deze ook weer veel zal leren :)
|
Hmm neej, k heb wel gedacht van: hmmz.. beter waren we niets begonnen. Maarjah, uit elke relatie leer je wel iets, en dat kun je altijd gebruiken voor je volgende relatie :)
|
Ja.
|
Yeps... :( Maar van alles leer je wel weer wat.
|
Mwah. Dr was een jongen waar ik hopeloos verliefd op was, jaren zelfs. Na eindeloos geflirt werd t uiteindelijk wat. Bleek ie ergens anders ook nog een vriendin te hebben zitten. Hoe kun je zo naief zijn....
En tja nog een. Niet echt spijt. Ik ben 2 jaar met hem gegaan, ik hield ontzettend veel van hem. Ik ben degene die het uitgemaakt heeft maar we zijn daarna nog een tijd lang vrienden geweest. Daarna heeft ie me als een baksteen laten vallen (zijn nieuwe vriendin vond het niet goed dat ie met mij omging) plus een hoop onaardige dingen over me gezegd. Das niet echt spijt maar t heeft me wel verdriet gedaan. Spijt van de vriendschap erna, laten we t zo zeggen. |
Ja, als je die verkerinkjes een relatie kan noemen, dan wel. Maar ik heb er wel veel van geleerd, dus in die zin heb ik er geen spijt van.
|
Spijt? Nee
Wat van geleerd? Zeker |
Citaat:
|
ja, liefde maakt blind :o :( mijn ex heeft me niks verschrikkelijks aangedaan ofzo, maar ik had er beter niet aan kunnen beginnen.
|
nope... waarom zou ik spijt hebben van een relatie? Is toch altijd m'n eigen keus geweest, en je kan altijd weten waar je aan begint.
Tuurlijk minder leuke dingen meegemaakt, en aan het eind doet het gewoon pijn. Heel erg veel pijn. Maar wordt je daar niet alleen maar sterker van? Elke ervaring in je leven is iets waardoor je wordt wat je nu bent. Elke ervaring is een stap in je leven. Slecht of niet.. doesn't matter 2 me |
Ja.
|
Nee, heb nooit spijt gehad van een relatie
|
nee, helemaal niet, dankzij het verleden ben ik geworden wie ik ben.
|
Wel eens achteraf dat je denkt: god, hoe kon ik dat ooit leuk vinden. Maar spijt, nee.
|
Ehm nee...eigenlijk niet. Van de meisjes die ik leuk vond kan ik nog steeds begrijpen waarom ik wat in ze zag :)
|
jazeker, maar ook daar leer je van :)
|
spijt is een groot woord, maar ik ben naief geweest ik dacht dat hij anders was ( mijn vriendin had veel over hem vertelt) maar hij bleek nog steeds zo te zijn--> conclusie in bed en 2 weken later was het uit :(
|
oh ja van mn ex heb ik wel spijt :s
k snap niet waarom ik het niet eerder had uitgemaakt. maar daar heb ik van geleerd. niet altijd proberen iets te laten werken. t werkt of t werkt niet.. :) |
uhuh, van meerdere... *stom jong naief kind*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee:)
|
nee, zou ook niet goed zijn. Later kun je wel denken, deze relatie hadden we beter niet kunnen hebben, mar as ik dan terug denk aan hoe gelukkig ik wa tijdens de releatie, nee, dan heb ik er absoluut geen spijt van
|
Nee geen spijt. Als ik er al achteraf een neg. gevoel over heb, dan bedenk ik mij gewoon dak het toen wel helemaal geweldig vond.. Je moet sowieso ook altijd kijken naar de leuke dingen die je samen hebt meegemaakt, niet naar de evt. rotdingen. En tis zeker waar van elke relatie leer je..
|
Ach, achteraf gezien had het anders gekund, maar geen spijt. :)
|
Nope.
|
Echt spijt heb ik niet, maar doordat ik iets met die jongen kreeg, is er heel veel veranderd in mijn leven. Zijn moeder en mijn vader gingen trouwen, we woonden ineens allemaal in hetzelfde huis, en mede daardoor is het misgegaan. Ik woon nu bij mijn moeder, mijn pa en de rest zie ik niet meer. Mijn ex is op zichzelf gaan wonen... :(
|
van 1 wel van andere hoe ik t heb aangepakt
|
ik wel.
maar van sommige ook niet |
hmm niet echt, je leert er altijd wel wat van..
|
Zoals iedereen al zegt: ook van de relaties die niet zo fijn waren, leer je.
|
ja
|
Nee, dit is mijn eerste relatie en heb van deze tot nu toe geen spijt.
|
Citaat:
|
Nee, gelukkig niet!! Maar heb wel spijt dat ik 1 relatie veel te lang heb laten duren..
|
jips.. met 1 van mijn beste vrienden.. hij was verliefd op mij,maar niet wederzijds, (ik dacht althans van wel maar toch..) , het heeft dus ook maar een maandje geduurd en nu ben ik een hele goede vriendschap kwijt.. :|
|
ja
|
jup.....
|
Nee, alleen had ik het anders aan moeten pakken bij m'n vorige relatie... en ik had het eerder moeten uitmaken
|
van de relatie opzich niet... wel van hoe ik ermee om ben gegaan en hoelang ik het heb laten duren uiteindelijk... als we een halfjaar eerder waren gestopt was het geen probleem geweest.
|
Een beetje van mijn allereerste relatie... we hadden een beetje een knipperlichtrelatie. En toen ik dacht dat het eindelijk goed ging, ging hij vreemd! Maar ik heb hier ook heel veel van geleerd. Je bent weer een ervaring rijker, geen leuke, maar toch is het wel weer een stukje ontwikkeling die je dan doormaakt.
|
soms denk ik wel eens dat het miss beter was als ik men huidige vriend ontmoet had als we bijvoorbeeld 21 waren ofzo..
Maar dat heeft nu eigenlijk geen **** te maken met het topic dus ontopic: jah wel een keertje, met mijn beste vriend. Ging helemaal niet meer lekker als koppel. Dus was na maandje uit. Nu is onze band als kameraden heel hard verandert en kan ik niet meer spreken in de zin van: "je bent me beste vriend" wat ik wel jammer vind |
Nope, op vlak van relaties heb ik nergens spijt van.
Idd als ik de tijd terug zou kunnen draaien zou ik gerust wat dingen anders aanpakken. Maarja, wie zou dat eens niet doen. Maar om te zeggen, ik wou dat ik nooit wat met die gast begonnen was??? Nope, op het moment dat ik met hen verkeerde waren ze één voor één schatten. Ik heb wel vrij veel chance gehad met hen... maar zij misschien minder met mij :bloos: :confused: :bloos: :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |