![]() |
fancy verd*mme
Zin om te hekelen:
De fancy van deze maand had een kwis over hoe je je leerkracht kunt treiteren en ik citeer:"ouderwetse saaie jongens de enigen zijn die respect hebben voor de leraar". Eigenlijk is dit toch maar een belachelijk onverantwoord blad niet? Mijn hekelbrief.. Kunnen zo'n dingen volgens jullie? Zolang het verkoopt? (verwijst door naar poppen van saddam hoessein) ps: spelling is niet van belang. Als ik ooit iets serieus wil gaan doen zal ik dan wel op spelling letten. Geachte Fancy redactie Ik ben geen vervent lezer van uw blad en lees deze dan ook zelden, maar soms moet een persoon iets te doen hebben. Wat mij brengt tot het lezen van uw blad, waarna ik ten zeerste geschokt werd. Ik kwam tot de constantatie dat u verkeerde informatie leverd aan zeer beinvloedbare jongeren. En dat u helemaal niet op de hoogte bent van actualiteit, want anders had u geweten dat er in onze maatschappij een groot probleem gevestigd zit over de leerling-leerkracht relatie. Ik zal u geheugen eventjes verfrissen. (geeft datum) Deze leerkracht is overleden door het toedoen van een geweldadige leerling.Waardoor heel Nederland geschokt werd, noodsituatie, paniek, massahysterie, "worden we als Amerika?","dit gaat niet goed, we moeten iets aan ons moreel doen".En dan lees ik later tot mij grote spijt in een veel belezen blad dat u leerkracht hekelen promoot.Nu mijn waarde, dat vond ik tevergaan. Daarnaast wou ik nog opmerken dat u doelgroep vanaf 12 jaar begint en dat deze groep niet gedient is van semi-serieuze seksueele voorlichting aan de hand van beertje. Ik doe een verzoek om u blad nog eens goed door te lezen en na te denken bij wat u publiceerd. U maakt een onverantwoordelijk blad en dat zou u wel eens erger tegenvallen dan u meent. Hoogachtend doch neerkijkend op uw schrijvers- en verantwoordelijksvermogen. |
Och.
|
Om het maar niet zo serieus te houden als de TS (want dat vraagt om problemen hier):
Fancy = (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes:
stelletje zorgeloze nederlanders..:p |
dat je je daar druk om maakt
|
100x uitprinten. en allemaal naar de fancy sturen (y)
|
nou agh om er nu gelijk een brief over te schrijven denk niet dat meisjes nu massaal schijt hebben aan de leraar.
En de meeste breezersletjes(grootste doelgroep) deden dat toch ook al |
of het nu uitmaakt of niet.. 't is een fijne manier om mensen uit te lullen, 't is trouwens als een satire bedoelt. Maar dat begrijpen de fancylezertjes misschien niet zo..
|
Leerlingen die al een hekel hadden aan de leraar en sowieso al bijdehand deden, doen dat hierdoor nog steeds, en leerlingen die nooit een leraar hebben getreiterd zullen dat heus niet zomaar doen na dit stukje. Dus wat is het probleem?
En dat voorbeeld wat je aanhaalt van de doodgeschoten leraar is héél wat anders dan leraar-treiteren. Beetje vergezocht. |
Waarom zou je in hemelsnaam de moeite nemen om zo'n brief op te sturen? Ze lezen hoogstens de eerste 10 regels om em vervolgens in de prullenbak te keilen.
|
leerkracht treiteren wordt danig onderschat in dat landje van jullie.
Stress, depresieve mensen voor de klas fijn hoor. Als iedereen dacht dat het niets kon schelen dan zou het er niet staan. De nederlandse 'I don't care" mentaliteit ligt hoger dan ik dacht. Hebben jullie geen respect meer, noch moralen? Er zijn dingen die je gewoon niet doet, dit is één van. Jonge meisjes lezen dat blad en wat leren ze = leerkracht treiteren is best wel stoer... Ik zegt niet dat Nederland nu massaal over de boeg slaat, maar dat een blad meer verantwoordelijkheid mag dragen. |
Het is geen moeite, het is een botviering.
En op een botvieren hoeft niet gereageerd te worden door de gebotvierde. |
Citaat:
Waarom neemt iemand uberhaupt de moeite om de fancy te lezen?.. :o En mensen eruitlullen kan je net zo goed op het forum hier. :cool: |
(y)
|
Wel vreemd dat alleen mannen positief reageren.
Zijn de vrouwen dan allemaal 'fancymeidenhihi"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D:D verdorie toch..
Denk je dat ik zoiets verwacht? Ik probeer hen niet te bekeren tot een fatsoenlijk blad, dan zou ik niets meer hebben om uit telachen en dat zou amok betekenen.. |
Citaat:
|
lieve schat, als ik een topic open verwacht ik niet dat dit de mailbox van de fancy is.
|
het feit dat jij dat blad leest zorgt er al voor dat ik je totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet serieus neem
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Een meidenblad zou toch enige stichtelijke waarden mogen uitdragen nietwaar? Daarnaast, een goede educatie is in het voordeel van ieder, dus ook voor fancy-lezeresjes, en die dient niet gedwarsboomd te worden door enig aangestuurd verzet. Als je dermate gehumeurd bent om de leerkracht te treiteren, gebruik dan je eigen creativiteit. Het is echter verderfelijk dat een tijdschrift mensen aan stuurt de leerkracht te hinderen in de uitvoering van zijn ambt, de suggestie gaat er namelijk van uit dat je zo een "cooler" imago krijgt.
edit: lees liever een ander blad, iedereen weet toch dat alleen de middelste pagina's enige interesse halen? tweede edit: neem een abonnement op de Yes, dan krijg je tenmiste een vibo ;) |
Waarom willen 12-jarige meisjes geen serieuze seksuele voorlichting volgens jou?
|
Een beetje ons forum vervuilen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ieders brein is al aangetast door die hersendodende shit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*proest*
|
als je je aan de fancy ergert, lees hem dan niet :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^.^ ik haat al die paardenstrips in de Tina
|
Citaat:
|
:D
stelletje makkelijke mensen... |
Citaat:
|
Citaat:
trouwens leuke sign.. evenals zwoesj |
|
Zet er gelijk in dat ze artikelen moeten plaatsen over spelling.
|
Ga hobby's zoeken zeg, je gaat je toch niet druk maken om de Fancy?
|
:rolleyes: dan kun je overal wel een brief naar schrijven
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |