![]() |
Boycot hier iemand merken, en waarom?
?
|
Ik boycot alleen winkels en bijbehorende collectie's.
En puma hè, maar daar over klagen is bijna net zo uitgemolken als puma zelf. Heb weinig met Replay, vind het een waardeloos merk die te goedkope shirtjes verkopen, broeken gaan nogwel. En natuurlijk kisten hè :( |
Ik heb nog nooit van mn leven Nike gedragen gewoon omdat t me om de een of andere reden niet trekt
Verder zal je mij nooit in ralf larren of tommy zien lopen maar dat komt gewoon omdat t friggin lelijk is en zwaar overprised |
Citaat:
En sketchers is zo afschuwelijk, telkens als ik voorbij die winkel loop krijg ik spontane erectie problemen. |
wat is er mis met sketchers? I'm lovin' it (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Kwart voor 1, flauwe moppen tappen geblazen <:o) |
ze gebruiken vast ook wel dezelfde koe voor die twee producten. huid voor het leer en de schijtdarmen voor de burgers.
maarrr ik heb daar lak aan met mijn hippe indo mentaliteit. ik koop het want het staat LAUW. lauw hoor je me?! (y) |
Nike petjes etc.
Ik heb echt een afkeer tegen petjesvolk. |
puma, esprit :rolleyes:
|
Citaat:
ikgoaslaopen doei |
ik eet trouwens ook niet bij de mac, dit vanwege t smerige eten en dat t gewoon een fout bedrijf is.
|
boycotten, ach ja. Ik zou iig nooit lonsdale of fred perry aandoen. Ja, idd omdat het geassocieerd wordt met skins, en ik ben bepaald geen skin en heb ook geen zin om in elkaar geslagen te worden als zo iemand mij met lons of perry ziet lopen. Daarbij komt dat ik het gewoon afschuwelijke kleding vind.
|
Citaat:
mij zul je daar dus ook niet echt snel in zien. nike vind ik ook niks |
Citaat:
|
pff waar kan ik beginnen
CARS:s Salty dog :s Ik had me eigenlijk voorgenomen wat te gaan doen dus ik maak dit rijtje af wanneer ik minder te doen heb.:) |
Lonsdale is eigenlijk het enige merk dat ik echt boycot, vanwege het image van het merk, waar ik niet mee in verband gebracht wil worden (n)
Verder alle goedkope troep die er niet uitziet :p |
mijn vader zei laatst nog tegen me 'moet jij geen polo van lonsdale?' . en ach waarom niet, de halve bevolking hier loopt toch met een opgeschoren hoofd. ik boycot lekker niks, want daar ben ik te lui voor.
|
nike // puma // londsdale
verschrikkelijke stijl! (n) |
Citaat:
Soms draag ik het s'nachts, of als ik ga schilderen ofzo. (y) Verder boycot ik suffe merken als Esprit, Vero Moda en Only. Nouja echt boycotten niet, maar ik ga gewoon in heel veel winkels niet naar binnen. |
Ik ga nooit naar die afgrijselijk 50/50 - Lipstick-achtige slettewinkels.
|
ik boycot nogal veel merken.
gsus, puma, lonsdale, only, vero moda, cars, overzeas, punkyfish, karl kani, gstar, esprit etc. |
lonsdale, fred perry en esprit vind ik nog wel de ergste(n)
|
ik vind een hoop gewoon te lelijk voor woorden. ik boycot weinig, maar Lonsdale, consdaple en dat soort shit moet ik niet
|
Ik boycot niks,
zie er iig geen rden voor.. |
Maar wie koopt er iets niet als je het wel mooi vindt, maar als het van een bepaald merk is?
Anders kan iedereen hier wel waslijsten gaan maken. |
Citaat:
als ik het mooi vind koop ik het mits het voor een redelijk/normale prijs is.. Ik zag laatst een col vestje (gsus) vind ik te duur voor een simpel vestje waarvan het goedkope stof was.. |
Als ik iets echt leuk vind maakt het mij echt niet veel uit wat voor merk het is.
Ik koop sowieso nooit iets waar het merk groot opstaat, dus als ik iets van gsus leuk zou vinden (zeer onwaarschijnlijk) zou ik het echt niet niet kopen omdat het niet cool is ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je pogingen om mij af te zeiken worden echt met de dag waardelozer.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik boycot de HEMA. Omdat ze altijd alles hebben maar niet wat je zoekt
|
Citaat:
|
Ik ''boycot'' de meeste merken, komt omdat ik bijna alleen maar in 2dehands troep rondloop.
Ik kan een bepaald merk wel mooi vinden, maar ik heb het geld er niet voor over. Een andere reden is dat de meeste merken imo politiek incorrect bezig zijn(kinderarbeid, mensenuitbuiting, bontgebruik).. |
Citaat:
|
Ik boycot niks, heeft helemaal geen zin behalve je eigen principiële behoeften bevredigen - een verandering bewerkstellig je er niet mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt gelijk bart :D
|
Citaat:
Nu moet jij zeggen: "dat is te merken ja" |
Ik boycot mensen die boycotten :p
Verder leg ik me niet zoveel beperkingen op. D'r zijn zoveel bedrijven fout geweest in de oorlog en/of die gebruik maken van minder orthodoxe productiemiddelen dat er gewoon niks overblijft anders. Vroegah droeg ik wel nikes nu zie ik nooit leuke meer dus ben ik overgestapt (snap je 'm, overgestapt) op Adidas. Maar da's vast geen haar beter. Adolf Dassler hmm klinkt niet echt in de haak heh.... |
Citaat:
Maar als je 20 bent, komop zeg, dat je dan nog bewust andere gaat lopen vervelen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik boycot alleen Replay omdat dat merk dus echt helemaal niks toevoegd. Als het dan toch veel moet kosten liever een ander merk. En Asics en Rucanor ( :nono: ) vermijd ik zoveel mogelijk, zelfs als ik ga tennissen...
|
ik boycot niks naar ik vind het wel een stomme actie van diesel om zomertruitjes te maken die je absoluut niet mag wassen!
|
Lonsdale.
|
Ik boycot gsus, lonsdale, cars, fubu enz.
Niet replay nee, niet rl/lacoste nee, vind het absoluut geen lelijke klading ook. Sommige van jullie hebben trouwens vast ook wel gsus gedragen, althans, totdat de idioten met de waterstofperoxide verslaving en goude oorbelletjes ermee aan de haal gingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |