![]() |
Porfiel werkstukt onderwerp
Ik moet binnekort mijn onderwerp voor mijn profielwerkstuk in gaan leveren
hebben jullie nog leuke ideen? ik heb NT met biologie dus ik mag NT en NG onderwerpen doen dat hou in alles wat met natuurkunde, scheikunde, biologie en met wiskuinde te maken heeft Het leifst meot het onderwerp over 2 vakken gaan maar 1 mag ook. |
Bij ons op school mag je je profielwerkstuk alleen maken over een onderwerp die betrekking heeft met je profiel gedeelte. In jouw geval dus geen biologie. (Maar misschien is het op elke school verschillend geregeld.)
|
Ik heb alleen een tip als je bio mag doen: epilepsie.
Meestal denkt iedereen bij bio dat ze proefjes moeten doen maar je zou dit ook kunnen doen want het gaat toch over een biologisch onderwerp |
Citaat:
Wij moesten minstens over 1 profielvak... |
Citaat:
|
Bij ons heb je dan ook 2 profielen.
Ontopic: In welke richting zat je ongeveer te denken? Ligt je interesse in de buurt van theoretische wiskunde/natuurkunde of meer praktisch > na/sk/bio? Moet er een praktisch deel oid in (moest bij ons wel)? Om je te orienteren zou je kunnen kijken op bijv. www.betasteunpunt.nl of www.werkstuknetwerk.nl . Succes! |
Citaat:
daarom kon ik het ook niet doen over kanker |
Citaat:
Ontopic: Bi&Sk Medicijnen Bi Coeliakie Sk Bereiding van ......... Na Ruimtereis naar Mars Wi Magisch vierkant........................ |
bij ons is het zow
als je nt met bio heb heb je dus 2 profielen zowel nt als ng dus ik mag het dus over bio doen maar iets medisch lijkt me wel leuk ehhm mijn intresse ligt meer bij de natuurkunde en de bio als de wiskunde |
ik denk dat ik eht over kanker ga doen
heeft iemand dit ook gedaan?? en is het verstandig om het over 1 kankersoort te doen? er zijn er namenlijk tientallen |
Citaat:
Ik heb het trouwens over genetica bij katten gedaan voor het vak bio1,2. Als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik het misschien wel over pijnstillers doen voor bio en sk. Je kan namelijk vrij gemakkelijk aspirine maken en ibuprofen en paracetamol zijn misschien ook nog wel te doen. Lijkt me best een leuk onderwerp, ik kwam er alleen te laat op :) |
Citaat:
Bij kanker is het denk ik wel zaak om je te beperken tot een 'soort' soorten kanker, of één soort, je moet wel genoeg diepgang hebben in je pws. Btw Bignielz doet havo, dan hoef je er toch ni zoveel uur aan t besteden... toch? |
Citaat:
Maar dat was op de havo, hoe dat op het vwo zit weet ik niet. |
Citaat:
|
Ik zou eerst leren spellen: Porfiel werkstukt ;)
Ik zit ook op de HAVO en ik moet er minimaal tachtig uur aan besteden. |
Ik moet 80 slu's hebben
En ik ws van plan het dus over kanekr te doen en dan 4 soorten verder uitdiepen en verder de algemene informatie maar dat van aperine maken is ook wel een leuk ideetje |
wat dacht je van de invloed van cola op je lichaam. Dat wil ik zelf ook wel es weten. Hoe slecht is cola en andere frisdranken eigenlijk ?
|
Als je t over kanker doet, moet je dan geen proefje doen?
naja, in t geval je t over kanker wil doen.. als het goed is (jaja, als het goed is ;)) heb ik hier nog aardig wat info er over liggen.. |
Ow ik hoefde ook geen proeven te doen voor mijn profiel werkstuk.. (hoe komen jullie er allemaal op? Of is het inmiddels allang al weer veranderd?)
|
ik hoef neit perse een proefje te doen
ik mag wel een theaterstuk maken of een film of een cd iemand is als pwstuk een vleigtuig aan het maken |
Citaat:
bouw jij toch een hovercraft (redelijk cliche pw-onderwerp)? of als je geen proefje hoeft te doen.... je kunt je ook verdiepen in zeiltheorie :cool: heel natuurkundig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |