![]() |
Zaterdag Cloaca op tv
Jullie hadden het natuurlijk allemaal al in jullie agenda's gemarkeerd: as zaterdag, 1 mei, komt Cloaca op tv. Iedereen kijken. Ik ga niet zeggen waar hij over gaat, je moet maar gewoon kijken
|
ik ga kijken, die wilde ik altijd al zien, maar toen was ie ineens uit de bios
|
welke zender, hoe laat?
ff wat meer info graag ;) |
als jij eens ff rustig doet, de gids is nog niet eens uit...
Nederland 3 |
uhuh, eindelijk zien.
|
wat is het? :confused:
|
Is dat die film waarvan bij de reclame werd gezegd 'na nova' en die een of andere prijs had gewonnen?
|
Citaat:
Citaat:
|
Jaa! Mooi zo. Die wilde ik al zien. :)
|
Citaat:
en als de gids nog niet uit is, dan kan ik het toch niet weten, maar jij blijkbaar wel, dus daarom vroeg ik het... |
die ga ik eindelijk nu eens kijken ... (Y)
|
Ik wacht al een tijdje, had hem gemist in de bioscoop en had eigenlijk gedacht dat hij allang te huur zou zijn. Morgen is interview trouwens op tv, vond ik wel leuk, ook met pierre bokma. Ik ga cloaca in ieder geval voor geen goud missen en opnemen, ben benieuwd.
|
Citaat:
viel me ook op |
neem hem wel op, zaterdag feest waar we waars niet naar dat soort films kijken.
Maar ben benieuwd of hij me een beetje bevalt |
Ja! (Y)
Alleen heb ik Cloaca twee weken geleden nog in het Filmhuis gezien. :| |
ga ik opnemen
|
:)
|
En niet hier heel ver vandaan is Kevin Spacey druk bezig met de repetities voor de engelse versie van het Nederlandse toneelstuk CLOACA, wat het oorspronkelijk is. Toneelstuk niet gezien, wél genoten van de verfilming.
|
en we zijn zo genaaid als een beer:
Zaterdag 1 mei 2004: 22.25 - 1.35: The Godfather (Veronica) 22.55 - 0.30: Cloaca (Nederland 3) 23.07 - 1.00: La Vita è Bella (Nederland 1) Verder komen oa: Back to the Future, Nighthawks en de originele versie van Cape Fear op tv. Zo gaat er dus niemand ooit een goede Nederlandse film kijken. Verder komen Saving Private Ryan en Unbreakable nog op tv. |
:eek:
|
Wat een fokking irritant tijdstip.. Ik wil hem wel een keer zien, dus ik denk dat ik hem gewoon opneem. Een film met zulke acteurs moet ik toch gezien hebben dacht ik..
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder alleen nighthawks nog.. :) |
'k heb het toneelstuk gezien, die was echt geweldig, ben benieuwd naar de film.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag het in de vara gids, en ik ga hem zeker kijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pierre bokma (y)
geniale man. |
Citaat:
;) |
Ik ga m wel kijken, als ik niet op stap ga (Y)
|
Citaat:
|
gijs scholten van aschat (y)
geniale man en dat geldt natuurlijk ook voor de rest van de cast ;) ik ga het misschien maar es opnemen fuckadorie: NU dus... |
Citaat:
maar de rest van de cast ook hoor ;) |
Wat een vette film, alleen omdat ik er pas 5 minuten van te voren achterkwam dat die film op tv kwam, was ik er wat gehaast voor gaan zitten. Ik ga m dus zeker nog een keer opnieuw kijken...
Wat had die Gijs Scholten van Aschat trouwens veel weg van Kevin Spacey! Bijvoorbeeld in de scene waarin hij tegenover zijn vrouw staat na de voorstelling. Bijna identiek, die gelaatstrekken :p En niet te vergeten: Caro Lenssen is een lekker ding :) |
Idd! Exact Spacey :P
Coole film vond ik het, zeker voor Nederlandse begrippen. |
Citaat:
http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg |
Citaat:
|
Ja die quote was meesterlijk, dat nare man. :D :cool:
ps kent iemand dat nummer dat je hoorde terwijl ze met die maffe jassen en zonnebrillen door de kamer heen dansten? Het klonk als een madness nummer maar ik weet begot niet welke.. |
't nummer heb ik al Night Boat To Cairo c00l liedje (y)
|
Echt een goeie film (Y)
|
Citaat:
maar zeker een goede film (Y)(Y) geweldig geacteerd.. pierre en gijs (Y) |
Citaat:
Citaat:
|
Stelletje naaiberen bij de avro zeg. Hij zou aflopen om 0.30, blijkt dat hij nog tot 0.46 duurt. Dan neem je nog 10 minuten speling bij het opnemen, mis ik nog het einde. :mad:
|
Citaat:
|
iedereen met video opname problemen, of die hem nog een keer wil zien, op
www.uitzendinggemist.nl kun je hem een week lang bekijken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, ik stuit toevallig net op Daangerous' Cloaca-recensie op imdb.com :)
Afgezien van het brakke Engels kan ik me er wel in vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |