![]() |
Dance Valley - 07-08-2004 - Spaarnwoude - 10.00 till 23.00
Line up :
Line-up Mainstage 1 Carl Cox Ferry Corsten Hybrid Johan Gielen John Digweed Marcella Marco V Matthew Dekay Pako & Frederik Sasha Secret Cinema Tom de Neef HQ 2 BK Danny D Ed Real Fausto JP Lisa Lashes Paul Glazby Proteus Rossi Scot Project Steve Hill Tom Harding Yoji Biomehanika Eurogrooves 3 Don Diablo Ernesto vs. Bastian Flutlicht Guy Ornadel Jean Les Hemstock Misja Helsloot Paul Oakenfold Rank 1 S.H.O.K.K. Spider Armada 4 Armin van Buuren Harry Lemon M.I.K.E. (Push) Markus Schulz Perry O'Neil Yoshi Toshi 5 Alex Neri Behrouz Deep Dish Fred Numf James Holden Max Graham Nic Fanciulli Sander Kleinenberg Stef Vrolijk Tom Stephan Concept 6 Adam Beyer Billy Nasty Darren Kay Dave Clarke Jay Samuel Jeff Mills Michel de Hey Monika Kruse Montana The Advent Tech House 7 Anderson Noise Ben Sims Christian Smith Cristian Varela Jack de Marseille Nami Sucker Oxia Phil Kieran Slam Technasia Umek Loveland 8 Benny Rodrigues Brian S. Dimitri Erick E Kevin Saunderson Marnix Remy Roog Sneak Steve Carter Todd Terry Victor Coral Electronation 9 Chicks on Speed Dave Clarke David Carretta Dion Herr Arter Nobody Beats The Drum Plump DJ's Psychonauts Sandrien Terry Toner A Decade of Dance 10 100% Isis Eric de Man Graeme Park Joost van Bellen Justin Robertson Luciën Foort Miss Monica Paul Taylor Per Phuture 303 Quazar Stirling Moss Dex n FX Ultimate Breaks 11 Aquasky Dab Double J Krafty Kuts L-Ende Lisa Lashes Mad Ed Masterblaster MCH Rennie Pelgrim Chill on the Hill 12 Ambient Daan Jerome Ocean Stephanie X The Cheese Detective Agency The Well Timeless 13 All Star Fresh Frank Goodfellaz Irwan Original Violatorz Waxfiend Wix Entrance 14 Alan Luna Barth Hendrix Jeff Bounce Miss Nine Sydney |
Vooral de lineup van de Concept-area en Tech-House spreekt me aan:
Concept Jeff Mills (y) Dave Clarke (y) Michel de Hey (y) Darren Kay Adam Beyer (y) Monika Kruse (y) Billy Nasty (y) Montana (y) Jay Samuel The Advent LIVE (y) Tech House Umek (y) Cristian Varela (y) Christian Smith Ben Sims (y) Technasia (y) Jack de Marseille (y) Oxia Anderson Noise Nami Sucker Phil Kieran SLAM! LIVE Verder zijn de lineups van Mainstage en HQ ook (y). Heb me vakantie nog niet gepland, dus wie weet ;) Prijs vind ik nog steeds te hoog eigenlijk, maar het is al minder dan vorig jaar. Extra info: Dance Valley zaterdag 7 augustus 2004 10:00 - 23:00 Spaarnwoude €65,- |
Jeuh ik ga dit jaar voor t eerst naar DanceValley...eindelijk tijd ;)
|
me 2, Te vet die line up :cool:
|
Juh! http://party.snt.utwente.nl/images/l...mileys/xtc.gif LoL
Nah, geen drugs voor mij, maar ik verwacht dat 't wel heel erg leuk gaat worden. Jammer dat Tiesto er niet bij staat. :( |
ik wil ook maar kom dan savonds laat terug van vakantie :(
|
nog 6 dagen en dan gaat het feest losbarsten :D ik heb er zin in !!!
|
Jezus wat gaaf.
:( |
komen dit jaar wel hippe dingen (y)
maar het is duur, en dichtbij en meestal kan ik vanuit m;n kamertje meestampen dus dat zal nu ook wel weer zo zijn |
Ik ben erbij! :D
Supervette line-up + mooi weer (hopelijk)! |
Kaartje is binnen
:] |
ga ook weer vorig jaar fantastisch, alleen jammer dat tiesto er niet bij is, maar ja. heb wel zin hopelijk beetje mooi weer
|
Ik ben er ook!
Armin V. Buuren, Paul Oakenfold en James Holden maken er voor mij een mooie dag van! Secret Cinema en Carl Cox op de main, pak ik mee voor de sfeer en het uitzicht! :cool: |
En waarom is het erg dat Tiesto er niet bij staat?
Paul Oakenfold en Carl Cox zijn grotere namen dan Tiesto en draaien net zo sterk. En Armin. v. Buuren kan ook een aardig potje trance draaien, zelfs iets betere trance! :eek: En daarnaast zou Tiesto maar 1 a 2 uur draaien! :) |
Ik hoorde dat het drinken daar tering duur is...Waarmee moet ik rekening houden?
Dus wat kost water, wijn en smirnoff ongeveer haha...dat is t enige dat ik lust ongeveer...ow ja en fris natuurlijk... Weet iemand een richtlijn?? Hoorde dat water vorig jaar 4 euro was!!! |
Prijzen zouden dit jaar omlaag gaan, volgens UDC...
Ik schat dus nog steeds iets van 2 tot 3 euro voor een muntje. |
mjah 2 euro voor een water vind ik nog wel normaal...maar ja dan zie ik wel..gewoon genoeg meenemen!
|
Denk 2 euro..maar wc's zijn gratis, dus het water ook...:D
|
gratis...zal wel lekker ranzig zijn dan...goed naar de wc dus van tevoren of wat? en krijg je een spa flesje daarmee naar binnen? nee cker? zou anders wel makkelijk zijn :D
|
Jaja, zometeen barst het los... Hopelijk ben ik voor 1 uur binnen, want dan begint Adam Beyer :cool:
|
GE-WEL-DIG
meer kon ik gisteravond vanaf een uur of 10 niet uitbrengen... ik had er gewoon geen woorden voor een uur lang. en dat gebeurt niet vaak :D Dat laatste uur dance-valley was gewoon één en al genieten voor mij en voor de 30000 anderen die voor de main stonden (schat ik) De hele dag was al gaaf, de line-up, de mensen, de sfeer. en dan denk je dat je alles wel gezien hebt wat ze in huis hebben, maar dan kom je erachter dat je het zwaar onderschat hebt wat ze aan show in petto hadden voor het laaste uur !! (ik wil niet weten voor hoeveel duizenden euro's er aan vuurwerk non stop omhoog is gegaan een kwartier lang ongeveer) Het was sowieso al zwaar heftig om die mensenmassa in de vallei te zien staan en dan zo'n goede lichtshow erbij. Ik denk dat dit zeker toonaangevend is voor alle andere organisaties/feesten in nederland/de rest van de wereld. Ik heb toch al best wat gezien de laatste jaren, maar zo'n overdonderende show gecombineerd met de relaxte mensen en sfeer in de (wat mij betreft) perfecte omgeving met zulk weer... Ik heb een uur lang ofwel met open mond staan kijken ofwel met een grijs van oor tot oor staan dansen en springen als een gek :D twee minpuntjes: de wc's waren na vanaf het eind van de middag soms vol en dus erg ranzig en de file voor en na het evenement. aan de files is helaas weinig te doen denk ik omdat de wegen in het gebied niet breder zijn dan dat ze zijn en eenmaal op de snelweg is alles voorbij, de wc's zijn een verbeterpuntje voor volgend jaar. laat weten wat jullie er van vonden !! |
Ik vond het super!!!
Ik heb heerlijk gespaced op Armin en Oakenfold!!!!!!! waaaauw! |
was erg goed.
voor de HQ stage. yoji biomehanika was goed en nof vele andere en de sfeer was goed, wat ik had gezien dan en alleen de wcs waren smerig. maar volgend jaar weeer |
Het feest was echt fantastisch! Ben voornamelijk in de Concept en Techhouse-tent geweest. Heb o.a. de (gedeeltelijke) sets van Adam Beyer, Monika Kruse, Michel de Hey, Cristian Varela, Jeff Mills en Dave Clarke meegemaakt en ze waren stuk voor stuk ge-wel-dig. Vooral Adam Beyer als binnenkomer en Dave Clarke als afsluiter waren super.
De sfeer, de mensen, het weer.. het was allemaal zoals het moest (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |