Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   impasse (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=822032)

paard van troje 27-04-2004 16:08

impasse

Ik had een vriend waarmee ik drie maanden een zeer intense relatie had , ik was voor het eerst écht écht verliefd, en dan heeft hij het uitgemaakt omdat er een of andere bitch roddels over me rondstrooide, ik ben nog steeds verliefd op hem, hij daarentegen brengt zijn dagen door in de armen van een ander (kutwijf)
iedere keer wanneer ik hem zie springen de tranen me in de ogen. Wat kan ik doen? :(
(We hebben wel nog steeds vele leuke gesprekken waarbij hij me de indruk geeft dat hij me nog steeds wil, daarna vertrek ik helemaal opgebeurd vijf minuten later zie ik hem weer met dat kutwijf! *hopeloos*)

Marcade 27-04-2004 16:20

Blijkbaar is die niet echt verliefd op jou ..

Sarah 27-04-2004 16:21

tja, als hij je niet meer wil dan wil hij je niet meer, en veel meer dan je daar bij neerleggen kun je niet doen. Probeer hem een beetje te ontlopen, dan hoef je er minder aan te denken, en ga leuke dingen doen met vriendinnen, leid jezelf een beetje af en wees extra lief voor jezelf :)

ZerO 27-04-2004 16:22

Als hij zomaar alle roddels gelooft en het daardoor gelijk uitmaakt heb je niet veel voor hem betekent.

maay 27-04-2004 18:28

ja, ik zou m proberen te vergeten, hoe moeilijk dat ook zal zijn, want je bent egt beter af zonder hem als hij alles gwoon zomaar gelooft, zonder jou maar te vragen.

als je nog n tip wil om m te vergeten, ga gwoon erge dingen over hem denken, das in t begin moeilijk, maar je gaat t vanzelf geloven

Knutselsmurfie 27-04-2004 18:47

Mijn vriendje heeft het vandaag na meer dan 9 maanden uitgemaakt. Mijn leven is letterlijk ingestort: ik zag gewoon een toekomst met hem en ik had dit absoluut niet aan zien komen. Het ergste is nog dat hij gewoon geen reden heeft. Ofja, hij vindt dat we te vaak ruzie hebben. En opzich zit daar wel wat in, maar als je genoeg van elkaar houdt, moet dat toch zijn op te lossen? Hij zegt dat hij nog steeds van me houdt, maar hoe kan dat dan?

Ik voel me kut:( en sorry aan dit bericht heb je echt niks...

paard van troje 27-04-2004 19:17

Citaat:

Knutselsmurfie schreef op 27-04-2004 @ 19:47 :
Mijn vriendje heeft het vandaag na meer dan 9 maanden uitgemaakt. Mijn leven is letterlijk ingestort: ik zag gewoon een toekomst met hem en ik had dit absoluut niet aan zien komen. Het ergste is nog dat hij gewoon geen reden heeft. Ofja, hij vindt dat we te vaak ruzie hebben. En opzich zit daar wel wat in, maar als je genoeg van elkaar houdt, moet dat toch zijn op te lossen? Hij zegt dat hij nog steeds van me houdt, maar hoe kan dat dan?

Ik voel me kut:( en sorry aan dit bericht heb je echt niks...

juist wel! weetik tenminste datter nog mensen zoals ik ongelooflijk depri zijn ;)

paard van troje 27-04-2004 19:20

Citaat:

sarahbressers schreef op 27-04-2004 @ 17:21 :
tja, als hij je niet meer wil dan wil hij je niet meer, en veel meer dan je daar bij neerleggen kun je niet doen. Probeer hem een beetje te ontlopen, dan hoef je er minder aan te denken, en ga leuke dingen doen met vriendinnen, leid jezelf een beetje af en wees extra lief voor jezelf :)

Het probleem is eigenlijk dat hij tegen iedereen zegt dat hij nog van me houdt maar dat hij gewoon niet meer tegen al die twijfel kan, een vriendin van me heeft met hem gesproken en hij zei iets in de stijl van "ik kus met haar (=kutwijf) om mijn gevoelens kwijt te kunnen" -> degoutant toch?

bye the way, Hoe kan ik extra lief voor mezelf zijn? :cool:
zie ik wel zitten...hehehe

paard van troje 27-04-2004 19:22

Citaat:

maaymeiske schreef op 27-04-2004 @ 19:28 :
ja, ik zou m proberen te vergeten, hoe moeilijk dat ook zal zijn, want je bent egt beter af zonder hem als hij alles gwoon zomaar gelooft, zonder jou maar te vragen.

als je nog n tip wil om m te vergeten, ga gwoon erge dingen over hem denken, das in t begin moeilijk, maar je gaat t vanzelf geloven

eigenlijk wilde hij er wel met mij over spreken , maar ik was zo pissed dat hij die roddels kon geloven dat ik hem heb weggestuurd! :o hoe kon ik ooit zo dom zijn

maay 27-04-2004 19:32

ja, maar das n logische reactie

as jij nu naar m toe zou gaan en zeggen dat je spijt hebt dat je m weggestuurd hebt, zal hij dat ook wel begrijpen, iig as hij begrijpt dat je kwaad was, en dam kun je t nog altijd uitpraten

elledc 27-04-2004 19:32

Welke roddels zijn het dan?
Mijn vriend mag nog om het even welke erge roddel over me horen, enkel hij weet hoe ik echt ben dus zou hij het nooit uitmaken omwille van roddels. Als je van elkaar houdt dan doen meninegn van anderen er niet toe.
Het feit alleen al dat hij met een ander meisje begint (of het nu om jou te vergeten is of niet) vind ik nogal respectloos. Dit bewijst misschien wel hoe weinig hij het waard is.
Veel sterkte in ieder geval, afleiding met anderen kan je er misschien weer bovenop helpen.

paard van troje 27-04-2004 19:53

roddels waren:

Kutwijf (haar naam is Valérie) was er op een dag bij toen Thomas van mijn hockeyclub me kwam afzetten van de training, wij praatten anderhalf uur over hockey (heheh) en zij was ondertussen met mijn tweelingbroer op zijn kamer, de volgende dag op school verkondigde ze overal dat ik en Thomas anderhalf uur hadden gevreeën en dat ik, toen hij vertrok hem een tongzoen had gegeven ( je had men kop moeten zien toen ik dat hoorde :bloos: ) Hij geloofde Valérie omdat zij een van zijn beste vriendinnen is/was en omdat hij niet kan geloven dat zij tegen hem zou liegen. Omdat hij het beu was om constant in twijfel te leven tussen zijn beste vriendin Valérie (die volgens mij gewoon jaloers was) en mij maakte hij het uit...

ZerO 27-04-2004 20:22

Citaat:

Omdat hij het beu was om constant in twijfel te leven tussen zijn beste vriendin Valérie (die volgens mij gewoon jaloers was) en mij maakte hij het uit...
oh dus hij zag jullie allebei zitten en had hij iets met je gekregen zonder er 100% zeker van te zijn dat hij de juiste beslissing had genomen. Bij de eerste beste roddel heeft hij jou voor haar gedumpt, niet omdat hij haar geloofde maar omdat hij dan een reden had om het uit te maken en met haar verder te gaan . Wat een kleuter :nono:

paard van troje 27-04-2004 20:57

Citaat:

ZerO schreef op 27-04-2004 @ 21:22 :
oh dus hij zag jullie allebei zitten en had hij iets met je gekregen zonder er 100% zeker van te zijn dat hij de juiste beslissing had genomen. Bij de eerste beste roddel heeft hij jou voor haar gedumpt, niet omdat hij haar geloofde maar omdat hij dan een reden had om het uit te maken en met haar verder te gaan . Wat een kleuter :nono:

mmmh zo had ik er nog niet aan gedacht....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.