Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   nerveus (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=822110)

Mark 27-04-2004 17:13

nerveus

Ben ik weer een keer,

ik spreek al een paar maanden met een hele leuke meid over internet. We hebben elkaar nog nooit ontmoet, maar het klikt goed. We praten dagelijks en het is bijna altijd enthousiast. Echt geweldig.

Nu komt ze bij toeval volgende week hierheen, tenminste naar deze stad (Enschede). Dus een leuke kans om elkaar te zien die dag. Dus dat stelde ik ook voor. Alleen is ze echt zenuwachtig en ik ook eigenlijk wel. Dus ze wilde wel en ik ook eigenlijk wel, maar ze wist nog niet of ze het wel durfte en ik hetzelfde. Moet ik hier nu meer van verwachten mocht ze komen??? Echt vreemd dit :o

Mark :cool:

ZerO 27-04-2004 17:21

Als jullie allebei vrijgezel zijn en het klikt tussen jullie zou ik zeggen neem haar :cool:

Think Again 27-04-2004 17:27

Precies, gewoon doen! Dat jullie nerveus zijn is logisch, dat is iedereen dus daar moet je je niet druk om maken. Achteraf zul je zien dat het superleuk was. :) (y)

Dukko 27-04-2004 17:37

Wat zul je spijt hebben als je thuis was gebleven.

Loontjuh 27-04-2004 17:40

Citaat:

Dukko schreef op 27-04-2004 @ 18:37 :
Inderdaad! Ik was zelfs nerveus toen ik mn ex weer zag op zn verjaardag, toen het uit was :rolleyes: en ik zou ook nerveus zijn, ook al zou ik iemand ontmoeten waarmee ik gewoon af en toe mee zou praten...
Nerveusiteit is niet slecht hoor en het maakt je allert :o

Luna 27-04-2004 17:46

wel beetje herkenbaar, ik had gister ook een date met een jongen, ik had hem alleen niet via internet ontmoet maar ook nog maar 1 keertje gezien. Nouja, ik was ook redelijk nerveus maar had het echt niet willen missen, het was superleuk en ik weet zeker dat als ik niet had afgesproken ik ook heel erg spijt had gekregen.. dus doen! :) succes en vooral veel plezier!

wiebenik 27-04-2004 19:29

Ik denk dat je het gewoon een beetje aan moet kijken en niet teveel verwachten ;) Het wordt vast heel gezellig! Succes!

elledc 27-04-2004 19:34

Ga ervoor!

maay 27-04-2004 19:50

ja gewoon doen!

ik ben nu ook wat af aan t spreken met n aantal mensen die ik ken, het is er alleen nog nooit egt van gekomen omdat ik t stiekem moet doen omdat mn ouders niet meewerken, maar ooit gaat t lukken

DrunkenMagician 27-04-2004 20:00

Nervositeit is normaal voor een eerste ontmoeting. (y)

Citaat:

kayce 27-04-2004 20:02

GEwoon tegen haar zeggen dat je ook nerveus bent dat maakt het voor haar iets minder eng, maar de positieve spanning die blijft. :D

Eleanor Rigby 27-04-2004 21:27

gewoon gaan (y)
je krijgt spijt als je niet gaat en het is heel normaal als je zenuwachtig bent. meestal vinden meisjes dat nog schattig ook. en zij vindt het waarschijnlijk net zo eng als jij :) (oh wacht dat zei ze al)
ja en of je er meer van mag verwachten; dat merk je vanzelf toch wel, hoe het loopt enzo. :)

Boeing 747-400 27-04-2004 21:37

Gewoon doen!! Het is niet meer dan normaal dat je nerveus bent... Je weet immers nooit hoe iemand 'in het echt is'. Maak er een gezellig uitje van met zijn 2 zou ik zeggen :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.