![]() |
volumia en ex-lid K-otic gaan samen!
Zes ex-leden van Volumia! en ex-lid van K-Otic Bart Voncken hebben de handen ineen geslagen. Onder de naam Loudnezz! gaan Robin, Richard, Axel, Harold, Eric, Pieter en Bart optredens in het land verzorgen.
Het repertoire van de gelegenheidsgroep bestaat hoofdzakelijk uit covers. Na de succesvolle muzikale uitstapjes van voorman Xander de Buisonjé, besluit Volumia! om er na tien jaar in april 2002 een punt achter te zetten. Vorig jaar besloten drie leden van de band de groep The Crox te formeren, maar het succes wat ze met Volumia! hadden gehad bleef uit. Voncken is één van de kandidaten uit het programma 'Starmaker', dat eigenlijk de voorloper van Idols was. Bart en vier andere winnaars vormden samen de band K-Otic en wisten met deze formatie een fiks aantal hits op hun naam te zetten. Maar ook deze band viel in 2002 uit elkaar, maar nu hebben Bart en Volumia! elkaar gevonden. Of de groep ook een album gaat maken is nog niet bekend. wordt dit een succes?! *ik hoorde eerder al dat volumia weer samen kwam maar dat is kennelijk niet het geval........das wel jammer maar goed tis eigenlijk volumia alleen met andere zanger....* |
Citaat:
Wat voor muziek gaan ze maken dan, punkrockzz? |
Citaat:
misschien wel gewoon HERRIE! |
Welke is Bart?
Citaat:
|
Kweenie of 'k nou iets stoms zeg...maar volgens mij hebben ze gewoon Volumia! vertaald naar het breezah-engels...
|
Verrek :).
Dat is wel heel sneu eigelijk van ze. Gay en sneu, dat voorspelt niks goeds. |
http://www.krabbenkooi.nl/kinderhoek/kotic.jpg
Midden-onder. |
breezer engels..........
ZOOOOOO sneu :| |
Oke. Ik dacht trouwens dat 't die met dat rode was. Maar dat komt denk ik omdat ik iemand ken die Bart heet en op die gast lijkt. Maar oke.
Dat meisje met die mooie krullen en die ehm, vrouwelijke vormen moet muziek gaan maken. |
Citaat:
|
loudnezz! damn
ik dacht dat playroll een slechte naam was... ;) |
hopeloozz.
|
jezus moest je lelijk zijn om aan starmaker mee te doen ofzo :|
verder: een trieste zaak. |
Citaat:
|
Tering, wat heb ik die fuckers lang niet gezien zeg.
STEFAN HEEFT BIJ ONS OP SCHOOL OPGETREDEN EN IK STA MET M OP DE FOTO!?! |
Citaat:
|
Citaat:
je bedoelt dat ze met haar dikke jetsers vaker op tv moet komen :) |
Citaat:
maar zij hadden duidelijk allebei níet |
wat heeft die middelste toch een kut kop zeg
|
Citaat:
(y) |
OMG wat een naam
|
Geselen, slaan, neerknuppelen, pijnbank en als dat allemaal niet helpt: een enkeltje gaskamer
|
Citaat:
|
Bron????
|
Citaat:
|
lijkt me niet zo leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bart is toch die met de spleet tussen de tanden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volumia (y) Bart (n)
|
allebei (n) dus t zal me aan me hol jeuke wat ze gaan doen zolang ik er geen last van heb
|
Citaat:
(jaja kweet dat et een hoesje is van die kutband) |
Citaat:
|
gaar.
|
ruig, ik hoop dat ze erg stoere muziek gaan maken :bloos:
|
Ik was fan van Volumia!, maar dit klinkt niet echt alsof het wat ken worden..
|
Citaat:
;) |
je kunt et overdrijven natuurlijk
|
Oke, laamaazittuh, alleen die gaskamer viel n beetje verkeerd, maar ik was in een erg intolerante bui. By the way, ik vond Volumia! altijd kut, maar ik kreeg in elk geval nog de indruk dat zij een beetj echt muzikant waren. Die dude van Starfucker haalt het dus naar het niveau van Breezah-engels... :| :| :|
|
waarom horen en zien we niks meer van Anna(het meisje met die krullen)
|
Loudnezz, dat móet wel vette death metal worden met die titel.
|
wat leuk zeg!
|
jezus wat doen jullie zieleg zeg! neej die boris is lekker knap cker.....:S ze gaan hun best doen om leuke muziek te maken, misschien wordt het wel coowl...weet jij veel.....
|
Boris is een hot fuck ja.
|
dan doe mij sita maar
|
God.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |