![]() |
Videoclip Britney Spears - Everytime
Wat vinden jullie van deze videoclip?
Ik vind die clip echt waardeloos. Die zelfmoord dinges is zo onnodig en verpest dat mooie nummer..en dan op het einde komt ze vrolijk uit dat water omhoog..dat vat ik echt niet of ben ik nou dom :eek: ?! Zo'n mooi nummer en dan zo'n clip erbij..shihit! |
Echt belachelijk. Britney heeft sinds haar eerste single toch een soort voorbeeldfunctie voor 'kleine' meisjes en dan gaat ze zo'n clip maken.. Ik vind dat ze 't voor zichzelf nogal verpest.
Oh, en wat je zei, het einde. Ik zag op Mtv news dat er zoveel commentaar was op de clip (nogal logisch), in de originele versie kwam ze niet meer boven water namelijk. Toen heeft ze 'm moeten aanpassen zodat zenders 'm wel gingen uitzenden en daarom is er nu dit einde. |
Dat is toch ook dat ze haar polsen doorsnijdt enzo? Mja ik had gehoord dat die clip niet helemaal mocht worden uitegzonden vanwege het zelfmoordgehalte, of is dat alleen in Amerika?
Heb m nog niet gezien zelf, alleen nog maar stukjes...ben benieuwd... |
zo schokkend vind ik de clip niet, al heb ik het begin nog nooit gezien. Het liedje vind ik hartstikke mooi, ik zat haar cd gisteren te luisteren en dacht dat ze die wel zou uitbrengen als single, en dat gebeurde ook nog.
|
Citaat:
|
Ik lag dubbel :D
|
Ik zat donderdag al met een maat van mij hierover te discusiëren. We were wondering hoeveel meisjes nu zelfmoord zouden gaan plegen :) go brit.
Lol, een topic erover :) |
Citaat:
|
Ik was een beetje dronken, maar polsen doorsnijden kan ik mij niet herinneren.
2 all ya folks: KLIK HIER VOOR DE CLIP |
Nou, ik weet niet of je ziet dat ze doorsnijdt, maar het lijkt me wel duidelijk als je ziet dat haar polsen sneeen hebben en er bloed uit komt.
|
Kunnen kleine kindjes die link wel leggen? :P Of hebben we het hier over een domme breezah generatie die de link net aan wel kan leggen en brit na gaan doen? Want ik bedoel, mij maakt het niet uit als er wat breezahs minder op aarde rond lopen.
Je mag het niet zeggen.. maar ik vind het wel. |
als ze in bad zit, een klein schrammetje op de pols. niet heel schokkend. einde is schokkender met dat lijk.
vergelijking met de geboorte van een kindje is wel mooi. |
Citaat:
|
Wat ik zo overdreven vind, is dat stukje waar ze bestookt wordt met de pers en dan zo meegesleurd wordt. Heel nep. En daarna die ruzie met die jongen. Ze blijven maar met dingen gooien. Wha.
Maar die jongen heeft wel iets <3 En tis een walgelijk nummer trouwens. |
Citaat:
|
Ik vind ook niet dat deze clip kinderen aanzet tot erge dingen weetje, maar ik vind het een beetje vaag en waardeloos waarom het nou weer op deze manier moet!
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=821189
Deze bestaat ook al... http://www.spunk.nl/upload/1082632707386.jpg Clip: Everytime http://www.spunk.nl/articles/view_a...d=1082632547312 door Paula den Dulk Een zielig liedje vraagt om een emotionele clip en dus deden Britney en haar team een poging tot een shockerende en diepgaande plotje. Jammer genoeg faalde haar plan jammerlijk. De clip is namelijk verschrikkelijk ongeloofwaardig. Britney heeft een nogal agressief vriendje dat op de vuist gaat met de vele paparazzo die haar staan op te wachten bij haar hotel. Britney wordt door haar bodyguards afgevoerd naar haar hotelkamer waar de ruzie verder gaat. Britney besluit om wat stoom af te blazen in de badkamer. Tot zover allemaal nog best te volgen. Britney gooit uit woede een glas tegen de spiegel kapot (erg handig wanneer je op blote voeten loopt) en kleedt zich uit. Ze stapt het bad in (dat toevallig al klaar stond vol met warm water), waar ze ontdekt dat ze haar pols open heeft gehaald aan een van de glasscherven. Er zit nauwelijks bloed aan haar pols, maar kennelijk heeft ze toch zoveel bloed verloren dat ze haar vriendje, die in de kamer naast haar zit, niet meer kan roepen. Ze raakt bewusteloos en glijdt het water in. Natuurlijk gaat ze niet dood (hoe kan dat ook, met zo'n kleine snee). Haar vriend komt de badkamer binnen rennen en redt haar. En wanneer dan ook nog eens blijkt dat alles een droom was omdat Britney hijgend wakker wordt in de badkuip geloof ik er al helemaal niets meer van. Ik vind de clip wel leuk:) |
eh, dat klopt dus niet, want er komt bloed uit haar hoofd...
Waardoor gaat ze nou dood? |
Citaat:
En dat ze boven kwam..t was een droom..hey die vat ik ook nu :)! |
Citaat:
|
neeheee! je ziet duidelijk dat ze met haar hand naar hoofd aanraakt en dat ze dan geschrokken kijkt, zoiets tenminste:D
|
Jullie vinden deze 'zelfmoordclip' schokkend maar dat de boobs van een of andere bimbo in de clip van d12 te zien zijn om halfnegen, terwijl mijn broertje dan nog tv kijkt kan zeker wel??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kut ik ben verkeerd bezig..ik moes wijzigen ipv quoten!
|
Citaat:
|
Dan snap ik dus niet ;)
|
Ze heeft ook zo'n Kabbalah armband om, daardoor misschien? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is dat Kabbalah bandje dan..waar dient t voor etc? |
Dat is zo'n joodse geloof he. Misschien kwam het bloed wel uit haar armbandje:P haha nee:)
|
Nou lees ik weer ergens anders dat ze in slaap viel in bad..hmm lijkt me niet :s
|
Wat ik dus had begrepen was dat het hele thema reïncarnatie was, en dat ze in de badkuip eerst een kaballah armbandje heeft, wat in bloed verandert... Het lijkt ook alsof ze haar kop aan de badrand heeft gestoten, en dat ze aan haar hoofd voelt wat het is, wat bloed op haar hand afgeeft... Als ze in het bad wegzakt zie je ook een bloedplek op de badrand... Maar al met al is het een beetje een vage clip... en het had zeker beter gekund, denk ik...
dit kan ook:) |
Citaat:
ik vind de clip niet echt heel schokkend ofzo... (je ziet niet dat ze haar polsen doorsnijdt) maar ik vind het contrast wel heel erg groot, zo'n baby in beeld en een zelfmoord enzo... beetje vreemd allemaal. Ik vind het trouwens behoorlijk dom om zo'n clip te maken als je eigenlijk toch wel een voorbeeld bent voor veel mensen... |
Citaat:
|
je ziet namelijk niet dat het zelfmoord is:)
|
Citaat:
Je ziet dat ze iets aan dr hoofd voelt en dan haalt ze dr hand weg naar dr gezicht en ziet ze bloed op dr hand en kijkt ze geschokt, dus ze had bloed aan dr hoofd maar hoe dat er komt is mij een raadsel! |
Citaat:
|
Britney zou een interview moeten geven voor MTV dat overla uitgezonden mag worden waarin ze uitgebreid de video uitlegt hoe alles nou zit zodat iedereen begrijpt hoe alles is bla bla bla!
|
Citaat:
|
Wanneer wordt die interview uitgezonden dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Die 1 of andere amerikaanse club wil niet dat brit zelfmoord pleegt in die video..op welke manier dan ook! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |