![]() |
ik ga een bandje beginnen
tralalalalalalala
:cool: we heten the strawberry bunnies |
Met wie?
|
en wat voor muziek
|
mag ik een keer voorprogramma doen?
|
misschien moeten we eerst jouw voorprogramma zijn:cool: we beginnen nog maar net
scarlett, facethetruth, en ik spelen erin. verder moeten we nog mensen vinden het wordt screamopop. muziek a la the get up kids met keyboard en al, maar wel veel geschreeuw en emotie (y) |
jullie hebben jullie eerste fan al
|
je gaat toch niet zingen he? :(
|
schreeuwen
|
overigens vind ik t altijd wel raar dat mensen van tevoren weten watvoor muziek ze gaan maken. of misschien is dat niet raar. maar bij mij werkt dat niet, ik bedoel, je maakt toch gewoon wat er uit komt?*
*speciaal voor birthmark: vul hier rmaar een vies doch grappige opmerking in |
Citaat:
ik ben niet benieuwd. maar die bandnaam is drie keer niks. |
ach rot toch op
|
Citaat:
verder: bi ba boeiend heee |
houd je bek trutjekutje
|
maar je snapt toch ook wel dat die bandnaam drie keer niks is? en ik hou niet van screampop en al helemaal niet met meisjes, daar kan ik ook niks aan doen, en dat is niet persoonlijk bedoeld. maar ja, als jij je daar druk om wil maken..
tip: flashen op het podium (y) |
ja hallo. ik heb toch nummers.
en rosa, support mij eens. |
Citaat:
en nee arjan, dan kan je nog beter met sopo doorgaan. |
Citaat:
|
nee, want dan wordt mn mama boos
|
hee maar als je zo om positieve aandacht smeekt, dan kan (kun?) je zulke reacties verwachten.
|
waarom denkt iedereen dat ik positieve reacties verwachtte:D
|
kom op man 2 chicks en een homo in 1 band.
|
hamerteen hardcore
|
arjan just lost his cool.
|
ooh i love suuz en micheleeee <3
|
In deze band mag ik VAST een rose sjaaltje om.
|
Citaat:
en waarom zou je anders een topic maken? had je zin om te bitchen? uhuh |
Citaat:
|
leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en wat zoek je dan nog voor 'muzikanten'?
|
keyboard en gitaar
(of eventueel bas, dat ik gitaar doe) GEEN MESHCAPS! |
Citaat:
|
Ik vind de naam wel leuk.. :rolleyes:
En speel gitaar. Maar woon in Eindhoven.. :| |
Citaat:
Maar ik offer me wel op als bassist als ik @$%2 weer een nieuwe baterij gekocht heb :| :cool: |
Yeah screamo:D
naja suc6 dan maar (y) |
doope
|
Wat de fuck echt.
Ik ging allang een band beginnen, met weezzz op het klokkenspel. Dus? Daar maak ik toch geen topic voor aan? Dwazen. |
Pleurez blijft toch het fucking hardst!
|
Citaat:
Er zijn mensen die een topic openen i.v.m verjaardagen.. "ik ben ook jarig geweest hoor! Feliciteer mij ook!" zeg je toch ook niet.. |
ho ho ho jongens, als deze band straks wereldtours gaat doen aanbidden jullie deze mensen, dus wees nu ook maar lief
|
Citaat:
En Fab: HAHAHAHA. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
1. mooie quotes soos (y)
2. ik wou net zeggen, klokkenspel :cool: 3. oh jawel, onze naam was nog VEEL stoerder. maar die maken we toch nog niet bekend. há |
Yo ik doe 2e gitaar en backups. Ok. Serieus ja.
|
de naam is kut
maar maak maar een topic als je wat nummers hebtt en ben het wel eens met escapissmm |
ik ben het helemaal eens met funest. Wat moeten wij met deze informatie. Veel plezier met oefenen en als je mp3s hebt kun je ze op ART posten natuurlijk. Concert en cd annoucements mogen hier, maar ik reken daar eigenlijk niet op ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |