![]() |
1 week of 2 weken vakantie?
Ik heb dus 1 week vakantie ( volgende week, nu alleen vrijdag vrij).
Maar een vriendin die op een andere school zit ( zelfde provincie en niveau) heeft 2 weken vakantie. Wat heb jij 1 of 2 weken, en weet iemand hoe dat zit? |
Iedere school mag een bepaald aantal vrije dagen indelen... De ene heeft bv wat langer kerstvakantie, de ander langer meivakantie. Sommige scholen plaatsen bv vergaderingen voor of net na de vakantie, waardoor dat soms ook langer kan uitvallen...
|
Ik heb nu 2 weken vakantie. :) :cool:
|
ik maar eentje!
|
Ik anderhalf week...
|
ik moest vandaag (dinsdag) en gisteren nog naar school, maar nu ben ik vrij. Ik moet weer naar school op 10 mei.
|
Mijn broertje heeft 2 weken vrij en arme ik 0 dagen vrij :( Naja ok, wel op bevrijdigsdag, that's it. En dat gaat hij op vakantie naar Parijs terwijl ik dan elke dag naar de uni moet. :mad:
|
1 week en 5 dagen
|
1.5, vanaf morgen :D
|
1 week (+ konninginnedag) omdat ik met biddag, dankdag en de vrijdag voor de kerstvakantie en de vrijdag voor de voorjaarsvakantie al vrij was.
|
NUL weken!
|
Citaat:
|
Géén vakantie. Mijn stage gaat gewoon door...
|
Ik heb een week vakantie, daarna heb ik die maandag en dinsdag ook nog vrij.
|
2 weken. :cool: (y)
|
Citaat:
|
2 weken, maar wij hebben met pinksteren dan weer geen vakantie (puur op die dagen zelf, maar niks langer dan nodig, terwijl veel scholen juist daar weer extra dagen vrij geven)
en wees gerust. Alle middelbare scholen geven even veel vrije dagen, want dat is landelijk geregeld (het aantal vrije dagen). Alleen de invulling daarvan is aan de school. |
Citaat:
|
11 dagen.
|
Citaat:
|
Ik heb 2 volle weken vakantie :cool: Met eigenlijk nog een paar dagen extra, omdat het hiervoor herkansingsweek was (y)
|
Citaat:
|
Donderdag LSD, dan na het 1e uur proefwerkuur eigenlijk vrij
Vrijdag natuurlijk vrij En dan een hele week. Dan ist week + 2 van de 5 werkdagen wat dus neerkomt op anderhalve week (alleen hebben we die donderdag officieel t/m 3e uur les, dus telt eig nie als vrije dag) |
in principe 1,5 week (afgelopen ma+di les)
Maar ik had toevallig ma+di ook vrij.. |
Citaat:
|
Twee weken min één dag.
Eigenlijk één week plus één dag (koninginnedag), maar omdat mijn stageschool wel twee weken vrij heeft, ben ik deze week ook al min of meer vrij (alleen donderdag even naar school). |
Anderhalve week :)
Alleen ik was afgelopen maandag ook al vrij (dat ben ik elke maandag) en dan vanaf vandaag vakantie! Anderhalve week, daarna een week facultatief les, dus nog een week vrij :D Maar goed....mn vakantie is anderhalve week! |
Ik heb 1½ week vakantie
|
Citaat:
|
Wij hebben vanaf gisteren vakantie, dus bijna 2 weken. Eigenlijk 3 weken want de week na de vakantie gaan we met school naar Engeland :o (y)
|
Helemaal niet.
|
vandaag was de laatste dag van school
|
Citaat:
|
vanaf vandaag, 1,5 week dus :)
Lekker examens voorbereiden... |
Ik heb sinds vandaag vakantie. 1,5 week dus. :)
|
ik heb vanaf morgen vakantie, en dan tot die zondag daarop.
dus ongeveer 1.5 week. maar het is zo oneerlijk verdeeld in nederland. Ik heb nog geen dag extra vrijgehad dit jaar. :( |
12 dagen:)
|
1 week plus koninginnedag.
|
Twee weken :cool:
|
1 week + koninginnedag
|
Citaat:
|
2,5 week lucky me
|
van 30 april tot 10 mei, dus zeg maar 6 werkdagen met twee weekeinden.
|
2 weken :D
|
2 weken.. meot wel 3 dagen naar school in me vakantie om de vogels te verzorgen maar die dagen ga ik ook egt wel na de vakantie vrij nemen ofzo
|
Ik loop nu stage dus heb geen normale schoolvakanties, wel kan ik snipperdagen opnemen. Maar iniedergeval hebben ze bij mij op school vanaf vandaag vakantie.
|
Citaat:
(eigenlijk dus twee, maar van mijn leraar klassieke talen mogen we niet zeggen dat 't 'vakantie' is) |
Twee weken (y) :)
Alleen een beetje jammer dat ik dit jaar eindexamen moet doen... |
1 week (n)
|
Citaat:
bovendien moeten ze dan geen controle van de schoolinspectie krijgen, want dat mag absoluut niet. De leerlingen moeten dan altijd op school zijn en een aangepast programma voorgeschoteld krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |