![]() |
Poll: Vreemdgaan
Wel eerlijk invullen :rolleyes:
|
Nog nooit vreemd gegaan, en ik was het ook niet van plan.
|
Elmoo :nono:
' wel eerlijk invullen ' daaruit maak ik op dat jij in ieder geval wel ooit vreemdgegaan bent. |
Nog nooit vreemdgegaan... dat gaat ook zo moeilijk als je altijd vrijgezel ben.... ;)
Je mist dus een optie: Nog nooit de kans gehad om vreemd te gaan. |
wel eens een keer in mn vorige relatie vreemdgegaan
en daar had ik geen spijt van hoor :cool: ik zeg nou niet dat vreemdgaan leuk is en dat je het echt moet doen ofzo (:rolleyes:) |
nog nooit vreemdgegaan
en ik ben het niet van plan het is zow iets lafs Als je normaal ebn maak je het eerst uit en zowiets overkomt je ook neit want je bent er zelf bij smoesje van hij/zij begon me ineens te zoenen vind ik dus dom, als je neit wil zoenen zoen je neit maarja das mijn mening |
had er wel eens aan gedacht
maar niet gedaan |
Nog nooit vreemd gegaan, ben het ook zeker niet van plan. Pff kzou gek zijn.
|
Citaat:
|
:o
|
Een paar jaar geleden eens vreemdgegaan. En daar heb ik tot op de dag van vandaag spijt van, want ik weet dat ik m'n toenmalige vriendin er enorm mee gekwetst heb.. :(
|
Nog nooit vreemdgegaan, zal het ook n o o i t doen! :nono:
Moest mijn partner mij vertellen dat hij is vreemdgegaan staan zijn koffers direct klaar.. Respect in een relatie is wel een must, denk ik zo.. |
Ik ben nog nooit zelf vreemdgegaan nee. :D
|
Ja, wel eens gedaan ja.
|
Nog nooit vreemdgegaan.
|
Nog nooit gedaan nee..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nooit vreemdgegaan, en ik zal het ook nooit doen!
|
1 keer
|
nooit
|
niet i n t verleden, heden, of in de toekomst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 keer gedaan want ging niet goed met die ene relatie, wilde me op die manier 'wreken' met een ander omdat die een waar ik een relatie mee had en op wie ik verliefd was niet veel blijk van verliefdheid voor mij toonde. Daarom deed ik het, had er achteraf geen spijt van.
Vreemdgaan is sowiezo iets lafs en dom en nu zou ik het nooit doen, heb een fijne relatie. Mocht ik verliefd worden op een ander, dan maak ik het eerst uit met die ene en dan kan ik me storten op andere dingen. Tja, van liefde gesproken :rolleyes: |
Ik ben nog nooit vreemdgegaan en ben het ook niet van plan
|
Citaat:
|
ik zou niet weten waarom ik vreemd zou willen gaan :D
|
Citaat:
|
Vreemdgaan is not done (n) En dus ook nog nooit vreemdgegaan.
|
Ik ga uit principe niet vreemd.
|
1 keer, nooit meer
|
nee, niet van plan ook...
|
Why should I? :confused: Andersom zou ik het een rotstreek (en nog veel erger) vinden als mijn vriend het bij mij zou flikken, dan zou ik het zeker zelf wel bij hem doen?! No way! Ik ben misschien lichtelijk gestoord, maar zo erg zal ik nooit doorslaan. :p
|
nopz,alhoewel ik wel de indruk krijg dat het tegenwoordig een trend begint te worden.. maar ik ben het niet van plan nee :)
|
ik heb gestemd op 'nog nooit vreemdgegaan', maar ik zag later pas dat er ook 'ik heb er wel eens aan gedacht' bij stond. Natuurlijk heb ik er al eens aan gedacht, ik zag dit topic en ik dacht aan vreemdgaan, gezien het feit dat ik enige gedachten nodig heb om op een topic te replyen, om maar eens wat te noemen. Maar ik heb nooit overwogen om vreemd te gaan.
|
Ik ben weleens vreemdgegaan in de relatie van mijn ex, heb het toen niet verteld, maar wel later toen het uit was. Zijn reactie: 'zoiets dacht ik al' :D hij is zelf ook een keer vreemdgaan in onze relatie en heeft het toen gelijk uitgemaakt.
Mijn huidige vriend is ook een keer vreemdgegaan in een vorige relatie, hoewel je dat amper vreemdgaan kunt noemen (zij zoende hem, hij zoende kort terug en duwde haar toen weg) |
Hm ik ben wel eens 2x vreemdgegaan in een relatie :bloos: Tjaaaaaa ik kan alleen maar zeggen dat ik het niet erg vond en dat ik het daarna ook meteen uitgemaakt had...
Maja netjes is het niet.. ik weet... maar jah ik weet tenminste wel voor 100% zeker dat ik dat in de relatie die ik nu heb zekerzz niet zal gaan doen!! Dan ben ik gewoon super stom ;) |
Nog nooit vreemdgegaan mja das ook niet zo moeilijk als je amper vriendjes hebt:p ben het sowieso nie van plan hoor. Het valt me wel op dat hier amper jongens op reageren. Meeste trouwe meisjes, durven de mensen die wel vreemd zijn gegaan het niet durven toegeven? Feiten wijzen namelijk veeeel meer mensen die vreemdgaan uit!
|
Nooit vreemdgegaan.
|
Wel eens 'soort van vreemd gegaan'. Ik was op vakantie, daarvoor was het na 3 maanden uit gegaan. Op vakantie smstte hij dat hij me mistte en het na de vakantie weer wilde proberen, en ik stemde daarmee in. Maar laatste avond dat ik op vakantie was met iemand gezoend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weleens vreemd gegaan, ja.
In vorige relaties, though. |
ik ben meestal vrijgezel en heb niet zoveel behoefte aan een vaste relatie, ook mede door het feit dat of ikzelf belazerd word of dat ik iemand belazer.
|
nooit gedaan, nooit van plan ook!
|
in een vorige relatie, ja.
nooit meer! xxx |
Citaat:
Maar nog nooit vreemd gegaan. Ben het ook niet van plan. Jammerlijke actie zou ik dat vinden van mezelf! (n) |
Zelf nooit vreemdgegaan.
Maar ik had een lange tijd een soort van "na-relatie" met m'n beste vriendin (Vanaf juni 2002 t/m juli 2003) Daarvoor hadden we 3 maanden officieel. Soms zaten er paar maanden tussen, in onze "na-relatie", dat we niet met elkaar gingen. Het was allemaal heel leuk, en voor het gevoel leek het alsof we met elkaar hadden, en zo zag de buitenwereld het ook. We zoenden weliswaar niet in het openbaar. Maar het leek allemaal heel leuk en goed te zitten. Tot op het moment dat ze op vakantie ging (juli 2003), zijn we nog uitbundig met elkaar gegaan, maar omdat we natuurlijk niet ECHT een relatie met elkaar hadden, konden we opzich allebei onze eigen gang gaan. Maar mijn gevoel zei dat ik haar trouw moest blijven. Zij gaf me het gevoel mij trouw te blijven en dat heeft ze me voor vertrek nog toegezegd ook. Ik paste ook op haar huis voor 6 weekjes en alles leek pico-bello. TOTDAT ze me weer eens een keertje opbelde na ongeveer 4 weken vakantie te hebben gehad. In een bezopen bui liet ze doorschijnen dat ze een vakantievriendje had. Ik kan je vertellen dat je dit hele dagen bezighoudt! En paar dagen later kwam dan de echte bevestiging. Het vertrouwen is weg en je snapt er niks van! Ze zij me trouw te blijven en ik haar ook en dan gebeurd er zoiets.!! Bij terugkomt in Nederland zijn we in discussie gegaan waarom enzo. En toen keek ze me echt aan van: Tja hallo, we hebben natuurlijk niet echt met elkaar gehad. Maar toen ik met mijn argument kwam dat ze me heeft toegezegd trouw te blijven, wist ze opeens van niks en zat er natuurlijk geen vuiltje aan, aan wat zij had gedaan... ik vond het niet helemaal rechtvaardig en ik kan je vertellen dat vreemdgaan veeel pijn doet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |